Witam,
Mam powyższy model kina domowego, niestety w śród dostępnych aplikacji w SMART HUB brak jest aplikacji Ipla.
Dzwoniłem na infolinie tam przemiły konsultant kazał mi zresetować ustawienia do Smart Hub co uczyniłem i nic nie pomogło po czym skierował mnie do serwisu.
Grzecznie się tam udałem (na szczęście blisko domu), niestety Pan serwisant jak stwierdził pierwszy raz widzi tegoroczny model (E) i nie wie jak pomóc wystawi zgłoszenie do serwisu centralnego. Sprowadziliśmy na innym kinie domowym ale z poprzedniego roku (D) i Ipla była.
Dodam że inne smartsy typu tvn player, tvp vod, iplex.pl są i działają.
Czy ktoś kto ma lub ma dostęp do tegorocznych modeli tegorocznych kin domowych Samsunga i mógł by sprawdzić czy jest dostępna aplikacja IPLA ?
Z góry dziękuje za pomoc.
/coper
Mam powyższy model kina domowego, niestety w śród dostępnych aplikacji w SMART HUB brak jest aplikacji Ipla.
Dzwoniłem na infolinie tam przemiły konsultant kazał mi zresetować ustawienia do Smart Hub co uczyniłem i nic nie pomogło po czym skierował mnie do serwisu.
Grzecznie się tam udałem (na szczęście blisko domu), niestety Pan serwisant jak stwierdził pierwszy raz widzi tegoroczny model (E) i nie wie jak pomóc wystawi zgłoszenie do serwisu centralnego. Sprowadziliśmy na innym kinie domowym ale z poprzedniego roku (D) i Ipla była.
Dodam że inne smartsy typu tvn player, tvp vod, iplex.pl są i działają.
Czy ktoś kto ma lub ma dostęp do tegorocznych modeli tegorocznych kin domowych Samsunga i mógł by sprawdzić czy jest dostępna aplikacja IPLA ?
Z góry dziękuje za pomoc.
/coper