Wybór kamery HDTV

mike_77

New member
Witam wszystkich forumowiczów

Noszę się z zamiarem zakupu kamery rejestrującej w formacjie HDTV (bedzie to najprawdopodobniej firma SONY) I tu pojawia się kilka pytań na które sądzę, że jako fachowcy pomożecie mi znaleźć odpowiedź.

1. Nośnik HDD, DVD, kasetki - co jest wygodniejsze, praktyczniejsze

2. Obróbka materiału - co jest potrzebne w PC (sposób połączenia kamery z PC - HDMI?, jaki soft do obróbki) żeby to zgrać na płyty DVD i czy wogóle przy rozdzielczości 1080 wchodzi w grę zgrywanie na DVD.

Może są jeszcze jakieś kwestie związane z kamerami o których nawet nie pomyślałem, a powinienem uwzglecnić przy rozważaniu zakupu takiej a nie innej kamery ???

Jak widać powyżej jestem kompletnym laikiem w temacie kamer, ale myslę ze mi pomożecie.

Cena w jakiej chciałbym się zamknąć to około 5kPLN.

PS. Nie wiem czy ma to znaczenie ale materiał bedzie oglądany na LCD 42PF9830 FULL HD 1080

Z góry dziękuje za informacje i porady.
 
Ostatnia edycja:

Marcin_s

Member
Na obecnym etapie praktyczniejsze sa kamery nagrywajace na kasetach w systemie HDV. Praktyczniejsze jesli chcesz montowac.
Do zrzucania materialu sluzy port Fire Wire, HDMI to port do podlaczenia TV
 

mike_77

New member
Marcin_s napisał:
Na obecnym etapie praktyczniejsze sa kamery nagrywajace na kasetach w systemie HDV. Praktyczniejsze jesli chcesz montowac.
Do zrzucania materialu sluzy port Fire Wire, HDMI to port do podlaczenia TV

A czy to prawda ze na kasetkę wchodzi 1 godzina nagrania w rozdzielczości 1080 ??
 

scott

New member
Montaz jest na dzisiaj kwesja decydujaca. Co z tego ze nagrasz fajny material jak nie bedziesz go mógl pózniej posklejac wedlug uznania.
Jesli chodzi o nowe kamery AVC HD i porównanie Sony i Panasonic jest jedna rzecz wazna - Panasonic produkuje kamery nagrywajace w pelnym formacie 1920x1080 a Sony oszczedza i daje tylko 1440x1080.
 

viValdi

New member
Bez reklam
mike_77