DENON AVR-3808 jakie kolumny ?

marekdbr

New member
Witam,

chciałbym zakupić kolumny 5.0 lub 5.1 do ampli DENON AVR-3808.
3/4 mojego używania to Kino Domowe.

Ważne aby fronty były podwieszane lub na stojakach bo miejsca nie ma.

21msupi.png


- Tak wygląda to w moim pokoju. mniej więcej robione na szybko


Jakieś pomysły ? jestem totalnie zielony w temacie.
 

marekdbr

New member
Nie chciałby za bardzo szaleć, aż takim audiofilem nie jestem. Max 2-3 tys. zł.
Im taniej tym lepiej, Ta część co jest na zdjęciu telewizyjna pokoju to jakieś 15m2, cały pokój ma około 24m2, liczę tak od drzwi.
 

Henry

Active member
Bez reklam
Jeśli masz problem z wygospodarowaniem miejsca na podłodze na fronty, to najlepszym rozwiązaniem jest zestaw oparty na kolumnach podstawkowych, co ważne w tym budżecie uda ci się kupić lepsze kolumny, niż w przypadku zestawu na podłogowych. Zresztą jaka sama nazwa wskazuje to są kolumny podłogowe i nie powinno się ich ani wieszać, ani ustawiać na komodach ;)
 

Henry

Active member
Bez reklam
np.
-Dali Zensor 3 na przód+ central, a na tył Dali Zensor 1
-Boston Acoustics A26 na przód, central- A225, A25 lub A23 na tył
- JBL Studio (nowa seria); Wharfadale Diamond; Klipsch; Kef, Monitor Audio BX, Melo dika, Roth OLI RA
Zobacz co ci się podoba i mieści się w miarę w budżecie, a o ceny spytaj blackninja
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Wszystko ok., tylko wdł. rysunku ja nie widzę miejsca na postawienie nawet kolumn podstawkowych. Przecież na komodzie ich nie postawisz?
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Baltazar nie myślaleś o pracy w reklamie? Doslownie jak bym ogladal w TV reklamę proszku do prania. Bez przesady. Monitory które można porównywać z podlogówkami jeśli chodzi o dynamikę czy bas, to chyba nie ten budżet. Czułość na poziomie 88dB i zejście do 52Hz to nie jest jakiś rewelacyjny wynik?
 

Baltazar Gąbka

New member
Bez reklam