Telewizor + 2500zł -

0ptaq0

New member
Nie zdecydowałem się jeszcze czy ma to być plazma czy LCD, ale telewizor będzie oglądany w większości z prawej strony, pod kątem.
1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ?20-25m2
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ?2,5m
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ?przewaznie 2/3
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? Tu jest problem bo właśnie bokiem
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? z lewej strony, okna w salonie na południe więc jest dość jasno, oglądamy tv z prawej strony
7.Jaki masz obecnie telewizor ? Nie mam :D
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? Oprócz podstawowych wejść, to USB(z polskimi znakami) i na karty SD
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? Nie znam się ale raczej telewizja naziemna, więc przydałby sie tuner dvb-t ;D
10.Jakie urządzenia ? W przyszłości może dvd, raczej bez konsoli
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 3,4-max
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? taka która nie będzie odbijać światła więc raczej matowa
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? sport,przyrodnicze,wiadomości
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? Przydałaby się ta opcja ale wolę lepszy obraz od tego
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Nie
16.Preferencje co do marki ? Nie mam zaufania do no-name.
17.Preferencje co do wielkości ? 40-45cali
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? snużenie
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? 50/50
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? 2800zł
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Nie musi mieć, ale jakby była taka opcja to raczej jako "bajer" używana sporadycznie.
Telewizor bedzie podłączany do laptopa więc przydałoby sie hdmi, ale w tym przedziale cenowym to chyba norma
Zastanawiałem się nad Panasoniciem TX-P42ST60E,ale nie wiem czy plazma i oglądanie z boku nie będzie się gryzło.
 

kiki