Canon HV10 - wszystko o danym modelu

Mistrz Koala

New member
Witam,

czy materiał nagrany w foramcie HDV można kazać kamerze wysyłać do komputera jako DV-16:9 ?
Jakoś nie mogę tego znaleźć w instrukcji.
Próbowałem od strony kamery i od strony Pinnacle ale jakoś mi nie wychodzi :-(

Obrobiony materiał w HDV moge w HDV wyeksportować tylko na kamerę, jeśli wyeksportować do pliku to tylko w DV w 720x576 i mimo że oglądany plik wygląda jak 16:9 to we właściwościach uparcie jest napisane 720x576, czy to oznacza że na dole i na górze ma czarne paski "pustych" pikseli ?
 
Ostatnia edycja:

ArturSie

New member
HV10 jak połączyć z HDMI

Prosze o informacje na temat możliwości połączenie canona HV10 z TV panasonic 42PV45 przez złącze HDV na HDMI.
W miarę możliwości najlepsze dla mnie byłoby tłumaczenie typu TVN tzn. "kawa na ławe". Jestem tepowym laikiem jeśli idzie o tego typu łączenia.


Liczę na fachowość forumowiczów (i wyrozumiałość).

pozdrawiam
ArturSie:blagam:
 

Marcin_s

Member
ArturSie napisał:
Prosze o informacje na temat możliwości połączenie canona HV10 z TV panasonic 42PV45 przez złącze HDV na HDMI.
W miarę możliwości najlepsze dla mnie byłoby tłumaczenie typu TVN tzn. "kawa na ławe". Jestem tepowym laikiem jeśli idzie o tego typu łączenia.


Liczę na fachowość forumowiczów (i wyrozumiałość).

pozdrawiam
ArturSie:blagam:
1) NIE BO HV10 takiego zlacza NIE POSIADA!!! ( Jedynie analogowe) na TV lub FireWire na komputer
2) Z kamery mozna zgrac material w dv ale po montazu wgrac na kamere juz NIE.
 

adnix

New member
Mam problem ze zgraniem materiału z tej kamerki poprzez Firewire. Dokładnie to obraz jest w słabej rozdzielczości. W ustawieniach kamery mam ustawione:
Zapisywanie wideo: HDV
Tryb nagrywania DV: SP
AV>DV: off
Wyjście DV: HDV/DV
Przy takich ustawieniach obraz jest trochę lepszy od dobrej kamerki internetowej.
Do zgrywania uzywam Windows MovieMakera.