UWAGA!
Po moich ostatnich, złych 14-dniowych doświadczeniach (niby-handlowych bo jak na razie nie mam ani obiecanego LCD ani swoich pieniędzy!!!) szczerze i serdecznie odradzam wszystkim e-sklep
www.helios-bp.pl z Białej Podlaskiej
Lepiej skreślcie go sobie od razu, na starcie! a nie tak jak ja po fakcie!
Nierzetelni, niepoważni niby-handlowcy i jeszcze łaskę robią, że oddzwonią albo zamailują w stylu koń-by-się-uśmiał:
"Data: Tue, 7 Nov 2006 17:24:38 +0100
Od: "Sklep HELIOS" <sklep.komputery@helios-bp.pl>
Do: <baranskia@o2.pl>
Temat: Potwierdzenie zwrotu przelewu
Witam
Potwierdzam dokonanie zwrotu przelewu dokonanego przez Pana celem zapłaty za telewizor.
Pozdrawiam"
[GALL ANONIM prawdopodobnie mi to przysłał]
Odkąd wpłynęła do nich moja wpłata (4.825 zł za LG 37LC2RR) kontakt się urwał i to ja musiałem do nich wydzwaniać po potwierdzenie wpłaty (od 2.11.06 do 6.11.06, kiedy to pan Mirosław R. - podobnież sam kierownik oddzwonił był, aby mnie odprawić z kwitkiem i stwierdzić, że "transakcja zostaje anulowana, bo nie mają tego sprzętu!" - pomimo to, że 31.10.06 poprosili oficjalnie o wpłatę ww sumy na swoje konto, albowiem finalizują moje zamówienie... ŻAŁOSNA KPINA!
SZKODA CZASU i ATŁASU - sam sprawdziłem to empirycznie.... niestety i mam za swoje!
TERAZ czekam z drżeniem na obiecany zwrot pieniędzy, których wciąż nie widać (pomimo, że upływa już trzecia doba od deklaracji, że już kwota poszła zpowrotem!!!).
Dla dobra wszystkich: ODRADZAM WAM KONTAKTY HANDLOWE z e-sklepem
helios-bp.pl z Białej Podlaskiej .
Chyba, że lubicie tzw. "internetowe przygody" i marnowanie własnego czasu oraz nerwów i pieniędzy.
Co będzie dalej - jeszcze dopiszę... niebawem.
no, to na razie!
Pozdrawiam!
PS:
Mam dzisiaj urodziny - ale sobie zrobiłem prezent............
Po moich ostatnich, złych 14-dniowych doświadczeniach (niby-handlowych bo jak na razie nie mam ani obiecanego LCD ani swoich pieniędzy!!!) szczerze i serdecznie odradzam wszystkim e-sklep
www.helios-bp.pl z Białej Podlaskiej
Lepiej skreślcie go sobie od razu, na starcie! a nie tak jak ja po fakcie!
Nierzetelni, niepoważni niby-handlowcy i jeszcze łaskę robią, że oddzwonią albo zamailują w stylu koń-by-się-uśmiał:
"Data: Tue, 7 Nov 2006 17:24:38 +0100
Od: "Sklep HELIOS" <sklep.komputery@helios-bp.pl>
Do: <baranskia@o2.pl>
Temat: Potwierdzenie zwrotu przelewu
Witam
Potwierdzam dokonanie zwrotu przelewu dokonanego przez Pana celem zapłaty za telewizor.
Pozdrawiam"
[GALL ANONIM prawdopodobnie mi to przysłał]
Odkąd wpłynęła do nich moja wpłata (4.825 zł za LG 37LC2RR) kontakt się urwał i to ja musiałem do nich wydzwaniać po potwierdzenie wpłaty (od 2.11.06 do 6.11.06, kiedy to pan Mirosław R. - podobnież sam kierownik oddzwonił był, aby mnie odprawić z kwitkiem i stwierdzić, że "transakcja zostaje anulowana, bo nie mają tego sprzętu!" - pomimo to, że 31.10.06 poprosili oficjalnie o wpłatę ww sumy na swoje konto, albowiem finalizują moje zamówienie... ŻAŁOSNA KPINA!
SZKODA CZASU i ATŁASU - sam sprawdziłem to empirycznie.... niestety i mam za swoje!
TERAZ czekam z drżeniem na obiecany zwrot pieniędzy, których wciąż nie widać (pomimo, że upływa już trzecia doba od deklaracji, że już kwota poszła zpowrotem!!!).
Dla dobra wszystkich: ODRADZAM WAM KONTAKTY HANDLOWE z e-sklepem
helios-bp.pl z Białej Podlaskiej .
Chyba, że lubicie tzw. "internetowe przygody" i marnowanie własnego czasu oraz nerwów i pieniędzy.
Co będzie dalej - jeszcze dopiszę... niebawem.
no, to na razie!
Pozdrawiam!
PS:
Mam dzisiaj urodziny - ale sobie zrobiłem prezent............