Jak JBL Bar 5.1 radzi sobie w NETFLIX?

Samadhi

New member
Witam moi drodzy

Proszę***o opinie jak JBL Bar 5.1 radzi sobie w NETFLIX?

Dlaczego pytam? Chciałbym zakupić tego JBL, ale zastanawiają mnie możliwości dekodowania sygnału. Ze strony sklepowej dowiedziałem się, że JBL dekoduje sygnał: Dolby Audio, Dolby Digital, DTS Digital Surround

Z kolei ze strony internetowej wsparcia NETFLIX wynika, że do dekodowania audio 5.1 potrzebny jest dekoder Dolby Digital Plus U mnie soundbar będzie podpięty pod TV TCL U65X9006 Xess X2. Czy soundbar konwertuje dźwiek?

Czy po podpięciu JBL Bar 5.1 uzyskam w NETFLIX dźwięk 5.1?

Dzięki za wskazówki
 

pebe86

Member
Bez reklam
Działa spokojnie w netflix. Uczciwie przyznaję- nie znam się na tych kodekach, ale oglądając netflix dźwięk przestrzenny z JBL Bar 5.1 działa bez najmniejszych problemów.
 

Pingwinek

Banned
Działa spokojnie w netflix. Uczciwie przyznaję- nie znam się na tych kodekach, ale oglądając netflix dźwięk przestrzenny z JBL Bar 5.1 działa bez najmniejszych problemów.
Działa... Tylko co działa. To, że będzie grać to chyba oczywiste. (NETFLIX nadaje w DD i DD+) Tylko jaki to jest dźwięk. Bo bardzo możliwe, że z tv to stereo lub DD przerobione przez belkę w surround.
 
Ostatnia edycja:

bysiu1988

New member
Fajnie, że działa. Szkoda tylko, że nie jest to pewnie taki dźwięk jak miał być w oryginale tylko stworzony przez procesor, a to jest wielka różnica.
 

Pingwinek

Banned
Ważne, że działa, a nie tyły cicho jak opisuję właściciele innych soundbarów.
Heh Bardzo śmieszna wypowiedź. "Ważne, że działa". Czyli słyszy kanał prawy w tylnych satelitach i ma być szczęśliwy :D Po to wymyślono nowe, lepsze kodeki aby sprzęt z nich korzystał. Tak samo jakbym powiedział mam tv 4k tuner robi mi upscaling czyli po co mi źródło w 4k. Przecież obraz się wyświetla.
 

bogdan_kr

Member
Bez reklam