Wybór pokojowego TV.

magg

New member
Witam.
Ten post nie bedzie pewnie różnił się od wiekszości inny.
Z racji tego ze jestem kompletnym laikiem w sprawach dotyczacych doboru TV zwracam sie z ogromna prośbą o pomoc. Po przeczytaniu posta ktory informuje nas o tym czego powinnismy przestrzegac w trakcie kupna nowego sprzetu napisze tu pare rzeczy ktore wystepują u mnie. Prosze o doradzenie mi w wyborze najlepszego TV czy mialby to byc LCD plazma czy jeszcze cos innego.

1. Kwota którą chciałbym wydać na nowy TV to około 3500 zł.
2. Obecnie posiadam telewizje satelitarna Cyfra + z dekoderem Pioneer BCT 1630
3. Obecy stary TV był podłączony przez EURO zlocze do dekodera + antenet do odbioru innych programów.
4. Odległość od miejsca siedzącego to 3m (kanapa) i 2m (krzesło)
5. W których sklepach pytać o telewizor? Przeczytałem w paru postac że kupno w hipermarketach nawet typu mediamarkt to nie zeby dobrzy pomysł.
Może jakies sklepy internetowe? Jestem z Radomia to dość blisko Warszawy.

Prosze o podanie konkretnych marek i typów TV.

Z góry dzieki.

GG: 38148
 

greg hiszpan

New member
magg napisał:
Witam.
Ten post nie bedzie pewnie różnił się od wiekszości inny.
Z racji tego ze jestem kompletnym laikiem w sprawach dotyczacych doboru TV zwracam sie z ogromna prośbą o pomoc. Po przeczytaniu posta ktory informuje nas o tym czego powinnismy przestrzegac w trakcie kupna nowego sprzetu napisze tu pare rzeczy ktore wystepują u mnie. Prosze o doradzenie mi w wyborze najlepszego TV czy mialby to byc LCD plazma czy jeszcze cos innego.

1. Kwota którą chciałbym wydać na nowy TV to około 3500 zł.
2. Obecnie posiadam telewizje satelitarna Cyfra + z dekoderem Pioneer BCT 1630
3. Obecy stary TV był podłączony przez EURO zlocze do dekodera + antenet do odbioru innych programów.
4. Odległość od miejsca siedzącego to 3m (kanapa) i 2m (krzesło)
5. W których sklepach pytać o telewizor? Przeczytałem w paru postac że kupno w hipermarketach nawet typu mediamarkt to nie zeby dobrzy pomysł.