Pomocy.Jaka kamera?..proszę ...pilne

design79

New member
Prosze o pomoc w wyborze kamery, jestem kompletnie zielona w tym temacie, a chcę kamerę kupić szybko, przed Świętami. Potrzebuję czegoś głównie do nagrywania dziecka, w domu, na dworze, na wyjazdach, imprez rodzinnych itp. Zalezy mi by dobrze stabilizowała obraz, by dobrze nagrywała w nienajlepszym oświetleniu, by była funkcjonalna, wygodna w użyciu, taka trochę dla kobiety ;-)
Nie wiem, na co powinnam zwrócić uwagę, czytam, czytam i chaos mam w głowie. Moge na nią wydac ok. 2500, ale gdyby była tańsza, to bym się nie zmartwiła :)
Nawet do końca nie wiem, czy na kasetkę czy DVD? Większość opinii przemawia za kasetką...
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam,
Sylwia
 

viValdi

New member
Bez reklam
Już o tym pisałem, no ale jeszcze raz mogę.
Jak już coś nagrasz na kamerę to co dalej chciałabyś robić?
-> nic więcej, tylko obejrzeć w telewizorze prosto z kamery lub z DVD
=> wybierz kamerę nagrywającą na małą plytę DVD
-> chcę dodać tytuł i usunąć nieudane sceny potem nagrać na DVD lub oglądać w komputerze
=> wybierz kamerę z dyskiem, edycja za pomocą Movie Maker'a, darmowa część systemu Windows (potrzebujesz w komputerze nagrywarkę DVD)
-> chcę zrobić "film", dodać zdjęcia, zrobić jakieś przejścia między scenami, zrobić płytkę DVD z menu i przyciskami do różnych rozdziałów
=> kup edytor do filmów (200-400PLN), doposaż komputer tak żeby ten edytor miał dostateczne warunki do pracy (zależy od wybranego edytora filmowego) i kup kamerę DV na taśmę

Teraz co do kamery: