Subwoofer do Quadral Quintas

cm812

New member
Witajcie, w związku z tym ze kupiłem taki zestaw kolumn wraz z ampli Onkyo TX-SR504E brakuje mi w zestawie dobrego basu. Na razie mam 5 kolumn i nie do końca przy odtwarzaniu słychać mocne basowe sceny. Jestem laikiem i moje wybory sprzętu oddałem Wam z czego jestem zadowolony bo już miałem brać "ładne" srebrne plastiki a jednak poratowaliście!!!!
Teraz też prośba o ten subwoofer czy ma być aktywny czy pasywny, byle czarny i nie wyższy niż 35cm (taką wnękę mam)

pozdr :bober:
 

jaqmd

New member
Ja do tego zestawu kupiłem subwoofer Quadral 67, ale jest raczej za duży dla Ciebie. Kupiłem go z pewnymi obawami, że niepotrzebnie wydaję kasę, ale warto było (najlepszy głośnik w moim zestawie). Zaproponowałbym Ci również Quadrala 51dv, którego kupisz do 800zł, ale jest za wysoki. Podobnie proponowany powyżej sub KODA SW 1000 v.2, o ile dobrze pamiętam ma wysokość 38cm. Trochę mała ta wnęka.Pozdrawiam.
 

zibi61

New member
Ja tam myślę że akurat ten zestaw ma dość basów. Pasmo przenoszenia frontów zaczyna się od 28 Hz. Suby często od 30Hz. Wczoraj obejrzałem King Konga i sub wcale mi nie był potrzebny - i tak dreszyk robił ze skóry pomarańczę. Basy chodzą w tym zestawie - moim zdaniem oczywiście -wspaniale. Ampli to Onkyo TX-SR674 - można basy jeszcze podbić na equalizerze. Pozdrawiam
 

cm812

New member
hmm

no to pięknie...
wygrałem tą licytację a jeszcze pytam Was czy trafny wybór - po fakcie!
Ale może ktos podpowie czy można go jakoś podpiąc do mojego sprzętu i czy polepszy on doznania przy oglądaniu?
 

ArtS007

New member
Bez reklam
Gniazdo Subwoofer Pre-Out w amplitunerze łączysz z gniazdem LFE w subwooferze kablem Chinch-Chinch.

Pytasz, czy subwoofer poprawi wrażenia. Rzeczywiście jesteś niesamowity. Zamówiłeś, a teraz dopiero pytasz. Na szczęście dla Ciebie – poprawi. :)

ArtS :)
 

cm812

New member
@ArtS007