Zestaw

Sebqual

New member
Przymieżam się do zakupu zestawu, ale nie mam kompletnie doświadczenia.
Niestety nie mam możliwości posłuchania przed zakupem, jako ze mieszkam w UK

Myślałem nad kolumnami JBL studio 270-290, ale widzę że tu nikt zbytnio o nich nie wspomina. Natomiast super opinie i testy ma o RP-260f które mają bardzo przystępną cenę.
Na cały zestaw chciałbym wydać nie więcej aniżeli 10,000zł który ma służyć do normalnego słuchania muzyki, oraz jeśli to możliwe jako kino domowe???
Nie przepadam za niskim buczeniem basu z subwoofera, ale może jestem przewrażliwiony kinami domowymi gdzie bas pochodzi właśnie z subwooferów. Lubię dynamiczny bas dlatego zastanawiam się czy subwoofer będzie mi przydatny?

Pomieszczenie 35m2
 
Ostatnia edycja:

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Myślałem nad kolumnami JBL studio 270-290, ale widzę że tu nikt zbytnio o nich nie wspomina. Natomiast super opinie i testy ma o RP-260f które mają bardzo przystępną cenę.

Było dużo wątków o kolumnach JBL Studio to bardzo dobre kolumny w ogóle cała seria się udała, firma tymi konstrukcjami wróciła do tradycji budowy dobrych głośników z czego była znana wcześniej
Te kolumny śmiało możesz kupić zapewnią nie tylko mocne dynamiczne brzmienie ale też kulturę
 

Sebqual

New member
No nie ma, oni tu 100 lat za nami. W dużych miastach jest lepiej, ale to są sklepy gdzie kolumny od 10tys zł w górę.
W Edenburgu czy Glasgow nie ma nic praktycznie aby można było posłuchać
 

Sebqual

New member
Co z subwoofererem? Czy studio 290tki które mają 8” głośniki będą wystarczające bez subwoofera? Jeśli raczej przydatny/potrzebny ro czy wówczas np.270tki z 6.5” głośnikami wystarczą?
 
Ostatnia edycja:

pieniążek1

Active member
Bez reklam