Philips fidelio E5 trzaski

Tadzik6

New member
Witam.

Kupilem używany zestaw głośników fidelio e5 i okazało o się że mają następujący problem. Odrazu po uruchomieniu nie grają w ogóle, a po 5 min jak się rozgrzeją zaczynają grać ale z bardzo mocnyni trzaskami. Po pewnym czasie (10-15) min trzaski ustają ale czsami dalej pojawiają się pojedyncze trzaski. Ponadto nawet po rozgrzaniu, głośniki nie działają z dolby Digital - chwile mocno trzeszczą i sie wyłączają. Czy mial ktos podobny problem?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
 

piotrees

New member
Wygląda na to że to taka przypadłość tego zestawu, przeczytałem sporo informacji na ten temat, prawdopodobnie problemem jest płyta główna, którą trzeba wymienić, niestety nie znalazłem jeszcze odpowiedniego serwisu bo firma Philips po gwarancji to ma klienta w głębokim poważaniu. Jeśli odezwą się do mnie w przyszłym tygodniu z tego serwisu to chętnie się podzielę namiarami ale chyba tylko na priv żeby nie było kryptoreklamy. i jeszcze jedno prawdopodobnie za chwilę przestanie wogóle reagować na cokolwiek bt,hdmi,itd krótko mówiąc padnie na amen.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
No nie konicznie.
Philips po zmianach personalnych działa bardzo sprawnie.
Daj znać .
 

idzik88

New member
No nie konicznie.
Philips po zmianach personalnych działa bardzo sprawnie.
Daj znać .

Od kilku tygodni mam dokładnie te same objawy co Tadzik6 i niestety obsługa klienta Philipsa spuściła mnie na drzewo argumentując to brakiem części. Ciężko uwierzyć że sprzęt za 2.5k traci wsparcie po 5 latach i jedyne co można zrobić to wyrzucić go na śmietnik.

Kiki masz może kontakt do ogarniętego serwisu Philipsa, który mógłby wziąć na tapetę ten temat?
 

gumis210

New member
Mam identyczny problem, z tym że moje głośniki po roku od pojawienia się trzasków, przestały grać.
Serwis stwierdził iż problem jest w uszkodzonym procesorze płyty głównej. Brak części zamiennych więc sprzęt wrócił do mnie nienaprawiony. Żal wyrzucać tak świetne głośniki........
 

idzik88

New member
Napisz na PW - dopytam bezpośrednio w serwisie o pomoc.
Również proszę o informacje czy da się cokolwiek zrobić. Tak jak pisałem, mailowo dostałem informację że nie mają części zamiennych a telefonicznie, że Philips w ogóle nie serwisuje pogwarancyjnie swojego sprzętu audio.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Czy pogwarancyjne nie wiem.
Gwarancyjne naprawiali - bo taka była umowa przejęcia marki.
 
u mnie już 7 lat grają... tylko sub ostatnio padł.. szukam takiego samego suba bo taki zestaw to teraz 1000 Euro trzeba szykować ...
Patrzyłem ostatnio na KEF LSX ale sub trzeba dokupić więc 1300-1400 Euro..
Alternatywa jest Klipsch The Fives trochę tańszy ale bez AirPlay2..
 
Ostatnia edycja:

Arib

New member
Niestety, czytając to i inne fora, dochodzę do wniosku, że to masowy problem tego zestawu, który zaczął się pojawiać u większości mniej więcej w tym samym czasie (ostatnie kilka miesięcy).
U mnie te same objawy - trzaski, piski i inne dziwne dźwięki. Dodatkowo 5.1 po HDMI z PC daje stereo na tylne satelity, a reszta głośników przestaje wtedy działać. Z Mi Box S po optycznym czasem działa czasem nie, ale na ogół z trzaskami. Pomaga zresetowanie (czasem kilkukrotne) zestawu i przejście na stereo w Netflixie).

Jeżeli faktycznie jest opcja naprawy, byłbym wdzięczny za kontakt/pomoc. Jeżeli ktoś dysponuje podręcznikiem serwisowym, również nie pogardzę - może jakoś wspólnie dojdziemy jak je własnoręcznie naprawić. Myślę, że warto, bo prócz tego problemu i wcześniej usterek w satelitach (w obu padły moduły wifi), mogę się wypowiadać o nich tylko w superlatywach.
 

pumba001

New member
Dołączam do tematu, ten sam problem. Zaczęło się od trzasków w głośnikach, po ok 1h pracy trzaski ustępowały. Z biegiem czasu po uruchomieniu zestawu trzaski występowały ciągle. Teraz po włączeniu nie słychać trzasków, ale również nie słychać odtwarzanych dźwięków ze wszystkich podłączonych źródeł.
Serwis Philips nie wspiera już tego modelu, także naprawa nie możliwa. Zdemontowałem obudowę i zauważyłem na płytce tak jakby jeden z elementów był spuchnięty. Załączam zdjęcie. To ta czarna część z oznaczeniem 1060, nie wiem czy to kondensator, ponieważ ma nie typowe oznaczenia.
Może u Was też jest taki w stan?
 

Attachments

  • IMG_5384.jpg
    IMG_5384.jpg
    707,4 KB · Wyś: 94

Arib

New member
Z tego co znalazłem w sieci, winny jest wadliwy procesor na płycie głównej. Niestety żadne znane mi źródło nie ma tych płyt na stanie, więc własnoręczna naprawa będzie raczej niemożliwa. Ktoś pisał tutaj o serwisie ze Słupska, który zrealizował naprawę, ale jeszcze się z nimi nie kontaktowałem. W międzyczasie zdobyłem podręcznik serwisowy, ale niestety niewiele mi pomógł. Gdyby ktoś chciał do niego zajrzeć, proszę o PM.
 

maki666

New member
Ja z tym zestawem mam inny problem: spalił mi się subwoofer. Oczywiście wszystkie serwisy odmówiły naprawy, więc leży nieużywany już ponad rok. Może ktoś by chciał sprzedać swój subwoofer z zestawu z uszkodzonym procesorem albo kupić mój zestaw na części?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale zgłaszałeś do Philipsa , bo teraz oni zawiadują marką.
Mogę dopytać czy mają części .
Podaj proszę jaki masz dokładnie model ?
 

maki666

New member
Ale zgłaszałeś do Philipsa , bo teraz oni zawiadują marką.
Mogę dopytać czy mają części .
Podaj proszę jaki masz dokładnie model ?

Tak, zgłaszałem do Philipsa, przekierowali mnie do serwisu we Wrocławiu. Serwis orzekł, że nie ma dostępu do takich części. Model CSS7235Y/12.
 

Arib

New member
Ale zgłaszałeś do Philipsa , bo teraz oni zawiadują marką.
Mogę dopytać czy mają części .
Podaj proszę jaki masz dokładnie model ?

Nie wiem, czy chodziło tylko o maki666, więc też się dołączę - model ten sam, problem z trzaskami (zapewne jednostka centralna). Kontaktowałem się tylko z serwisem zewnętrznym, który kiedyś naprawiał satelitę w ramach gwarancji.
 
Do góry