electro.pl

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
woytaski: Czytam i podziwiam, ja bym nie odpuscil. Szkoda slow, tu nawet nie ma co komentowac.
Solidaryzuje sie z Toba i sam nigdy nic nie kupie w tym sklepie. Za granica takie rzeczy sa nie do pomyslenia. Dno.
 
Ostatnia edycja:

woytaski

New member
Bez reklam
[...]ja bym nie odpuscil. [...]
armanig, cóż więcej można zrobić?
Rzecznik Konsumenta odpowiedział mi, że to nie jest sprawa dla niego...
Sąd? Niby właściwy dla mnie - ale z doświadczenia innych osób powiem Ci, że oni zawsze wnoszą o przeniesienie sprawy na swój teren..
Jeździć przez pół Polski na każdą sprawę? Prawnik, koszty sądowe...
Przy ich linii obrony - szanse 50/50. Dla mnie stracony czas jest istotny...
Sprawdziłem w Panasonic Polska, kiedy ten egz. był w kraju, jaką ma historię... Liczyłem na jakiś ślad. Niestety. Dlatego odpuściłem. Ale dyskredytuję ich gdzie tylko mogę. W ten sposób pomogę innym - nieświadomym przed zakupem u nich. Człowiek uczy się na błędach, a kasa jest tylko kasą, szkoda i tyle...
Tylko nie wiem co z z uszkodzonym płaskaczem zrobić. Gdyby to był CRT - byłoby fajne akwarium, a w tym co mam - nawet skalary musiały by pływać tylko w jedną stronę :mrgreen:
Znacie może miejsca gdzie ktoś skupuje na części takie grzmoty?
Pozbył bym się klocka i szybciej zapomniał...
 

mystaloba

New member
Nigdy więcej electro srecto.
Jest to najgorsza masówka. Kiedyś jak zaczynali to się jakoś starali, ale teraz to co się tam dzieje to jawne oszustwo. Kupiłem u nich lodówkę szajsung i okazało się, że warczy jak stary Jelcz. Dzwonie na ich infolinie i tam nikt nie wie jak mi pomoc... Po kilku takich tekstach rzuciłem tylko "To mój ostatni raz u Was! Dziękuję i do widzenia!" Po tej rozmowie od razu zadzwoniłem do serwisu Samsunga. Po miłej rozmowie ustaliliśmy termin przyjazdu serwisantów i po około tygodniu spotkaliśmy się w domu. Problemem okazał się silniczek, który po 2 dniach panowie wymienili mi go na nowy, bo przy sobie nie mieli. Prawie rok już chodzi i jest OK. Także tu muszę pochwalić serwis Samsunga i gdyby nie on to pseudo sklep electro nic by w tym kierunku mi nie pomógł.
Przed zakupem lodówki zakupiłem suszarkę do włosów [2 sztuki]. W jednej po odpaleniu obudowa koło wiatraka się ułamała, druga na szczęście cała zdrowa.


p.s. Infolinia działa podobnie jak w Netii. Zanim się dodzwonisz i powiesz o problemie to od razu sypią regułkami.
 

Pigway

New member
Definitywnie jest to najgorszy sklep internetowy w tym kraju. Latem ubiegłego roku, w ramach gwarancji, LG zarządziło wymianę mojego TV na nowy lub zwrot pieniędzy. Zaraz otrzymałem odpowiednie dokumenty, po czym miałem powiadomić ten nieszczęsny sklep. Sprawa na pozór była banalna, jednak Electro przeciągało ją ponad miesiąc. Straciłem zarówno czas, jak i pieniądze na kilkanaście telefonów tygodniowo, dział reklamacji oczywiście na maile nie raczył odpisać. Producent TV potrzebował tylko trzech dni, aby wydać pozytywną decyzję, sklep zaś miesiąca aby oddać pieniądze. Na szczęście, w razie jeszcze gorszych problemów, mogłem powiadomić LG. Nie wyobrażam sobie przez co musi przejść osoba, składająca tam reklamację na własną rękę. Pomijam już fakt, że wysyłają sprzęt niezabezpieczony, który zapewne przewraca się w samochodzie kuriera na wszystkie możliwe strony. Mimo wszystko pieniądze po czasie zwrócili, dlatego też bardzo polecam LG, a jednocześnie przestrzegam przed tym gównianym sklepem.
 

ernet

Active member
Bez reklam
W moim przypadku.... super !

No, to ja chyba miałem "pecha" :) bo moje zamówienie i otrzymanie towaru przebiegło wręcz wzorcowo.
Złożyłem zamówienie przez Ich stronę internetową, od razu otrzymałem potwięrdzjącego maila,potem kolejnego z fakturą i potwierdzjącego przygotowanie towaru do wysyłki, i kolejnego z linkiem do DHL, gdzie mogłem obserwować status mojego zamówienia. Router zamówiony ok. godz 12:30 na drugi dzień ok. 10:30 był już u mnie. Fabrycznie zapakowany i bez uszkodzeń. Jak widzicie wszystko przebiegło szybko, profesjonalnie i bez kłopotów :)
 

Pigway

New member
Ernet: Maile które otrzymałeś są automatycznie generowane zaraz po złożeniu zamówienia oraz przy zmianach jego statusu, w dosłownie każdym internetowym sklepie. Podanie klientowi numeru do śledzenia przesyłki również jest standardem a nie przywilejem, natomiast szybką dostawę zawdzięczasz przede wszystkim kurierowi. Prawdziwe oblicze sklepu wychodzi na wierzch dopiero przy reklamacjach, na co też skarży się większość klientów. Z tego co wyczytałem, jeśli nie przeprowadzisz dokładnych oględzin oraz testów sprzętu przy kurierze (na co masz zaledwie 10-15 minut), to w przypadku uszkodzenia możesz wyrzucić wszystko do kosza. Ponadto sklep ten praktykuje podważanie negatywnych opinii w serwisach typu Opineo, wystarczy rzucić okiem na walkę z klientami w komentarzach (szczególnie polecam przejrzeć wymianę zdań w dziewiątej opinii): klik

Widać miałeś dużo szczęścia robiąc tam zakupy (ja zresztą także, co opisałem wcześniej), jednak wielu niestety miało ogromnego pecha.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
przy sprzedaży tak dużej zawsze cosik wyniknie,3 razy tam kupowałem i było git,ale zawsze sprawdzałem z lupą towar,bardzo dokładnie,oczywiście że tylko czy nie ma rys,pęknięć,czy wsio jest w komplecie,to był tv,lodówka,i kuchnia gazowa i zawsze git,ale od pewnego czasu,-po waszych postach mam obawy,a tv niedługo będę zamawiał,i gdzie,agito,ole ole,zadowolenie,mall pl,mix media,w sumie to każdy może napisać,kup tam,ja tam kupiłem i było git,tak samo jak ja w electro,-życie he he i ryzyk jest zawsze
 

zxc2

New member
orientujecie sie czy electro.pl ma jakies dodatkowe opcje dostawy dla telewizorów? chce zamowic 50st60 ale naczytawszy sie o problemach z uznaniem ewentualnych wad wolalbym miec mozliwosc uruchomienie sprzetu przed podpisaniem protokołu odbioru. na stronie nie widzę żadnych informacji w tej sprawie, infolinia w weekend nie czynna a od wczoraj super promocja na ten model. cenowo mi odpowiada ale waham sie widząc sporo negatywnych opinii nt zgłąszeń reklamacyjnych...
zamawial ktos u nich tv np. z opcją uruchomieniowa?
 

digitalus

Banned
Witam
W regulaminie po prawej stronie na internetowej stronie electro jest napisane cytuje punkt 10
Dostawa i transport



10. W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Koniec cytatu

Moj pierwszy telewizor plazmowy kupilem 5 lat temu w internetowym sklepie .Telewizor dziala do dzis bez usterki.Oczywiscie w obecnosci kuriera sprawdzilem czy telewizor jest sprawny.Czy matryca cala .Telewizor przyjechal na palecie.Nie wiem jak jest w electro .Kupilem w innym sklepie internetowym.

Troche nie na temat ale zywotnosc ,czas pracy bez usterki telewizora mozna przedluzyc.
Jak to zrobic kliknij na link
http://www.hdtv.com.pl/forum/904733-post12.html
 
Ostatnia edycja:

zxc2

New member
samo sprawdzenie opakowania i (nie)pękniętej matrycy nie jest dla mnie wystarczające a wątpię żeby kurier chciał czekać aż uruchomię telewizor. Chyba zamówię w innym sklepie - dopłacić 100 zł to niewielki koszt za święty spokój w takim przypadku
 

TV3D

New member
Bez reklam
Niestety miałem nieprzyjemność kupować w tym sklepie 50ST50...
Przyjechał wygięty i z pękniętą matrycą...
Niestety TV odebrała od kuriera matka i tu zaczęły się schody... z betonu.
Reklamacja zgłoszona tego samego dnia - ponownie następnego.
NIKT ze sklepu nie powiedział, że przysługuje mi prawo do wezwania kuriera w ciągu 7 dni od dostawy... Na odpowiedź czekałem 12 dni.
Jak się łatwo domyślacie - odmowna "z chwilą odbioru towaru od kuriera wszelka odpowiedzialność spada na odbiorcę".
Na nic się zdały listowne przepychanki, udowadnianie, etc.
Wyszło na to, że sam wygiąłem obudowę (w beczkę) i rozbiłem matrycę (wewnętrzny panel - z zewnątrz wszystko idealne)
Jestem więc 4K w plecy - jakoś to przełknąłem - ale mądrzejszy - w ŻYCIU nic już nie kupię w tym złodziejskim sklepie, dla którego nie liczy się klient tylko jego kasa...
I Wam radzę to samo.
Dzieł reklamacji tam po prostu nie istnieje.

.


Masz rację ja też jakiś czas temu kupowałem w tym sklepie i mnie olali.
Wysłałem im TV to Zwrotu tym samum kurierem co przyjechał do mnie i najlepsze teraz:

Dział Reklamacji oznajmił ,że na TV są DWIE małe ryski z tyłu obudowy i nie uznał ZWROTU:neutral:
choć wcześniej ich nie było!!!

Kazali wyjaśniać sobie to z Kurierem lub iść do Sądu:fool:

Proste ,ktoś nie żle kombinuje:twisted:

od tamtej pory kupuję w morele.net :wink:
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Niezle cyrki czytam, dramat Panowie.
Dlatego tez polecam kupowac u sprawdzonych sprzedawcow, nie anonimowych. Tutaj mamy Kiki, tv przyjechal wlasnym transportem i nawet jakbym mial zaplacic wiecej to przynajmniej wiem ze mam z pewnych rak (pomijam fakt ze cena byla i tak najnizsza).
 

woytaski

New member
Bez reklam
samo sprawdzenie opakowania i (nie)pękniętej matrycy nie jest dla mnie wystarczające a wątpię żeby kurier chciał czekać aż uruchomię telewizor. Chyba zamówię w innym sklepie - dopłacić 100 zł to niewielki koszt za święty spokój w takim przypadku
Bardzo mądra decyzja. Odpuść sobie ten sklep. Oszustów takich jak oni nie spotkałem dawno!!
Poczytaj mój wątek w tym temacie - niestety prawdziwy...
Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów - kup gdzie indziej, dobrze radzę...
 

rott319

Member
Na necie piszą, że ELECTRO.pl, MediaExpert i AVANS są ze sobą powiązane, a nawet mają/mieli tych samych właścicieli/współwłaścicieli.
Od momentu nieprzyjemniej przygody e-sklepem zwracam szczególną uwagę na ich oceny, czytam o nich opinie i wolę dopłacić, niż kupić towar w najniższej cenie, ale od wątpliwego electromarketu.
 
Ostatnia edycja:
Do góry