Soundbar? Który wybrać

Hanek

New member
Witam, na wstępie napiszę, że nie znam się wcale na co patrzeć (poza wyglądem:grin:) soundbara.

Pomieszczenie około 14m2, odległość od TV 2,2m. Posiadam 49PUS8303 i do tego TV szukam nagłośnienia. Nie narzekam na dźwięk bo jest fajny ale są chwile że chciałbym poczuć coś więcej:).

Mam na oku kilka zestawów, JBL 3,1 czy JBL 5,1 ale na chwile obecną szukam czegoś tańszego.
Do 2-3 miesięcy będę kupował większy TV jeszcze i wtedy o czymś mocniejszym pomyślę.
Na chwile obecną szukam czegoś tańszego ale równie z fajnym dźwiękiem (o ile się da).

Widziałem ceny od 800zl-3500zl za soundbary. Na chwile obecną myślę nad czymś do 1500zł (pytanie tylko czy za taką cenę) wyrzuci mnie z kapci?

Z góry dzięki za pomoc i rady gdyż firmy denon czy inne nic mi nie mówią. Gdyż nigdy nagłośnieniem się nie interesowałem.
 

Hanek

New member
Ogólnie na 100% kupuje jbl 5.1 ale to później.
Tego co polecasz macie na stanie ? W jakiej cenie jak tak?
 

Hanek

New member
Mam listę od Kikiego z soundbarami , praktycznie każdego widziałem ale tego nie moge znaleźć:
- - Philips 7100 za 1699 zł czy to jest poprawna nazwa?
 

Hanek

New member
Na dniach muszę już zakupić soundbara ale mam mały problem. Wszystkie soundbary maja wysokość listwy minimum 5cm do diody z TV mam 4,5 cm więc może być problem przy używaniu pilota (siedzę trochę niżej i wtedy listwa utrudniałaby przełączanie). Z drugiej strony chciałbym coś bardziej płaskiego żeby nie leżało tak na samym końcu komody. TV na chwile obecną musi stać. Czy jest jakiś soundbar pod philipsa 8303 jak to ma np samsung do swojej pół okrągłej nogi z tv i fajnie się komponuje:).

Fotka wgrana, może coś widać

ps. Czy jest sens kłaść listwę na ziemi bo chyba nie bardzo żeby dzwiek "szedł" po ziemi
 

Attachments

  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    15,8 KB · Wyś: 39
Ostatnia edycja:

Hanek

New member