Soundbar Bose 700

kaminskakl

Active member
Bez reklam
W sklepie , dla mnie jest to najlepszy soundbar pod względem wykonania jak i dźwięku


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Dobrze, że masz swoje zdanie. Szkoda tylko, że wyrobione na podstawie odsłuchu w sklepie, do tego bez podania żadnych modeli z którymi robiłeś porównania. Tak, że ten ;)
 

xavierpl

New member
To są moje odczucia każdy może mieć inne , każdy może zakupić i posłuchać w domu jak nie spasuje to oddać , mam ten zestaw z 2 subami od 2 lat i jestem mega zadowolony


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 

KLOSjanek

Member
Bez reklam
Ja również mam ten zestaw z dwoma subami,
i uważam że jest mega udany model.
Wcześniej miałem Yamahe i LG nie ma co porównywać.
 

rybak17

New member
Jak ktoś jest zainteresowany to sprzedam swoje głośniki Surround z oryginalnymi podstawkami:

w w w.olx.pl/d/oferta/bose-surround-speakers-700-stojaki-bose-omnijewel-CID99-IDOSQZe.html#6637ff92c7
 
L

lukas1985

Guest
Witam czy lepszy bose 700 czy sonos Beam 2 ??
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

KarolNeo

New member
Dzień dobry Panowie,
Niedawno zakupiłem od znajomego znajomych cały zestaw Bose soundbar 700 (zmieniał na 900), natomiast o ile sam soundbar gra bardzo dobrze to reszta niestety cicho. Czytałem już oczywiście na tym forum posty związane z koniecznością dokonania aktualizacji, aby bas grał jak należy, a nie jedynie delikatnie dudnił. Mam jednak problem i nie mogę zarejestrować produktu w aplikacji Bose Music. Wyskakuje mi komunikat „Aktywowanie urządzenia nie powiodło się”, po próbie dodania do mojego konta soundbaru 700. Czy ktoś miał podobny problem lub może być uprzejmy podać rozwiązanie? Bez tego zarówno bas i boczne głośniki są bezużyteczne, bo praktycznie nie grają, a nie mogę ich skalibrować, bo nie mam dostępu przez aplikację. Czy problem może tkwić w tym, że te urządzenia zostały dodane do innego konta i z niego „niewyrejestrowane”? Czy istnieje jakiś sposób, aby ew. je wyrejestrować i dodać do swojego konta, jeśli ten znajomy nie podejmie żadnych kroków w tym kierunku? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Oczywiście gwarancja producenta jako taka już nie obowiązuje. Mam jedynie oryginalne kartony, wszystkie dodatki, piloty itp.
 

Attachments

  • E65DE41A-56FD-457F-AF11-56540017E7F6.jpg
    E65DE41A-56FD-457F-AF11-56540017E7F6.jpg
    3,5 KB · Wyś: 34

KLOSjanek

Member
Bez reklam
Musisz mieć tą samą sieć podpiętą kablem i przez WiFi , jeżeli tak masz i problem jest nadal napisz do wsparcia technicznego Bose e-mail odpowiedzą w 24h.
 

KarolNeo

New member
Musisz mieć tą samą sieć podpiętą kablem i przez WiFi , jeżeli tak masz i problem jest nadal napisz do wsparcia technicznego Bose e-mail odpowiedzą w 24h.

Mam tę samą sieć, soundbar podpięty na kablu, telefon w tej samej sieci wifi. Robię wszystko zgodnie z tym co producent zamieścił na stronie. W aplikacji widać soundbara, jedynie problem jest ze „skonfigurowaniem nowego urządzenia”, w ogóle nie chce dodać go przez aplikację.
Może faktycznie pozostaje jedynie napisanie do wsparcia Bose albo wizyta w sklepie stacjonarnym.
 
Do góry