Kamerki MiniDV

Sivy

New member
WMW HD

Witam ostatnio jestem na etapie zapodania kamerki i po przegladnieciu kilkunastu forow konsultacjach ze Expertami na polu bitwy pozostaly dwie JVC GRDF 570 oraz Panasonic NVGS75. Jestem amatorem i to bedzie moja pierwsza kamerka ale z racji tego ze niedlugo zostane tatusiem 8) kamerka napewno bedzie mocno zapracowana :). I jak to w zyciu bywa osiolkowi w zloby dano wiec niech mnie kto pomoze w dokonaniu wlasciwego wyboru
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Witam
Znacznie większe możliwości ma kamera JVC GRDF 570 - złącza, wejścia -wyjścia, wiecej możliwości edycyjnych, super czulość
dobra cena.
NV GS 75 - więcej szczegołów.
pozdrawiam
 

Sivy

New member
Dzieki kiki za rade :)
teraz szukam gdzie by to kupic ale mam problem ze znalezieniem dobrej ceny na JVC
bylem w sklepie i w sumie to lepsza oferte dostalem na Panasonica bo za 2600 dostaje sama kamerke + torbe + statyw
natomiast za JVC w tym samym sklepie na specjal zamowienie proponuja 2870 :| za gola kamerke. Co do samego wyboru to hmm twoja opinia zbiega sie z opinia innych osob ktorych o to pytalem tzn ze JVC byloby lepszym wyborem. Z tego co piszesz to GS 75 ma bardziej wyrazisty obraz czy dobrze zrozumialem ? natomiast JVC mozna zaliczyc do pol-profesjonalnych kamerek tak ?. Miales moze mozliwosc skonfrontowac te dwie kamerki ? jesli tak to czy mozesz mnie powiedziec cos wiecej. Tak czy inaczej moge tyle powiedziec ze GS75 byloby mnie latwiej namierzyc w sklepie nic JVC choc nie wiem czy bardziej bym sie sklanial za JVC. A do konca nie jestem przekonany o bezpiecznych zakupach w necie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Panasonic GS 75- 2465,-zł + PAKIET
JVC 570 2550,- - znacznie większe możliwości
jeśli potrzebujesz ceny - podaj
pozdrawiam
 

Sivy

New member
Wiesz interesowal by mnie zakup JVC + pakiet
w ktorym jest przynajmniej torba
widzialem taki pakiet JVC GRDF570+TORBA+3 KASETY DVM 60
za 2683 zeta