LCD 37 cali czy plazma do 4000 zł

Mario 52

New member
Witam. To mój pierwszy post i jestem zielony w tym temacie, więc przepraszam za być może głupie pytania.
Chcę kupić telewizor 37 cali. Bardziej jestem nastawiony na LCD.
Odległość od telewizora ok 4,5 do 5 m. Pokój od południowo-wschodniej strony, ale są rolety.
Będę go używał na razie na sygnale ze zwykłej anteny, ale w niedługim czasie kupię jakąś tv cyfrową. Ma też służyć oczywiście do oglądania dvd. Wstępnie przymierzam się do samsunga LE37R81B, ewentualnie LG 37LB1R. Telewizor zamierzam kupić w sklepie internetowym, bo oczywiście jest dużo taniej (tylko czy bezpieczniej?). Jutro zamierzam zrobić rundkę po sklepach i pooglądać je na żywo.
Proszę o poradę. Z góry dziękuję.
 

arosek22

New member
Mało informacji podałeś
Dlaczego idziesz ku LCD - jakies konkretne powody?
Ta odleglość od ekranu sprzyja wiekszym rozmiarom tv - mysle ze 42 to takie minimum ;)
Czy 4000 to gorna granica, czy tak jak wiekszość napalenców budżet mozna nagiac?

na razie to tyle - a co do bezpieczenstwa zakupow w sieci - sa one bezpieczne pod warunkiem, ze wybierasz sprawdzone sklepy :D

Pozdrawiam
 

Undziak

Member
Ja 3 tygodnie temu kupiłem plazmę 42" SAMSUNG 42C91H w sklepie za 3650PLN. Jestem zadowolony. Poprosiłem pana serwisanta z sieci kablowej o podkrecenie sygnału i obraz jest akceptowalny. Poczekam do przyszlego roku, może polepszy sie oferta w "n". DVD mam 5 letnie, Panasonic S75, podłaczony do plazmy przez component, obraz bardzo dobry. TV jak troszke popracuje to sie wygrzeje, "rozrusza", ustawisz (dopasujesz) sobie kolory do DVD i osobno do kablówki i bedzie fajnie. Oglądam z odleglości 3m. Jesli chcesz z odleglosci 5m, to obraz z kablowki bedzie jeszcze lepszy (nie zauwazysz tyle błędów).