jakie glosniki do denona?

kaszub

New member
Kupilem niedawno ampli denona 1507 i dvd denon1730, do tego w zestawie byly glosniki denona sys65ht (fronty,central,3 x surround, aktywny sub) sluchal ktos moze tych glosnikow??? Jestem totalnym amatorem i sam nie wiem co o tym myslec. Wydaje mi sie ze w kd graja calkiem niezle ale mam watpliwosci co do muzy. Moze ktos mi cos doradzi jakie ewentualnie glosniki do muzyki (1000-1500)???
 

kaszub

New member
a moglbys mi jakies doradzic??? Ale czy to znaczy ze do sluchania muzyki wystarcza mi 2 pelnowymiarowe glosniki podlaczone pod wejscia frontow? A i jeszcze jedno czy moge podlaczyc jakies porzadniejsze fronty a reszte zostawic???
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Tak. Dokupujesz jakieś lepsze fronty, a resztę zostawiasz.

Co do konkretnego wyboru, to napisz, jakiej muzyki słuchasz?

ArtS :)
 

kaszub

New member
Slucham muzyki rockowej,lubie tez powazna,troche popu. Nie slucham ani techno ani muzyki dyskotekowej
I jeszcze jedno co z glosnikiem centralnym?? Bo niektorzy pisza ze przez niego ida glownie dialogi a inni ze okolo 70% dzwieku. To jak to wkoncu jest?
 
Ostatnia edycja:

bildex

New member
witam!
Ja do denona ma Wharfdale serii8 , Powiem ci ze bardzo ładnie sie wszystko komponuje i w muzie i w kinie.
Ale zobacz Tannoy'e, KEF, może coś z Paradigima.
Pozdrawiam
 

reptil

New member
fronty do denona 1507

Posłuchałbym również Celestion F 30. Stereo powyżej oczekiwań w tej cenie. Do KD zobacze jak dokupię resztę zestawu. Najważniejszy jednak dobry sklep i odsłuch ( szczególnie darmowy):D
 

bluray

Banned