Kino domowe Denon+Hardman 4k vs Bose Soundtouch 520 8k

psi12

New member
Witam,

Po ostatnim poscie i dluzszym okresie do namyslu nadszedl czas zakupow. Z wersji za 2-3.5k doszedlem az do 8k i do zestawu Bose Soundtach 520. Cena jednak jest wysoka i szkoda mi wydawac tyle na kino domowe, zwlaszcza, ze nie jestem jakims audiofilem, muzyki bede sluchal raczej od czasu do czasu a glownie zalezy mi na dobrym przestrzennym dzwieku przy wieczornym ogladaniu filmow.

Znajomi polecil mi ten zestaw
Kino domowe Denon AVR-X1200W Harman Kardon HKTS 16 za 3700 pln(linka nie moge dodac)

Tez uwaza, ze 8k to przesada za ten zestaw Bose i ten w zupelnosci mi wystarczy.

Mam calkiem spory salon, 75' tv, nie bede mial problemu z ukryciem kabli oraz nie chcialbym tych wielkich kolumn na przod. Zalezy mi tez na tym, zeby mial wlasnie wifi/bluetooth, zebym mogl szybko muzyczke puscic przez aplikacje w telefonie, tak jak moge zrobic to w Bose.

Co o tym sadzicie?Jak on sie ma w stosunku do tego soundtouch 520? Moze jakis inny zestaw polecicie? Ten amplituner od Denona chyba jest bardzo dobry z tego co czytalem, o glosnikach nic nie wiem ale Harman Hardon kojarze firme i wydaje mi sie, ze jest godna zaufania

Jesli polecacie cos innego to tez poprosze o opinie, o ile bedziemy mowic o 4, lub powiedzmy max 5k. Jesli cena mialaby byc wyzsza to wolalbym juz brac caly zestaw od Bose

Dzis tez podskocze do Centrum Kina i zobacze jak ten zestaw gra

Jestem tez zdecydowany na system 5.1, porownalem w Bose ten soundbar za 8k vs system 5.1 i duzo bardziej mi to odpowiada


Dzieki wielkie z gory za pomoc,
 

psi12

New member
Jest tez opcja zeby wziac Onkyo 646 i do niego dobrac jakies glosniki np te Hardmana co podalem HKTS 16. Problem w tym, ze nie bede mial okazji ich posluchac.

646 i tego denona dzisiaj sprawdze na innych glosnikach. Cena jest podobna co o tym sadzicie? Oraz ewentualnie jakie Glosniki

Podsumowujac mysle, ze opcje sa takie: