Onkyo 676 jake kolumny?

FdZ

New member
Witam.
Mam takie pytanie panowie jako ze jestem laikiem możecie mi doradzić z jakimi kolumnami ten amplituner zagra lepiej. Od razu powiem ze nie jestem jakim purysta pięknych dźwięków i wiem ze kupowanie jakiś mega super kolumn nic mi nie da bardziej chodzi tutaj o kino. Głośniki w suficie już mam pomieszczenie ma 4.5 na 4.7 także prawie idealny kwadrat. Odsłuch jest na samym środku bo tam stoi narożnik. Teraz pytanie o zestaw co lepiej wybrać:
- Heco aleva
- Magnat shadow 209
- Dali zensor 7

Te mi się podobają tylko boje się czy ten ampli da rade np zasilić te 4 głośniki 17 w magnacie bo heco ma 13 to chyba było by mu łatwiej ale jak mowie to tylko gdybanie bo się nie znam. Moze możecie polecić coś ciekawego innego albo napisać coś o tym co ja wybrałem. Oczywiście w stereo tez mogło by to ładnie grac nie tak ze tylko kino. Aha i pytanie z innej beczki jak postawie kolumny główne maksymalnie przy rogach skierowane w stronę słuchacza czyli na środek te w suficie mam nad kolanami tak mniej więcej po metr od ściany to tylne satelity zawiesić na ścianie tylnej czy kupić podstawki i postawić je zaraz za narożnikiem bo tak jak mowie ściana tylna jest jakieś 2.30 za narożnikiem jak i ściana przednia gdzie będą stały głośniki główne. Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi mam nadzieje ze opisałem sprawę w miarę czytelnie.
 

Ataszek

Active member
Bez reklam
Określ jaki max. budżet masz ? Rozumiem że zestaw 5.1 Cię interesuje czy bez suba na początek ?
% ile KD a ile muzyka ?
 

FdZ

New member
Powiedzmy 6 tysięcy na system 5.1 lub 5.0 bo jeśli będzie coś fajnego to suba dokupię potem. Muzyka a kino myślę stosunek 50 na 50 a może nawet 60 na 40 dla kina.
 

FdZ

New member
Hey.