Pomoc w doborze kina domowego

qsh86

New member
Witam,
potrzebuję pomocy w doborze kina domowego 5.1 do mojego salonu o powierzchni ok 14 m2.
Kino będzie używane głównie do trzech rzeczy: filmy, konsola i muzyka. Mój budżet to ok 2000 zł.
Zależy mi na tym, żeby sprzęt był nowy, posiadał Bluetooth do puszczania muzyki z telefonu oraz żeby głośniki surround były stojące - nie chciałbym ich wieszać. Mój TV LG 49UH668V ma HDMI ARC więc, nie zależy mi specjalnie na złączach, wszystko mogę podłączyć do TV

Nie umiem się zdecydować czy wybrać gotowy zestaw czy składać amplituner + głośniki + sub w późniejszym czasie. Póki co skłaniam się najbardziej ku zestawowi Sony BDV-E6100. Odsłuchiwałem ten zestaw kilka razu w sklepach typu Media Markt i podoba mi się dźwięk, zwłaszcza bas, który wydaje mi się nie ma sobie równych w tej klasie cenowej. Dużym atutem jest dla mnie to, że jest to gotowy zestaw, który ustawiam i będzie grał tak jak powinien, gdyż w dziedzinie amplitunerów jestem laikiem.

I tutaj potrzebuję Waszej pomocy. Mam PS3 czyli odtwarzacz DVD i BlueRay, a w niedalekiej przyszłości będzie PS4, więc dodatkowy odtwarzacz nie jest mi potrzebny. Problem w tym, że mam wątpliwości czy do 2 tyś. zł jestem w stanie kupić amplituner + kolumny godne uwagi. Naczytałem się już trochę o tym, że sprzęt w takiej cenie to najniższa możliwa półka i może nie spełniać swojego zadania. Słuchałem kilku takich zestawów w tym np. DENON AVR-X520BT + kulumny Eltax oraz jakiegoś Pioneera i nie byłem porwany jakością dźwięku, ale nie wiem czy nie przez brak suba.

Pomożecie? :grin:
 

qsh86

New member
No pewnie tak, gdyby nie to, że chcę nowy sprzęt.
Ciekawi mnie Wasza opinia na temat takiego zestawu Denon AVR-X520BT + kolumny Eltax i innych do 2 tyś. zł. Czy to w ogóle jakoś sensownie zagra jak dokupi się suba? Czy lepiej na razie kupić gotowy zestaw Sony, wtedy odłożyć kasę na jakiś porządniejszy amp + kolumny?