Problem techniczny- brak dźwięku
Panowie,
Może ktoś jest w stanie pomóc. Mój B5 nie odtwarza dźwięku z żadnego źródła. Podejrzewam uszkodzenie, jednak zanim zainwestuję w naprawę chciałbym się upewnić, że nie wysyłam do serwisu bez potrzeby. Przy włączeniu słychać pojedynczy trzask z głośników, potem nic z żadnego źródła. HDMI arc działa, przez bluetooth również nic (satelity oczywiście oddzielnie działają), komunikacja działa, HDMI arc również reaguje na zgłaśnianie. Mój TV to Panasonic 530AX.
Reset do fabrycznych nic nie daje. Próbowałem wykluczyć zawieszenie softu, ale na stronie Philipsa jest dostępny tylko 1 plik od płyty głównej, zgodnie z instrukcją winny być updatowane 4 pliki. Support filipsa twierdzi, że reszta plików jest dla serwsiu, serwis oczywiście nic o tym nie wie. Oficjalne forum Philipsa we wcześniejszym wątku twierdziło, że należy updatowąc wszystkie 4 pliki.
Jeśli ktoś może ma na HDD wszystkie pliki to prośba o podesłanie, może po udacie ruszy.
Jeśli ktoś miał taki przypadek to proszę o pomoc.
Sprzęt po gwarancji....