Samsung ht bd 1255

Liter1979

Member
Bez reklam
Mam kilka pytań odnośnie kina domowego blu ray samsung ht bd 1255. Chodzi mi o niektóre ustawienia, ponieważ jest to moje pierwsze kino domowe i jestem w tym nieco zielony. Po pierwsze: do czego dokładnie służy funkcja "dynamic compression"? W instrukcji jest to opisane niezbyt dokładnie tak samo jak funkcja "dsp"! Lepiej te funkcje włączyć czy nie? Z tego co się orientuję to dsp daje efekt "kina", "hali" itp. ale u mnie można to tylko włączyć i wyłączyć... Mam także pytanko odnośnie przewodów. Czy w gotowych zestawach kina domowego jest sens kupowania jakiś lepszych przewodów do kolumn? Chodzi mi o to czy wymiana kabli poprawi jakoś dźwięk? No i czy to prawda że najlepiej jeśli wszystkie kable będą tej samej długości? Pytam o to wszystko ponieważ dźwięk w tym kinie nie powalił mnie na kolana (wiem że gotowy zestaw to nie to samo co "składak", ale mimo wszystko spodziewałem się czegoś więcej) i zastanawiam się czy może coś źle ustawiłem. Dodam jeszcze że jeśli chodzi o obraz to jest ok, może jedynie zbyt ciemny, ale to już kwestia ustawień telewizora... Aha, i jeszcze jedno - czy jest jakaś w miarę "uniwersalna" metoda rozstawienia i ustawienia kolumn? (mój pokój ma ok. 30m2) Dziękuje BARDZO za wszelkie porady, odpowiedzi i wskazówki...
 

Liter1979

Member
Bez reklam
Fajne forum! Można tu uzyskać tyle porad i wskazówek od ludzi którzy "znają się na rzeczy" i chętnie się z tą wiedzą dzielą że szok !!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
nie denerwuj się ale kupiłeś sprzęt w wysokiej klasie i niewiele osób go widziało a nie mówiąc o zakupie tego modelu.
Kable wystarczą CI w zupełności - producent dobrał odpowiednie.
Ustawienia tradycyjne - więc tu raczej nic nie zmienisz.
Do telewizora zamów sobie kalibrację obrazu :
http://www.cinematic.pl/wiedza/kalibracja_obrazu.html
Masz duży pokój więc brakuje i dynamiki z kina zintegrowanego.
Efekty kina czy hall odpuść sobie bo to one tracą ową dynamikę.
 

Liter1979