Łączymy siły - wypalone logo stacji tv- wysyłamy prośby do nadawców.

ckalpel

New member
Witam serdecznie :)

Chciałbym zapytać czy ktoś miał przyjemność reklamować TV Panasonica z uwagi właśnie na wypalenia i czy odpowiedź serwisu była jednoznaczna? Jakiś czas temu kontaktowałem się z serwisem i dostałem odpowiedź, że jest szansa na wymianę takiego panelu z trwałymi, nieusuwalnymi wypaleniami ale nie jest to pewne.

Czy można się powołać na podstawie niezgodności towaru z umową na ten fakt? TV niestety powystawowy, kupiony co prawda dużo taniej niż jego cena rynkowa niestety jednak po przegraniu dużej ilości godzin wypalenia nie znikają i póki mam gwarancję chciałbym coś z tym jeszcze zrobić.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
 

Beno111

New member
Witam.
Posiadam plazmę panasonica 50G30 zakupioną w 2011 i tez po kilku tygodniach zaczęły pojawiać się powidoki.Znajomy poradził mi ,żeby wyjmować wtyczkę zasilania z gniazdka na noc.I od tej pory nie mam problemów z powidokami.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam serdecznie :)



Czy można się powołać na podstawie niezgodności towaru z umową na ten fakt? TV niestety powystawowy, kupiony co prawda dużo taniej niż jego cena rynkowa niestety jednak po przegraniu dużej ilości godzin wypalenia nie znikają i póki mam gwarancję chciałbym coś z tym jeszcze zrobić.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź.
Nie wydaje mi się, że Ustawa Ci w tym pomoże.
W instrukcji obsługi są wyraźne ostrzeżenia przed tym faktem.
Ty możesz mieć inną sytuację. Kiedy kupiłeś ten TV?
Czy kupując go dostałeś od sprzedawcy informację, że ma wypalenia?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam.
Posiadam plazmę panasonica 50G30 zakupioną w 2011 i tez po kilku tygodniach zaczęły pojawiać się powidoki.Znajomy poradził mi ,żeby wyjmować wtyczkę zasilania z gniazdka na noc.I od tej pory nie mam problemów z powidokami.

Słyszałem o tym sposobie ale powiem Ci że to nie u wszystkich działa - być może zależy to od modelu ...
 

ckalpel

New member
Nie wydaje mi się, że Ustawa Ci w tym pomoże.
W instrukcji obsługi są wyraźne ostrzeżenia przed tym faktem.
Ty możesz mieć inną sytuację. Kiedy kupiłeś ten TV?
Czy kupując go dostałeś od sprzedawcy informację, że ma wypalenia?


Napisałem na stronie Panasonica w zakładce kontakt o istniejącym problemie i wyrażono chęć zgłoszenia sprzętu do naprawy.


TV kupiłem w zeszłym roku, mógł to być listopad, może październik, niestety w sklepie nie zauważyłem niczego niepokojącego, po przyjeździe do domu jednak dało się to we znaki. Z tym że sądziłem ze długi czas pracy znieweluje ten efekt, wielokrotnie włączałem przesuwający się pas czy też szum jednak bez pożądanego efektu.


Od sprzedawcy nie uzyskałem takiej informacji o trwałych wypaleniach.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Napisałem na stronie Panasonica w zakładce kontakt o istniejącym problemie i wyrażono chęć zgłoszenia sprzętu do naprawy.


TV kupiłem w zeszłym roku, mógł to być listopad, może październik, niestety w sklepie nie zauważyłem niczego niepokojącego, po przyjeździe do domu jednak dało się to we znaki. Z tym że sądziłem ze długi czas pracy znieweluje ten efekt, wielokrotnie włączałem przesuwający się pas czy też szum jednak bez pożądanego efektu.


Od sprzedawcy nie uzyskałem takiej informacji o trwałych wypaleniach.
To nic na podstawie niezgodności towaru z umową nie załatwisz.
Użytkowałeś TV przez nie cały rok, więc wypalenia mogły powstać u Ciebie. A instrukcja informowała Cię o możliwości ich powstania. Niezgodność towaru z umową odpada.
Jak Panas chce coś z tym zrobić na podstawie gwarancji to chwała im za to. Oby tak było.
Coś się mi jednak wydaje, że może nie być aż tak różowo. Bo jest to wada która nie podlega gwarancji.
Jak jednak chcą zrobić nawet więcej niż oferuje ich gwarancja, to próbuj. Koniecznie daj znać jak się sprawa potoczy.
 

bluray

Banned
Pisz prywatny list netowy (z kopią do japońskiej centrali - oddział europejski bardzo się boi reakcji japońskiej centrali) o tym jak zamierzasz upublicznić problem na światowych forach.
Koniecznie podaj dokładne namiary na serwis w Polsce.
Oni się tylko tego bardzo boją.
Chyba PANASONIC dawno zlikwidował polski oddział z braku kasy na bizantyńskie honoraria.
AVSforum lub bardziej euro wersja AVforum.
Załóż własny wątek i go pobudzaj ...
Jeżeli znacie inne , globalne fora to napiszcie.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Pisz prywatny list netowy (z kopią do japońskiej centrali - oddział europejski bardzo się boi reakcji japońskiej centrali) o tym jak zamierzasz upublicznić problem na światowych forach.
Koniecznie podaj dokładne namiary na serwis w Polsce.
Oni się tylko tego bardzo boją.
Chyba PANASONIC dawno zlikwidował polski oddział z braku kasy na bizantyńskie honoraria.
AVSforum lub bardziej euro wersja AVforum.
Załóż własny wątek i go pobudzaj ...
Jeżeli znacie inne , globalne fora to napiszcie.
Jesteś pewien że w przypadku Panasa to zadziała? Zwłaszcza w sytuacji gdy kolega domaga się usunięcia usterki, która jasno i wyraźnie nie podlega gwarancji. I był o takiej możliwości poinformowany przy zakupie?
Mam wątpliwości.
Na 100% nie zadziała to np. w przypadku Sony. Wiem bo sprawdziłem. Jak w moim przypadku Sony złamało warunki gwarancji, to wysłałem list do Japonii z opisem ich podejścia do klienta w Polsce.
I co?
Nawet nikt mi na niego nie był uprzejmy odpowiedzieć.
 

matifcb

Member
witam co polecacie oprocz tego paska czarno bialego ktory jest ustawieniach panasa st50 ktory idzie z lewej do prawej na usuniecie loga stacji ? czesto na ekranie zostaja mi znaczki ale znikaja po niewyswietlaniu ich przez pare minut ale mam jedno MTV ktore jest nawet jak go nie ogladam dluzszy czas
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zapuść jeszcze śnieg na ekran przez kilka godzin i filmy pełnoekranowe z dvd czy Bluraya, które nie mają znaczników.
 
Do góry