Jak to podlaczyc i jaki kabel potrzebny

beavisek

New member
Prosze o pomoc. Kupilem kino domowe sony DAV-DZ110 i nie wiem jak najlepiej podlaczyc to do Sony KV32FX65 (kineskop jeszcze :D)

W tv mam z tylu
3x gniazdo euro (w tym jedno lepsze chyba)
W instrukcji opisane sa tak:
1- 21-stykowa laczowka Euro (norma CENELEC) zawierająca wejscie audio/video, RGB oraz wyjscie telewizyjne audio/video
2 i 3 - 21-stykowa laczowka Euro (norma CENELEC) zawierająca wejscie audio/video,S-video oraz wyjscie telewizyjne audio/video

A na dvd mam z tylu oprocz euro , gniazdo component video out z 3chinchami Y, CbCr i PbPr

W tej chwili polaczone mam to euro <-> euro i nie wiem czy to jest najlepsze rozwiazanie... Czy nie lepiej component z euro ...

Prosze o pomoc bo jestem laikiem w tych sprawach:eek:
 

m@rcin

Member
Tak jak pisze kol. wyżej. Połącz kablem Euro-Euro, korzystając z "lepszego" ;) gniazda euro które przesyła sygnał RGB. W menu dvd ustaw wyjście wideo też na RGB.
 

beavisek

New member
Znalazlem cos takiego w opisie kabla Euro - Component.
Czy to prawda
Cytuje: