UWAŻAJCIE na naciagaczy z e-sklepu www.helios-bp.pl (Biała Podlaska)

baranskia

Member
UWAGA! :x
Po moich ostatnich, złych 14-dniowych doświadczeniach (niby-handlowych bo jak na razie nie mam ani obiecanego LCD ani swoich pieniędzy!!!) szczerze i serdecznie odradzam wszystkim e-sklep
www.helios-bp.pl z Białej Podlaskiej

Lepiej skreślcie go sobie od razu, na starcie! a nie tak jak ja po fakcie!

Nierzetelni, niepoważni niby-handlowcy i jeszcze łaskę robią, że oddzwonią albo zamailują w stylu koń-by-się-uśmiał:
"Data: Tue, 7 Nov 2006 17:24:38 +0100
Od: "Sklep HELIOS" <sklep.komputery@helios-bp.pl>
Do: <baranskia@o2.pl>
Temat: Potwierdzenie zwrotu przelewu
Witam
Potwierdzam dokonanie zwrotu przelewu dokonanego przez Pana celem zapłaty za telewizor.
Pozdrawiam"

[GALL ANONIM prawdopodobnie mi to przysłał]

Odkąd wpłynęła do nich moja wpłata (4.825 zł za LG 37LC2RR) kontakt się urwał i to ja musiałem do nich wydzwaniać po potwierdzenie wpłaty (od 2.11.06 do 6.11.06, kiedy to pan Mirosław R. - podobnież sam kierownik oddzwonił był, aby mnie odprawić z kwitkiem i stwierdzić, że "transakcja zostaje anulowana, bo nie mają tego sprzętu!" - pomimo to, że 31.10.06 poprosili oficjalnie o wpłatę ww sumy na swoje konto, albowiem finalizują moje zamówienie... ŻAŁOSNA KPINA!
SZKODA CZASU i ATŁASU - sam sprawdziłem to empirycznie.... niestety i mam za swoje!
TERAZ czekam z drżeniem na obiecany zwrot pieniędzy, których wciąż nie widać (pomimo, że upływa już trzecia doba od deklaracji, że już kwota poszła zpowrotem!!!).

Dla dobra wszystkich: ODRADZAM WAM KONTAKTY HANDLOWE z e-sklepem
helios-bp.pl z Białej Podlaskiej .
Chyba, że lubicie tzw. "internetowe przygody" i marnowanie własnego czasu oraz nerwów i pieniędzy.

Co będzie dalej - jeszcze dopiszę... niebawem.
no, to na razie!
Pozdrawiam!

PS:
Mam dzisiaj urodziny - ale sobie zrobiłem prezent............ :(
 

Janlew4

New member
baranskia napisał:
UWAGA! :x
Po moich ostatnich, złych 14-dniowych doświadczeniach (niby-handlowych bo jak na razie nie mam ani obiecanego LCD ani swoich pieniędzy!!!) szczerze i serdecznie odradzam wszystkim e-sklep
www.helios-bp.pl z Białej Podlaskiej

Lepiej skreślcie go sobie od razu, na starcie! a nie tak jak ja po fakcie!

Nierzetelni, niepoważni niby-handlowcy i jeszcze łaskę robią, że oddzwonią albo zamailują w stylu koń-by-się-uśmiał:
"Data: Tue, 7 Nov 2006 17:24:38 +0100
Od: "Sklep HELIOS" <sklep.komputery@helios-bp.pl>
Do: <baranskia@o2.pl>
Temat: Potwierdzenie zwrotu przelewu
Witam
Potwierdzam dokonanie zwrotu przelewu dokonanego przez Pana celem zapłaty za telewizor.
Pozdrawiam"

[GALL ANONIM prawdopodobnie mi to przysłał]

Odkąd wpłynęła do nich moja wpłata (4.825 zł za LG 37LC2RR) kontakt się urwał i to ja musiałem do nich wydzwaniać po potwierdzenie wpłaty (od 2.11.06 do 6.11.06, kiedy to pan Mirosław R. - podobnież sam kierownik oddzwonił był, aby mnie odprawić z kwitkiem i stwierdzić, że "transakcja zostaje anulowana, bo nie mają tego sprzętu!" - pomimo to, że 31.10.06 poprosili oficjalnie o wpłatę ww sumy na swoje konto, albowiem finalizują moje zamówienie... ŻAŁOSNA KPINA!
SZKODA CZASU i ATŁASU - sam sprawdziłem to empirycznie.... niestety i mam za swoje!
TERAZ czekam z drżeniem na obiecany zwrot pieniędzy, których wciąż nie widać (pomimo, że upływa już trzecia doba od deklaracji, że już kwota poszła zpowrotem!!!).

Dla dobra wszystkich: ODRADZAM WAM KONTAKTY HANDLOWE z e-sklepem
helios-bp.pl z Białej Podlaskiej .
Chyba, że lubicie tzw. "internetowe przygody" i marnowanie własnego czasu oraz nerwów i pieniędzy.

Co będzie dalej - jeszcze dopiszę... niebawem.
no, to na razie!
Pozdrawiam!

PS:
Mam dzisiaj urodziny - ale sobie zrobiłem prezent............ :(
Pozdrawiam!
Złożyło się tak,że również byłem zainteresowany kupnem w/w TV LG 37LC 2RR w tej firmie.Różnica jednak w tym,że moja oferta kupna była złożona "za pobraniem"(całe szczęście...:) ).Tydzień zwodzono mnie meilami o realizacji mojej oferty.
Czar prysł po tygodniu! Otrzymałem telefon,że moja oferta została anulowana....................:(
Moje spostrzeżenie-Firma do BANI !!!
Załącznik:
Dnia 31-10-2006 o godz. 9:12 sklep.komputery@helios-bp.pl napisał(a):
>> Stan Twojego zamowienia o ID 4083556 zostal zmieniony na "W realizacji"
>>
To jest odpowiedż sklepu!
 

Mabri

New member
baranskia - rozumiem Twoje rozżalenie, ale dlaczego cały tekst na czerwono - fatalnie się to czyta.
Pozdrawiam i życzę aby zwrócili ci pieniądze.
 

Masza

New member
Hmm, mam odmienne zdanie na temat tego sklepu.
W niedzielę (2 tyg. temu) zamówiłem plazmę LG na ich stronie www. W poniedziałek rano otrzymałem z heliosa telefon z pytaniem w jakim kolorze sobie życzę telewizor. We wtorek już oglądałem TVN24 na nowych 42".
Ja jestem z heliosa bardzo zadowolony. Przesyłka szła za pobraniem.
 

baranskia

Member
Masza napisał:
Hmm, mam odmienne zdanie na temat tego sklepu.
W niedzielę (2 tyg. temu) zamówiłem plazmę LG na ich stronie www. W poniedziałek rano otrzymałem z heliosa telefon z pytaniem w jakim kolorze sobie życzę telewizor. We wtorek już oglądałem TVN24 na nowych 42".
Ja jestem z heliosa bardzo zadowolony. Przesyłka szła za pobraniem.


:krol:
NO COMMENTS! ;)
Adam
 
Ostatnia edycja:

baranskia

Member
Masza napisał:
Hmm, mam odmienne zdanie na temat tego sklepu.
W niedzielę (2 tyg. temu) zamówiłem plazmę LG na ich stronie www. W poniedziałek rano otrzymałem z heliosa telefon z pytaniem w jakim kolorze sobie życzę telewizor. We wtorek już oglądałem TVN24 na nowych 42".
Ja jestem z heliosa bardzo zadowolony. Przesyłka szła za pobraniem.


:krol:
Ahoj, przygodo!
No, to rzeczywiście Ci się udało, więc ciesz się kolego!
Tak czy owak wniosek dla pozostałych jest taki, że z heliosem.pl bywa FIFTY-FIFTY ;)
Więc kto lubi ryzyko i emocje to niech z nimi popróbuje pohandlować - oczywiście TYLKO w opcji "Za pobraniem" -p-a-m-i-ę-t-a-j-c-i-e-!
Ale ja i tak ich odradzam serdecznie :(
Pozdrawiam Fanów HDTV i tylko rzetelnych sprzedawców (a to e-sklepu z Białej Podlaskiej, czyli www.heliosa-bp.pl NIE DOTYCZY!!! U MNIE SKREŚLENI NA 102%!)
Adam :cool:

PS:
Czerwony pasował mi najlepiej -sorki !
 
Ostatnia edycja:

Humax HDTV

New member
uwaga do czerwonego tekstu

nie bronię sklepu helios bo ich nie znam ale doradzam zajrzeć do kalendarza 2 listopad data zakupu/zamówienia to czwartek zapewne po południu albo wieczorem, tak się składa że przelewy wysyłane w czwartek po południu (zależy od banku czasem ostatnia sesja elektroniczna jest o 14 a nawet 12) są realizowane na pierwszej sesji czyli 3 w piątek, taki przelew dociera do adresata następnego dnia roboczego - w poniedziałek czyli 6 listopada, więc oni po prostu dostali te pieniądze 6.Jak mogli zwodzić od 2 do 6? Tam był jeszcze weekend kiedy banki nie realizują transferów! Z doświadczenia różnych zamówień powiem, że zamówienia z przedpłatą realizowane są 2-3 dni robocze dłużej
natomiast to, że wzięli pieniądze i nie dostarczyli to juz niestety pełna plama
 

baranskia

Member
;) Czytajże ze zrozumieniem i myśl, myśl... to nie boli - słowo!

Humax HDTV napisał:
nie bronię sklepu helios bo ich nie znam ale doradzam zajrzeć do kalendarza 2 listopad data zakupu/zamówienia to czwartek zapewne po południu albo wieczorem, tak się składa że przelewy wysyłane w czwartek po południu (zależy od banku czasem ostatnia sesja elektroniczna jest o 14 a nawet 12) są realizowane na pierwszej sesji czyli 3 w piątek, taki przelew dociera do adresata następnego dnia roboczego - w poniedziałek czyli 6 listopada, więc oni po prostu dostali te pieniądze 6.Jak mogli zwodzić od 2 do 6? Tam był jeszcze weekend kiedy banki nie realizują transferów! Z doświadczenia różnych zamówień powiem, że zamówienia z przedpłatą realizowane są 2-3 dni robocze dłużej
natomiast to, że wzięli pieniądze i nie dostarczyli to juz niestety pełna plama

A słyszałeś/-aś o tzw. "dacie efektywnej transakcji" - to jest rzeczywisty dzień wpłaty a nie jakieś tam robocze-nierobocze. Myślicie, ze oni chodzą do banku piechotą? To się grubo mylicie: ani piechotą i ani nie chodzą - zakładam, że pojęcie "e-bankowosci" jednak jest znane szerszemu ogółowi ;)
AdamB.

PS:
a poza tym to najpewniej ja ich zwodziłem, co?!
Czytajże ze zrozumieniem i myśl, myśl... to nie boli - słowo!
NTNR!
-------------
 

jajco

New member
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na forum ale kiedyś trzeba zacząć. W sklepie helios kupowałem ale tylko na miejscu - miła obsługa, kompetentni sprzedawcy. Znam ich również z innej strony - są klientem mojej firmy i kupują od nas już trzeci rok. Mogę ich tylko pochwalić, solidny płatnik, elastyczny przy współpracy. Jeśli nawalili przy sprzedaży przez net - trudno tylko ten kto nic nie robi nie myli się. Ważne , że oddali kaskę inie naciągnęli. Brak oferowanego artykułu to jeszcze nie wyrok dla sklepu jedynie poważny minus. Odnośnie ebankowosci z poprzedniego posta - zdziwilibyście się, oni chodzą do banku :).
 

baranskia

Member
sami widzicie jednak helios-bp.pl = średniowiecze... ;D

jajco napisał:
Witam wszystkich....
[...] Brak oferowanego artykułu to jeszcze nie wyrok dla sklepu jedynie poważny minus. Odnośnie ebankowosci z poprzedniego posta - zdziwilibyście się, oni chodzą do banku :).

:!:
sami widzicie:
jednak helios-bp.pl = średniowiecze...
:D
 
Ostatnia edycja:

sorbo

New member
Taki jest urok sklepow internetowych , zawsze przed zakupem trzeba sie upewnic czy dany towar maja na stanie . 2 sprawa kiedys placilem przelewem ale po paru wpadkach wybieram za pobraniem .
 

jajco

New member
Markcox napisał:
Hmmmm... trochę dziwny jest fakt, że te pozytywne "głosy" na temat sklepu Helios pochodzą od nowych userów :D :D :D :D :D
Ciekawe co to ma do rzeczy, że jestem nowym użytkownikiem na tym forum? Rejestrowałem się jakiś czas temu, mało piszę dużo czytam. Czy to znaczy według ciebie, że nie jestem wiarygodny?

Nie zamierzałem i nie zamierzam pisać hymnów pochwalnych na czyjąkolwiek cześć, informuje jedynie, że znam sklep Helios (nie tylko "internetowy") i że łatka oszuści im sie nie należy.
 
Ostatnia edycja:

autorus

New member
Też mi się od razu nasunęła taka myśl. Dwa głosy za od userów którzy maja po dwa wpisy. Oczywiście to może być przypadek.

Ale jakbym miał kupować coś na allegro to raczej bym takich userów ominął, przez wrodzoną ostroznośc.

Autorus

Przemcio73 napisał:
No właśnie... Może te imotikonki dadzą radę :bober: :bober: :bober: :bober: :bober:
 

AWGUST72

Klub HDTV.com.pl
VIP
jajco napisał:
Witam wszystkich. To mój pierwszy post na forum ale kiedyś trzeba zacząć. W sklepie helios kupowałem ale tylko na miejscu - miła obsługa, kompetentni sprzedawcy. Znam ich również z innej strony - są klientem mojej firmy i kupują od nas już trzeci rok. Mogę ich tylko pochwalić, solidny płatnik, elastyczny przy współpracy. Jeśli nawalili przy sprzedaży przez net - trudno tylko ten kto nic nie robi nie myli się. Ważne , że oddali kaskę inie naciągnęli. Brak oferowanego artykułu to jeszcze nie wyrok dla sklepu jedynie poważny minus. Odnośnie ebankowosci z poprzedniego posta - zdziwilibyście się, oni chodzą do banku :).

Sorrki ale nasuwa mi sie tylko jedno porównanie -"ręka , ręke myje" a pozattym czyżby bezpłatna reklama?
 

yanq33

New member
baranskia i jak dostałeś zwrot? Potrafię Cię zrozumieć bo chodzi o znaczną kwotę ale 3 dni to za mało żeby oskarżać kogoś o nieuczciwość.
 

parand

New member
szczera prawda

Zgadzam się z kolegą co do tego sklepu.Ja również złozyłem zamówienie u nich nz telewizor JVC LT 42g80 dnia 21.08.2007r.i okazało się ze nie ma go obecnie na magazynie.Wydzwaniałem do nich wielokrotnie z zapytaniem co z moim zamówieniem i wiecznie otrzymywałem odpowiedż,że go szukają,raz nawet miałem odpowiedż -a pytałem w środę-że telewizor będę miał w piątek w domu.Niestety mineły już 2 piątki a telewizora jak nie było tak nie ma.Co naj dziwniejsze ostatnio jak dzwoniłem tj 04.10.2007r. z tym moim zapytaniem i standartową odpowiedzią,sprawdziłem ich ofertę i o dziwo jest mój telewizor w ofercie ale za o wiele wyzszą cenę(1000zł),ale nikt z pracowników heliosa nie poinformował mnie do dzisiaj 07.10.20007r.o zmianie ceny.Poczekam do końca zobaczymy co zrobią napewno o tym napiszę,ale odradzam ten sklep w 100%.
 
Do góry