kamera JVC GZ-HD300

piocie

New member
Witam co myślicie o kamerce JVC HD300. Czy miał ktoś do czynienia z tym modelem. Warto ją kupić. Czy może coś innego w podobnej cenie.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
testowaliśmy ja na nartach i na nurkowaniu .
Jeśli chodzi o jakość nagrania to bez zarzutu.
Zoom szybki, ostrość bez zarzutu, obsługa - zależy do czego ?
Jeśli chodzi o trwałość również - zaliczyła upadek na śniegu.
Jeśli chodzi o nurkowanie - na większych głębokościach potrzebny jest filtr czerwony jeśli nie posiadasz dodatkowego - drogiego oświetlenia.

Napisz od czego ma być używana ?
w Jakich warunkach ?
 

piocie

New member
Jestem całkowitym amatorem kamerę potrzebuje do celów kręcenia wycieczek i jakiś spotkań rodzinnych. Pozdrawiam
 

piocie

New member
o sony czytałem ze ma przesycone barwy i obraz jest nienaturalny ale czy to prawda niewiem z ludźmi którymi rozmawiałem to polecali canona lub JVC ale czy to dobry wybór tego niewiem KIKI napisałeś ze niezły ale moze w tej cenie jest coś lepszego?
 

piocie

New member
byłem dziś w pewnym sklepie gdzie sprzedawca strasznie chciał mi sprzedać kamerkę Sony HDR-XR105E stwierdził ze jak kamera hd to tylko sony reszta szkoda zachodu dziwne bo nie brałem sony wogóle pod uwagę. Co wy na to Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki
 

piocie

New member
Witam wszystkich i dalej niewiem co mam zakupić czym więcej czytam tym mniej wiem pomóżcie co mam kupić żebym był zadowolony
 

1marcin

New member
Jvc Gz-hd 300

witam,
od kilku dni jestem użytkownikiem, kamera sprawuje się świetnie, mam tylko problem z odtwarzaniem filmów na kompie (zacinają się) próbowąłem już instalować różne kodeki, nic ni pomaga. Prosze o pomoc, prosze też o informację jakim programem najwygodniej jest konwertować te pliki na inne formaty, pozdrawiam
 

don333

New member
1marcin napisał:
mam tylko problem z odtwarzaniem filmów na kompie (zacinają się) próbowąłem już instalować różne kodeki, nic ni pomaga.