ubezpieczenia rtv

lukaszek27

New member
witam dałem sie skusic na easyprotect 3 letnie przedluzenie gwarancji. pytam czy ktoś mial juz okazje korzystania z ich uslugi naprawy bądz wymiany sprzetu ?? pare opini mozna znalezć ale zadnych konkretów w internecie :(
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
witam dałem sie skusic na easyprotect 3 letnie przedluzenie gwarancji. pytam czy ktoś mial juz okazje korzystania z ich uslugi naprawy bądz wymiany sprzetu ?? pare opini mozna znalezć ale zadnych konkretów w internecie :(

A gdzie kupowałeś tv i czy w sklepie Ci to zaproponowali?
 

lukaszek27

New member
maja stronke interetową . sam kupilem znalazlem ich w sieci wspolpracuja ze niektorymi sklepami w sieci . cena nie droga. tam gdzie ja kupowalem tv. nie miala pani tej opcji. byla opcja inna ale duzo drozsza .
 
D

Deleted member 121090

Guest
Podaj konkrety, ile dałeś za sprzęt, ile za ubezpieczenie i jakie są jego warunki jak Ci TV padnie w 4-tym, piątym roku ubezpieczenia. Ile Ci wypłacą?
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Ja powiem od siebie tyle w tym temacie :
W warunkach ubezpieczenia na pierwszej stronie widnieje taki napis :

Zwracamy uwagę że definicję używanych pojęć mogą odbiegać od typowego ich powszechnego znaczenia ,jak też od definicji zawartych w ogólnie obowiązujących przepisach prawa

Pytanie .Po co na potrzeby ubezpieczenia tworzyć nowe definicje ,udawać że kolor czarny nagle będzie się nazywać białym ?

Nie jest tajemnicą że od każdej sprzedanej polisy ubezpieczeniowej sprzedawcy dostają wynagrodzenie ,na pewno zauważyliście jak bardzo starają się aby klient nabył takie ubezpieczenie ,sam też kilka razy byłem wręcz nachalnie namawiany na taki zakup .W zdecydowanej większości przypadku pracownicy sklepu nie wyjaśniają dokładnie jakich przypadków dotyczy takie ubezpieczenie

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz .Dlaczego w przypadku kupna samochodu takie coś nie działa ,skoro podobno można rozbić matrycę drogiego telewizora i dostać nowy ,to dlaczego nie można rozbić samochodu na drzewie i również dostać nowy ?
 

lukaszek27

New member
dalem 499 zl ok 10 % wartosci sprzetu . maja regulamin w sumie to od awari tylko .:niewiem: nie moge wkleic linku ale maja wspolprace ze sklepami audioplaza.pl , prodata czy inne linku nie moge dac bo to dopiero chyba 4 post . ale na google od razu wyskakuje ich oferta
 

firekage

New member
Bez reklam
dalem 499 zl ok 10 % wartosci sprzetu . maja regulamin w sumie to od awari tylko .:niewiem: nie moge wkleic linku ale maja wspolprace ze sklepami audioplaza.pl , prodata czy inne linku nie moge dac bo to dopiero chyba 4 post . ale na google od razu wyskakuje ich oferta

Szczerze? Trzeba było sobie zostawić te 500 zł, lub kupić większy/lepszy odbiornik. Pamiętam coś podobnego przy zakupie laptopa - problem w tym, że to ubezpieczenie nie dotyczyło serwisu głównego producenta, a firmy trzeciej współpracującej ze sklepem...za takie coś w ogóle nie warto płacić.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zależy od firmy ubezpieczającej i warunków umowy. Ja kupiłem kiedyś do tv 5 letnią gwarancje. Wiem z pierwszej ręki, jak wyglądały wymiany i to w konkretnych przypadkach jak najbardziej się opłacało. Sam dziś chętnie bym taką gwarancję dokupił. Trzeba sobie samemu przeliczyć czy się opłaca w to wchodzić, w większości przypadków nie ma jednak sensu.
 

KrzysztofK.

New member
ja wszystkie swoje sprzęty ubezpieczam tylko od pioruna i kradzieży - jakoś nie wieżę w przedłużanie gwarancji, zawsze znajdą jakieś kruczki.
Ale jeśli ktoś miał i mu się przydała - no to tylko się cieszyć za dobrą inwestycję i gratuluję!
 
D

Deleted member 121090

Guest
,,404 - B regulamin trudno powiedziec jak bedzie w trzecim roku gwarancji''

No jestem pod wrażeniem.
To ja też chętnie ubezpieczę Ci sprzęt. Będę lepszy, bo dam Ci 10 lat ubezpieczenia jak mi dzisiaj wpłacisz 500zł. Na takich samych warunkach jak masz teraz. Czyli nie będziesz wiedział, czy i ile Ci oddam jak Ci padnie TV.
Naprawdę podziwiam takich klientów jak Ty.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

fazer58

Member
Bez reklam
Swego czasu,kupując blu ray Philips 7500 w euro agd, za ok.900 zł,przedłużyłem tam gwarancję na 5 lat za ok. 150zł. Po trzech latach eksploatacji,gdzie wcześniej był dwa razy w serwisie gwarancyjnym,wystąpiła ponownie usterka,ubezpieczyciel wypłacił mi pełną kwotę,tłumacząc,że z braku części naprawa jest niemożliwa. Musiałem tylko oddać sprzęt do utylizacji.
 

Stanlej26

New member
Niestety ja też dałem się skusić na dodatkowe ubezpieczenie easyprotect, przy zakupie laptopa. Laptop jest wartości 1850 zł a za dodatkową trzy letnią gwarancję zapłaciłem 289zl. Gdy laptop trafił do serwisu easyprotect z usterką kieszeń napędu optycznego nie chciała się otworzyć, to otrzymałem wiadomość od serwisu, że to było uszkodzenie mechaniczne i w zwiazku z tym będę musiał pokryć koszty diagnostyki a także koszty przesyłki w kwocie 140zl netto. Napisałem do nich aby wysłali mi zdjęcia usterki mechanicznej, to odpisali mi że nie są wstanie zrobić tych zdjęć ponieważ, usterką był nieokreślony przedmiot z poza jednostki, a gdy serwis rozebrał obudowę laptopa i napędu optycznego, usterka mechaniczna sama się naprawiła. Napisałem do nich że w związku z tym że nie są wstanie przesłać mi zdjęć usterki mechanicznej, to proszę o odesłanie laptopa i uznanie, badań diagnostycznych w ramach dodatkowej gwarancji to od pięciu dni nie mam żadnej informacji, co z moim laptopem.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Doprawdy śmieszne.
Ci serwisanci coś wciągają i wymyślają to nowomowę na miejscu, czy robią sobie jakieś zakłady kto wymyśli bardziej absurdalny opis usterki.
Nieokreślony przedmiot z poza jednostki i samonaprawa.
Paranormalne zjawiska w tym serwisie.
 

1980wojcik

New member
odświeżam temat easyprotect.

jestem po pierwszej ralizacji naprawy. wziałem u nich 3 dodatkowe lata na tv za 329 zł. samo zgłoszenie awarii na stornie banalne, kurier ku mojemu zdziwieniu tez dośc szybko bo na trzeci dzień był po paczkę. całkowity czas oczekiwania razem z przesyłkami jakies 10-11 dni. póki co wszytsko działa tak jak trzeba, nie ma się do czego przyczepić, problem był z matrycą więc chyba gwarancja mi sie juz zwróciła, a jeszcze mam dwa lata. tyle w temacie ode mnie.

p.s. mi na wstepie przy zakupie zaznaczyli ze to nie jest ubezpieczenie a przedłuzenie gwarancji na warunkach producenta
 
Do góry