salon i Kino domowe

kartofelzmas

New member
Jestem typowym blokersem :D Całe***życie w płycie. Więc teraz jak stawiam swój domek to chciałbym stworzyć kącik do oglądania.
Na wstępie może powiem, że nie planuję telewizora i w zasadzie preferuję albo film/serial albo muzykę. Film czy serial może lecieć podczas pracy na lapku więc na pewno będzie sporo używane. Jestem singlem więc też nie mam ograniczeń jeżeli chodzi o stylistykę pokoju czy design zestawu :)
Przeglądałem jakiś czas już tematy jednak jestem laikiem i niewiele ogarniam :p więc może napiszę co bym chciał zrobić i uzyskać :)

Pomieszczenie jak na foto: (nie mogę jeszcze dodawać zdjęć :)

http://c1.staticflickr.com/3/2877/34219150685_3fb5e604f9_z.jpg

Salon z kuchnią. Na tą chwilę stan surowy otwarty za miesiąc okna i tynki później już właśnie wykończenie.
Drzwi balkonowe są od południowego wschodu, a kuchnia od zachodu więc w zasadzie cały dzień jest słońce :p
W planie więc rolety wewnętrzne szczelne 100% zaciemnienia. Dodatkowo wzdłuż okna balkonowego powieszę jakąś ciemną lub czerwoną dla kontrastu zasłonę i podobnie pewnie przy innych oknach. Podłoga to posadzka żywiczna w 100% bez dywanu kolor srebrny czy betonowy naturalny :).
Ścianę na której będzie ekran myślałem by pomalować farbą do tego przeznaczoną i zaoszczędzę na ekranie opuszczanym czy z ramką Ewentualnie jak zawiśnie projektor to domaluję czarną ramkę jeżeli to coś poprawi:) chyb, że jednak będzie do kitu to pewnie.... . Szerokość ściany to 400cm pewnie minus jakieś włączniki i odstęp od ściany itp. zostanie około 300cm więc zakończę zapewne na max 120 cali.
Nie wiem jeszcze jak potraktować sufit i jak podwiesić projektor by nie wyglądało kiepsko :/