Jaką kamere wybrać!

wezyr

New member
panasonic s 97

Witam wszystkich użytkowników. Wiem że już takie pytania były ale powtórze sie z pytaniem jaką kamerke wybrać tak do 1500zł zastanawiałem się nad Canonem MV830-jest teraz promocja 1499zł ale wyczytałem że nie wszyscy są zadowoleni z tych kamer i wiekszość preferuje kamery JVC w takim razie zastanawiam się nad GRD-D73E lub GR-D240E są za takie same pieniądze różnią sie tylko paroma funkcjami i ZOOMEM w jednej jest 16x a w drugiej 25x. Jestem Laikiem w tych sprawach (jeszcze nie miałem kamerki-żadnej) więc nie orientuje sie zabardzo czy 16x wystarcza.Kamerka ma służyć jak wiekszości do nagrań w domu dzieciaka i na wakacjach.
Pozdawiam Wezyr.
 

kaz

New member
ampli panasonic SA XR 30, 55, 70 kto testowal ??

Dla zastosowań domowych podstawowym parametrem na który powinieneś zwrócić uwagę jest czułość, wiele razy będziesz filmował wieczorem lub w nocy tzn. przy słabym oświetleniu i w takich warunkach jest to podstawowy parametr, który zdecyduje o jakości nagrania. Zoom czy to 16x czy 25x nie ma praktycznie znaczenia, każdy ci wystarczy. Inne funkcje kamery z reguły nigdy nie są używane a mogą dodatkowo kosztować. Ważną rzeczą w praktyce jest okres gwarancji i dostępność serwisu.
 

wezyr

New member
Znalazłem jeszcze Panasonic NV-GS35 w podobnej cenie.
Powiedzcie jeszcze na co zwracac uwage: średnica filtra,ogniskowa,jasność obiektywu (1,8 wystarczy? wiem że jezeli mniejsza liczba tym lepiej:) ) czy sie myle.
 

kaz

New member
Nie mylisz się. Większość kamer ma światło 1,8.
Dane liczbowe mogą być mylące. Najlepiej sprawdzić jak nagrywają różne kamery tylko w jakimś ciemnym kącie najlepiej przy świetle z żarówki bo w sklepach z reguły jest bardzo dobre oświetlenie i wtedy wszystkie kamery nagrywają podobnie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
zdecydowanie polecam Ci JVC GRDX 27 z obiektywm 1,2
Ktokolwiek kupi - jest bardzo zadowolony.
poczytaj - i powiedz co myslisz .
przedstawię Ci mozliwości