Telewizor do 4000zł

chudziel

New member
Witam! Otóż - jestem na kupnie telewizora. Na ten cel mogę przeznaczyć 4000zł. W tej kwestii jestem zupełnie zielony, dlatego zwracam się w prośbą o porądę do Was. :) Pochodziłem troche po sklepach i zrobiłem wstępne rozeznanie. Oczywiście - jak to zawsze bywa - pojawia się dylemat - LCD czy Plazma. Telewizor ma służyć głównie do oglądania kanałów z kablówki UPC, ale też oczywiście filmy DVD, ew. podłączenie do niego jakieś kamery itp. Jak widać - krótko mówiąc - typowo domowe zastosowania. Niestety - ze względu na rozmieszczenie mebli nie może on mieć więcej niż ok. 1m szerokości ( i tak większego mi nie potrzeba :) ). Będzie on ustawiony mniej więcej w odległości 2-3m do widza. Pokój w którym bedzie sie znajdował jest dość mały ( wymiary około 6 na 3 m). Gdy byłem dzisiaj w sklepie, miły pan z obsługi :)P) dał mi możliwość porównania jakości sygnału z kablówki. Włączył na LCD i plaźmie ten sam kanał no i oczywiście - jakość na plaźmie nieporównywalnie lepsza. Ja jednak dalej mam ten podstawowy dylemat - LCD czy Plasma? Reszta domowników jest przeciwna plaźmie, głównie z powodu wypalania. Słyszałem i czytałem jednak, że w dzisiejszych modelach tego problemu już nie ma. Mam paru znajomych którzy pare lat temu zainwestowali w plazme i niestety mają taki problem. Proszę o pomoc i poradę, za którą z góry dziękuje. :) Pozdrawiam
 

dr Marian

New member
Lcd

Hej,

zdecydowanie bardziej mogę polecić Ci LCD, z prostego powodu jest poprostu wyraźniejszy niż plazma w dodatku plazma w tej cenie :) ???
Krótko mówiąc musisz rzucic okiem po stronach internetowych i poszukać
jak najbardziej wszechstronnego TV z dobrą rozdzielczością szybkim czasem reakcji oraz fajną duża matrycą no i oczywiście z HDMI.

Najlepiej jakbyś zakupił 37" moge Ci polecić jeden model

LG -> 37LB2R

pozdrawiam,
 

arosek22

New member
Jak radzić to przynajmniej z głową - ten LG:
- nie jest 100 Hz
- nie kosztuje 4000