Canton move vd bose vs harman kardon

heremit

New member
Witam,
to mój pierwszy post na tutejszym forum, więc proszę o wyrozumiałość jeśli temat się już pojawił.
Ale póki co nie znalazłem nigdzie informacji która by pomogła mi podjąć decyzję w zakupie zestawu do kina domowego.

Mam salon 19m2 gdzie chcę zamieścić swój zestaw.
Przy czym nie wchodzą w grę głośniki stojące, ale wyłącznie wiszące.
Jestem zdecydowany na zakup amplitunera denon avr2300
Rozważam zakup poniższych głośników:
- Canton movie 365
- Bose Acoustimass 10 Series V
- HARMAN KARDON HKTS 65 BQ

Z tego wszystkiego Bose jest najdroższy ale w zestawie z amplitunerem można kupić taniej.

Nie mam doświadczenia w odsłuch ale nie mam gdzie sprawdzić czym te zestawy głośników się różnią. Inną sprawą jest to czy nie powinienem poszukać czegoś mniejszego na tak nieduży salon.

Będę wdzięczny za pomoc w podjęciu decyzji.
Pozdrawiam
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Inną sprawą jest to czy nie powinienem poszukać czegoś mniejszego na tak nieduży salon.

Mniejszego? Rozumiem, że to błąd i chodziło o coś większego.
19m2 to już kawałek przestrzeni, na takich metrażach robi się salki kinowe z pełnowartościowym (zakresowym) setem - czyt. duże skrzynki napędzane końcówkami.
Jak dla mnie, to Bose. Jak na takie maleństwa gra świetnie, ale swoje kosztuje.
 

heremit

New member
Mniejszego? Rozumiem, że to błąd i chodziło o coś większego.
19m2 to już kawałek przestrzeni, na takich metrażach robi się salki kinowe z pełnowartościowym (zakresowym) setem - czyt. duże skrzynki napędzane końcówkami.
Jak dla mnie, to Bose. Jak na takie maleństwa gra świetnie, ale swoje kosztuje.

Wspomniałem o mniejszym zestawie ponieważ nie wiem czy dla laika jak ja będzie to robić różnice.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wspomniałem o mniejszym zestawie ponieważ nie wiem czy dla laika jak ja będzie to robić różnice.

Powiedziałbym, że takie małe sety to minimum na 20m2.