Obsługa Amazona: klient-konsultant ;)

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zdarza mi się robić od czasu do czasu zakupu w Amazonie i w zasadzie nigdy nie było problemów, ale jeżeli to prawda, a na to wygląda (poniżej rozmowa), to czapki z głów :)

Zresztą sami przeczytajcie:

ama1.jpg

ama2.jpg
 

Savron

Well-known member
Bez reklam
Ha,ha,:) Piękna sprawa.:) Wielka szkoda że Amazon nie ma oddziału na Europę Wschodnią. Wielka szkoda.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Świetne! :)
Już widzę tą rozmowę z oddziałem w Polsce:

Konsultant: Jestem Thor, w czym mogę pomóc?
Klient: Nie rób se jaj, tylko powiedz gdzie moja przesyłka?!
Konsultant: Proszę podać numer przesyłki.
Klient: 1234567890
Konsultant: Paczka już została odebrana. W czym jeszcze mogę pomóc?
Klient: Ale ja jej nie mam!
Konsultant: Proszę złożyć zażalenie do firmy kurierskiej...

:)
 

astw

New member
Świetne! :)
Już widzę tą rozmowę z oddziałem w Polsce:

Konsultant: Jestem Thor, w czym mogę pomóc?
Klient: Nie rób se jaj, tylko powiedz gdzie moja przesyłka?!
Konsultant: Proszę podać numer przesyłki.
Klient: 1234567890
Konsultant: Paczka już została odebrana. W czym jeszcze mogę pomóc?
Klient: Ale ja jej nie mam!
Konsultant: Proszę złożyć zażalenie do firmy kurierskiej...

:)

Zawsze się dziwię konsumentom kupującym w sklepach, które nie zapewniają szybkiej pomocy posprzedażnej i narzekają następnie. Albo kryterium cena, albo kryterium jakość obsługi. Amazon nie jest najtańszy, za to poziom obsługi jest bardzo dobry (jak dotąd). Otwarcie polskiego sklepu Amazona spowoduje, iż ten wybór będzie lepiej widoczny. Albo najwyższa jakość obsługi, albo super promocje.
 

WiTT

New member
Bez reklam
Prawda też jest taka, że na reszcie globu obsługa jak i sprzedaż wygląda na zupełnie innym poziomie niż u nas na lokalnym polu. To Polak cfaniakuje, kombinuje i jest z co do zasady podejrzliwy.
Mi się zdarzyło kupować na aliexpress. Raz przesyłka do mnie nie dotarła, mimo iż tracking wskazywał że przesyłka jest w moim mieście(!). Poczta Polska oczywiście rozłożyła ręce. A Chińczyk co? Zwrot pieniędzy i jeszcze "very sorry for your loss". Aż mi się głupio zrobiło, że przesyłka przepłynęła pół świata a zaginęła u nas.
I takich przypadków znam więcej wśród znajomych (z różnych portali zamawiane). Zawsze ta druga strona zwracała pieniądze. Tylko ja się pytam, dlaczego w naszym kraju tak nie jest?
 

quasimodek

Member
Bez reklam
WiTT, Chińczyk nie oddał Ci pieniędzy dlatego, że chciał Cię usatysfakcjonować, tylko z prostego powodu, bo dochodził roszczenia zwrotu za zaginioną przesyłkę w firmie w której ją nadawał. Skorzystał z ubezpieczenia.
Także ani Ty ani on nie byliście stratni. Ba, on nawet zyskał bo towar "sprzedał" i pieniądze za niego otrzymał od fimy przewozowej. Stratny byłeś Ty o towar którego nie otrzymałeś, ale uczciwie otrzymałeś zwrot należności.
Owszem, biznesmeni z Państwa Środka bardzo dbają o zadowolenie klienta z nadzieją, że wróci po więcej ale bezinteresowni też nie są.
 

sebol81

New member
Ostatnio wpadła mi w ręce oferta pracy z polskiego Amazona (otwiera się w mojej okolicy). Muszę Wam powiedzieć, że dłuższego wypracowania na temat wymagań dawno nie czytałem. Poziom zarobków oczywiście z Biedronki...
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Ostatnio wpadła mi w ręce oferta pracy z polskiego Amazona (otwiera się w mojej okolicy). Muszę Wam powiedzieć, że dłuższego wypracowania na temat wymagań dawno nie czytałem. Poziom zarobków oczywiście z Biedronki...

Ciekawe ile tych Amzonów w Polsce otwierają, bo w mojej okolicy też ;)
A tak serio to słyszałem, że masa ludzi ze strefy z Biskupic tam przechodzi, więc niedługo nie będzie komu robić LG i Toshiby ;)
 

firekage

New member
Bez reklam
Do góry