Zakup kina domowego (ok. 2000zł)

PolishEmpire

New member
Planuję zakup kina domowego, głównie do filmu, poza tym muzyki i gier. Pokój ma ok. 15 m2.
Jeśli to ma jakieś znaczenie to podaję model TV Philips 42PFL5507K/12
Nie znam się za bardzo na tym więc proszę o jakieś rady. Z wpisów innych użytkowników wydedukowałem, że jak kupować do jakieś składaki, a nie gotowe zestawy np. od Philipsa czy Sony.

Trochę poszperałem po necie i kierując się m.in. opinią użytkowników wybrałem następujący amplituner + kolumny

amplituner
euro.co m.p l/amplitunery/denon-avr-x1000-czarny.bhtml#opis

kolumny
euro.co m.p l/zestawy-kolumn/taga-harmony-tav-606.bhtml#opis

lub
euro.co m.p l/zestawy-kolumn/jamo-s428-hcs3-wenge.bhtml#opis

Subwoofera chyba nie potrzeba. A i jeszcze jakie kable polecacie?
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Denon X1000 jak najbardziej może być. Ma autokalibrację, na początek może być. Jakbyś mógł trochę dołożyć to polecam Jamo S526 HCS. Tagę 606 również posłuchaj. Do pełni szczęścia przy filmach sub się przyda. W przyszłości dokupisz jak dozbierasz kasy. Kable na fronty możesz dać o przekroju 2,5mm, a na resztę 1,5mm. Ważne żeby były miedziane.
 

PolishEmpire

New member
Ok, dzięki za pomoc. A tak swoją drogą to w waszym odczuciu, który z zestawów kolumn jest lepszy?

euro.co m. pl/zestawy-kolumn/jamo-s428-hcs3-czarny.bhtml

euro.co m. pl/zestawy-kolumn/taga-harmony-tav-606-czarny.bhtml#uslugi
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Z tej dwójki słyszałem Tagę 606, ale w mało komfortowych warunkach. Tragedii nie było biorąc pod uwagę cenę. Tego modelu Jamo niestety nie. Słyszałem Jamo 506,606. Na pewno koledzy coś podpowiedzą.
 

dzudzu9

New member
Z tej dwójki słyszałem Tagę 606, ale w mało komfortowych warunkach. Tragedii nie było biorąc pod uwagę cenę. Tego modelu Jamo niestety nie. Słyszałem Jamo 506,606. Na pewno koledzy coś podpowiedzą.