Kamera za 4500zł do 6000zł+

xthorgal

New member
Witam

Na wstępie chciał bym powiedzieć że w kwestii kamer jestem całkowicie zielony i nie mam zabardzo pojęcia co wybrać. Gdy kupowałem moją cyfrówke (Minolta A200) oparłem się całkowicie na opiniach z forów i było to jak najbardziej trafione. Tak samo teraz licze na pomoc przy wyborze kamerki.

Zajmuje się (jako pomocnik) przy fotografowaniu dla stron XXX. Do tej pory kręcilismy również filmy za pomocą minolty (640x480 w rozdziałce) ale był problem z oświetleniem, jakością ostrzeniem itd. Wtedy dojrzałem do wiedzy co bym chciał aby kamera mogła. A więc:

- Niech ma to co w aparatach jest "antishake" czyli że moge trząść ręką (w ramach rozsądku oczywiście) i obraz będzie ostry
- Jeżeli obraz będzie w ruchu niech nie ma problemu z ostrzeniem na cel. To jest priorytet dla mnie.
- Niech ma dobrze nasycenie obrazu (tzn mam na myśli jakość obrazu. Coś tak by porównywać zdjęcia z 8mpixeli i 4 mpixeli. Mi chodzi o coś tak dobrzego jak przy aparatach 8mpixeli)
- Rozdzielczość: nie wiem czy kamery nie żądzą się własnymi prawami ale było by miło jak by miała minimalnie 800x600 (o ile żądzą się prawami jak aprataty).
- Zapis: no tutaj to najlepiej na jakiś wewnętrzny dysk który moge wymienić (jak karty pamięci) ale jak czegoś takiego nie ma to mozę dvd?
- Dobrze by było gdy by nie było potrzeba super oświetlenia do kręcenia. Dla przykładu w aparacie który mam trzeba albo w dzień na dworze kręcić albo w domu przy dwóch 200 watowych żarówkach aby obraz był klarowny.

(po odpowiedzi Marcina_S dodałem: Dobrze by było gdy bym nie musiałsam wszystkego ustawiać. Dać najakieśauto i do dzieła. Ja w moim A200 robie wszystko na auto i jest wypas)

Reasumując, niech będzie super do kręcenia filmów z bliska i średniecj odległości w ruchu.

Cena od 4500 do 6000. Jak by bło coś wypas za np 6500 to też. Wole dać więcej niż mniej a mieć lepiej.