DVD - na co zwracać uwagę (FUNKCJE) ???

artek

New member
HALO, HALO...

Chcę zmienić DVD i nie wiem CZYM SIĘ KIEROWAĆ? :rolleyes:

PYTANIA:
  1. jak eliminować mniej istotne funkcje (w codziennym użytkowaniu) i "na chłodno" oceniać marketingowy szum (jestem laikiem), czyli NA CO ZWRACAĆ UWAGĘ PRZY WYBORZE
  2. czy decydować się na nagrywarkę żeby już nie stosować Magnetowidu, a jeśli tak to
  3. (ewentualnie) nagrywarka czy HDD [nie jest moim zamiarem ani archiwizowanie ani edytowanie (nie będę miał czasu, więc wystarczy mi przewijanie), ale zastanawia mnie różnica w cenie i wytrzymałość optyki]
SPRZĘT: tylnoprojekcyjny Sony KDF (HDMI, małe HD - 720), amplituner Denon (i do zmiany DVD: Thomson DTH 210)
STOSOWANIE: dobry film z dobrej wypożyczalni (rzadko DivX), ewentualne nagranie filmu z TV (bo albo zbyt późno wracam do domu albo chcę uniknąć i przewinąć reklamy).

Zabawa w HDTV to u mnie dopiero pieśń przyszłości :((bo teraz kłopot jest z dostępnością a za chwilę z cenami nowych standardów zapisu).
Jeśli chodzi o nagrywanie,

Temat jest bardzo ogólny ale liczę, że przy Waszej pomocy.... (to nie jest pytanie o model lub producenta). :)
POZDRAWIAM
 

euro

New member
DVD do KDF50

Właśnie skończyłem oglądanie "Kronik Riddicka" na Panasonic S295, które chciałem porównać do mojego starego (ponad trzy lata) Denona 900. Denon po scarcie, ponieważ nie ma componentu a Panas po component z progresywnym skanowaniem. Mimo, że mój Denon to też najniższa półka to Panasonic mu nie dorównuje jakością obrazu. Miałem kiedyś też dwa Philipsy i Onkyo. Denon dokłada wszystkim wymienionym. Nie wiem jak z wyższymi półkami innych producentów ale myślę, że Denon 1920 to będzie to!!
Mój tv to SONY KDF 50. Oglądanie filmów na DVD to czysta przyjemność!
 

artek

New member
Może pomoże inaczej zadane pytanie pomoże Wam mi pomóc: