Prośba o sugestię w wyborze telewizora

Gumiarz

New member
Cześć.
Od razu zacznę od tego: jestem laikiem, który usiłuje się edukować o telewizorach od 2 dni ze stron e-sklepów.
Do tej pory miałem tylko 29-calowy telewizor z kineskopem (zapomniałem już nazwy, umarł, gdy byłem na wyjeździe 3-4 tygodnie temu), więc wiem bardzo niewiele o nowym sprzęcie.
Nie potrzebuję, byście mnie zarzucali informacjami czy linkami: nie jestem wielkim koneserem obrazu i dźwięku, szukam przyzwoitego sprzętu, który posłuży choć 5 lat nie uderzany za często. ;-)
Mam swoje 3 typy, które tu przedstawię. Typy nieprzypadkowe, kryteria były takie:
1. Raty 0%.
2. 40-42 cale (tyle mam miejsca między meblami).
3. 3D (dowolnej technologii, od wczoraj wiem, że są dwie).
4. Wi-Fi.
5. USB (od wczoraj wiem, że to standard), w miarę możliwości nagrywanie na USB (nie wiem, czy to standard).
5. Min. 200 Hz odświeżania.
6. Full HD.
7. Cena taka, by rata zamykała się w 80 zł miesięcznie.

Jeśli forum pozwoli na wklejenie linków, to pojawią się tu linki z euro.com.pl, gdyż pokazują bardzo fajne i dość czytelne tabelki. I o te tabelki chodzi.
Zwracają uwagę na mnóstwo rzeczy, a nie wiem, na które rzeczywiście warto zwracać uwagę, a na jakie nie. Zaś porównanie, że czegoś jest więcej albo mniej nic nie wnosi.
Zdaję sobie sprawę z faktu, że często opisują one to samo albo prawie to samo, tylko pod inną nazwą, gdyż taką wybrał ten producent, a inny wybrał inną.
Wiem, że chciałbym, by jego użytkowanie było wygodne, by telewizor wciąż był narzędziem szybkiej rozrywki dla mnie, a nie jakąś skomplikowaną architekturą.
Rzuciło mi się w oczy kilka różnic, które mnie szczególnie interesują, a także wiele innych, które już mnie mniej interesują (choć nie wiem, czy słusznie, bo się nie znam na tym).
1. Głośniki: 2 x 10 W czy może 3 głośniki: 2 słabsze i jakiś mocniejszy.
2. Procesor 2-rdzeniowy vs. brak info, więc pewnie 1 rdzeń.
3. Game World czy Play World - jakoś tak - jakieś centrum gier.
5. 200 Hz czy 600 Hz.