RTVMAX.pl - jak z rzetelnością?

sebcioc55

New member
Witam,
jako że to mój pierwszy konkretny post na tym forum chciałem się przywitać. Przeczytałem już chyba wszystkie wątki, które były o telewizorach 42" do 3k i został mi wybór pomiędzy Panasoniciem L42E30 a P42GT30. Obydwa znalazłem dosyć okazyjnie w sklepie RTVMAX.pl za około 2500 zł, moim zdaniem to bardzo dobra cena za każdy z tych modeli. Interesuje mnie jednak czy, ktoś z was kupował w tym sklepie, ponoć działają od 2009 roku. Możecie polecić/odradzić ten sklep?

Pozdrawiam
 

exekutor

New member
Pamiętam że już był wątek poświęcony rzetelności tego sklepu, prawdopodobnie sklep większość towaru sprowadza z zagranicy pomijając polskich dystrybutorów co wiąże się z brakiem polskiej gwarancji. Moja rada jest taka że zawsze jak chcę kupić jakiś sprzęt elektroniczny w necie sprawdzam czy sklep jest umieszczony na stronie dystrybutora, jeśli tam nie figuruje jako punkt sprzedaży to znaczy że trzeba sobie odpuścić bo niema co kusić się na niską cenę jak potem przy usterce żaden autoryzowany serwis nie będzie chciał tego naprawić.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Dpkladnie jak pisza koledzy. To sklep, ktory nie ma oryginalnych gwarancji. Owszem, sprzet naprawi Pan Józek. Bylo o tym sklepie wiele razy. Ceny niskie, bo sciagają z zagranicy, a nie od polskiego dystrybutora i nie ma polskiej gwarancji.
 

sebcioc55

New member
Dzięki za info, w takim razie ten sklep sobie podaruję. Te 200 zł mnie nie zbawi, a będę mógł spokojnie się cieszyć nowym nabytkiem :]
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Kupowalem jakis czas temu, byly problemy z przesylka, nie dopisali dobrze adresu, pomylili dane w Fv, stracilem 2h mojego cennego czasu na odbior od kurirera z bazy, a ceny faktycznie niskie. Kupujac nie wiedzialem ze nie ma PL gwarancji i bylo by ok gdyby uczciwie o tym informowali przed zakupem i wyraznie w opisie ktory wprowadza w blad.
Dodam ze gosc ktory odbiera telefony zrobilby lekko 30% wiecej obrotu w firmie gdyby szanowal swoich klientow, mi po zaledwie 30s rozmowy odniechcialo sie dalszych zakupow. Strach pomyslec jakby wygladala procedura gwarancyjna z takim nastawieniem.
Przy 2500zl wolalbym dolozyc 500zl za samo podejscie,a to nie czasy PRLu, nie wspominajac o gwarancji.
 
Ostatnia edycja:

gebolek

Banned
Panowie sprzedali mi wadliwy telewizor, robili spore problemy przy wymianie.
Jak już podjęli łaskawie decyzję, że wymienią to stwierdzili, że mam zabrać akcesoria z tego wadliwego egzemplarza (prawdopodobnie chodziło o to, aby wcisnąć wadliwy sprzęt komuś innemu z zafoliowanymi oryginalnie akcesoriami).
Wada polegała na tym że przy sygnale 1080p pojawiał się pasek na środku ekranu. W standardowej rozdzielczości tego nie było. Ktoś, w domyśle nie posiadający źródła z 1080p nie był by świadomy wady jaką posiada telewizor.
Oczywiście się nie zgodziłem na co pan stwierdził, że w takim razie nie będzie ani telewizora ani pieniędzy.
Moja dość stanowcza reakcja sprawiła, że pan wydał jednak telewizor.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Oczywiście się nie zgodziłem na co pan stwierdził, że w takim razie nie będzie ani telewizora ani pieniędzy.
Moja dość stanowcza reakcja sprawiła, że pan wydał jednak telewizor.

Jednak wydal? Jak to milo z jego strony.
W Polsce jest prawo dzungli, wiec trzeba bylo powiedziec tak - nie bedzie tv, nie bedzie 2 zebow z przodu.
No ale przynajmniej zaoszczedziles te pare stowek :) (ironia)
 

mystaloba

New member
Dpkladnie jak pisza koledzy. To sklep, ktory nie ma oryginalnych gwarancji. Owszem, sprzet naprawi Pan Józek. Bylo o tym sklepie wiele razy. Ceny niskie, bo sciagają z zagranicy, a nie od polskiego dystrybutora i nie ma polskiej gwarancji.
No ale z tego co widać przynajmniej teraz na ich stronie jest napisane "Gwarancja: Producenta - 24 miesiące". Czyli jak mam to rozumieć ? W Polsce serwis nie przyjmie sprzętu tylko dlatego, że został kupiony za granicą ?
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Pewnie tak pisza, z resztą jak sie przyjrzysz i sie zastanowisz to pewnie yak jest: Gwaracja producenta, czyli jak sciagają z zagranicy to albo wyslą do tmtejszego dystrybutora, w co szczerze wątpię, albo naprawią u siebie. Gwarancja producenta to nie to samo co polskiego dystrybutora.
 

chickenowa

New member
Kupowałam tam ostatnio kino domowe. Odbiór osobisty bo panowie stwierdzili że 100zl za dostawę do domu to wyjątkowa okazja...
Za pomoc w wyniesieniu do auta zazyczyli sobie 10zl! śmiech na sali
Obsługa wątpliwa, niemila i olewczo pochodząca do klienta.
Podsumowując było tak : "zaplac i spadaj "
Jeśli chodzi o gwarancje to na ampli dostalam taką wypisaną przez nich a na kolumny nic... Muszę się do nich przejechać
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Potwierdzasz opinie o nich. Innej raczej nie dostaniesz, będą Cię zapewniać, ze przecież w razie kłoptow oni tez naprawią, a to się liczy :D
 

piotr10

New member
Bez reklam
Kupowalem jakis czas temu, byly problemy z przesylka, nie dopisali dobrze adresu, pomylili dane w Fv, stracilem 2h mojego cennego czasu na odbior od kurirera z bazy, a ceny faktycznie niskie. Kupujac nie wiedzialem ze nie ma PL gwarancji i bylo by ok gdyby uczciwie o tym informowali przed zakupem i wyraznie w opisie ktory wprowadza w blad.
Dodam ze gosc ktory odbiera telefony zrobilby lekko 30% wiecej obrotu w firmie gdyby szanowal swoich klientow, mi po zaledwie 30s rozmowy odniechcialo sie dalszych zakupow. Strach pomyslec jakby wygladala procedura gwarancyjna z takim nastawieniem.
Przy 2500zl wolalbym dolozyc 500zl za samo podejscie,a to nie czasy PRLu, nie wspominajac o gwarancji.

Kiedyś też do nich dzwoniłem z zamiarem kupna towaru, dość że dowiedziałem się o nie polskiej gwarancji i kazali wpłacić zaliczkę bo towaru nie mieli na sklepie, to jeszcze rozmawiający ze mną był takim cwaniaczkiem, że krew mi się gotowała i najzwyczajniej w świecie podziękowałem za rozmowę.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Także miałem "przyjemność" rozmawiać z człowiekiem z tego sklepu. Najprawdopodobniej właściciel lub ktoś z udziałowców, ponieważ odesłał mnie do niego pracownik z BOK kiedy powiedziałem o co chodzi. Sprawa dotyczyła zakupu przynajmniej 10 sztuk tych samych telewizorów.
Kiedy spytałem o rabat na taką ilość, koleś mnie wyśmiał i powiedział, że może mi ewentualnie dorzucić po kablu HDMI. Kiedy zacząłem się targować powiedział, że 10 szt. to dla niego żadna ilość i on to sprzeda w tydzień, więc nie ma ze mnie żadnego interesu. W ogóle był nie miły, wręcz chamski.
Choćby mieli najlepsze ceny na rynku i darmową dostawę nie kupie u nich nawet śrubki i wszystkich też do tego namawiam.
 

farba

New member
" Nasz czytelnik kupił telewizor, który się popsuł. Gdy zwrócił się do sklepu dowiedział się, że telewizor działa, a on nie potrafi go włączyć. Naprawy odmówiła też firma Samsung, bo klient nie ma ważnej gwarancji, a na dodatek model, który kupił nasz czytelnik...oficjalnie nie jest dostępny w Polsce
Pan Radosław rok temu kupił telewizor marki Samsung w sklepie internetowym RTV-MAX z Łodzi. - Wszystko było w porządku, aż nagle telewizor się zepsuł - pisze czytelnik. Postanowił więc skorzystać z gwarancji, jednak jak się okazało, obejmowała ona jedynie naprawę w sklepie, a nie u producenta. - Okazało się, że firma Samsung nie sprzedaje w Polsce takiego modelu telewizora, więc nie może go naprawić w ramach gwarancji - relacjonuje pan Radosław.

Odesłał więc telewizor do sklepu i otrzymał go z powrotem po kilku dniach. Łódzki sklep twierdził, że telewizor jest sprawny, a żeby go odebrać, nasz czytelnik musiał zapłacić za przesyłkę. - Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że nie potrafię załączać telewizora, choć w opisie usterki wyraźnie napisałem, że telewizor raz się załącza, raz nie. Teraz żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ czuję się oszukany - nie wiadomo, jak to się stało, że telewizor nie ma gwarancji. Firma napisała mi, że może go naprawić, zamiast zwracać pieniądze, ale ja się boję, że - tak jak poprzednim razem - też nic nie zrobią, a ja znowu będę musiał zapłacić - żali się czytelnik.

Dlaczego gwarancja obejmowała tylko naprawę w sklepie? Samsung twierdzi, że najprawdopodobniej odmowa naprawy była spowodowana brakiem karty gwarancyjnej. - Tylko podbita i odpowiednio wypełniona karta wraz z paragonem upoważnia do reklamacji. Niestety, zdarza się czasami, że np. mniejsze sklepy internetowe sprowadzają towar z zagranicy i robią to niezgodnie z prawem. Nie posiadają np. zgody Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na dopuszczenie danego towaru do obrotu na terytorium Polski - wyjaśnia Olaf Krynicki z biura prasowego Samsunga.

Samsung tłumaczy, że produkty niepochodzące z oficjalnej dystrybucji nie tylko są sprzedawane niezgodnie z prawem, ale stanowią zagrożenie. Mogą to być np. produkty podrobione, a przez to niebezpieczne, bo wykonane nie według odpowiednich standardów. - Niemniej jednak pomożemy klientowi. Dlatego prosimy, aby zgłosił nam swoją sprawę - pisze Olaf Krynicki.

Sklep się broni: To nie jest żadna podróbka

Czy można sprawdzić legalność proponowanego nam przez sprzedawcę telewizora? - Istnieje możliwość sprawdzenia numeru seryjnego, ale takie rozwiązanie może być dla klienta dość problematyczne, bo infolinia nie udzieli klientowi informacji, czy dany model pochodzi z oficjalnej dystrybucji. Aby to ustalić, klient musiałby się zwrócić do polskiego oddziału na piśmie - mówi Krynicki. Samsung tłumaczy, że najprościej jest kupować w pewnych i sprawdzonych sieciach czy dużych sklepach internetowych. Należy domagać się podbicia gwarancji oraz zachować paragon jako dowód zakupu, by uniknąć potem problemów z naprawami gwarancyjnymi.

Co na to sklep, w którym czytelnik kupił telewizor? - Firma RTV-MAX działa legalnie i zgodnie z prawem - zapewnia Michał Stołowski z RTV-MAX.

- Nie ma takiego prawa, które zabraniałoby sprowadzania towarów w ramach Unii Europejskiej, tym bardziej że właśnie na swobodnym przepływie towarów, usług, osób i kapitału Unia Europejska opiera sens swojego istnienia - mówi i dodaje, że towar wprowadzony legalnie na terenie któregokolwiek z państw UE może być legalnie sprzedawany na terenie każdego innego kraju Unii.

Sklep dodaje, że zarzuty polskiego dystrybutora firmy Samsung są bezpodstawne, a towary, które sprzedaje, nie są podróbkami ani też nie są niebezpieczne dla zdrowia. - Sprowadzamy towar wyprodukowany przez firmę Samsung z przeznaczeniem na rynek niemiecki. Często niemiecki wariant tego samego modelu jest wersją bogatszą, występującą w większej gamie kolorystycznej, a nasi klienci bardzo sobie to cenią. Postępowanie reklamacyjne w ramach gwarancji nie odbiega od zasad powszechnie stosowanych w Polsce - mówi Stołowski.

- Odnośnie do listu pana Radosława: telewizor był testowany w naszej firmie przez tydzień - nie stwierdziliśmy wskazanej przez klienta usterki, więc odesłaliśmy go z powrotem. Niemniej gwarancja firmy Samsung jest wciąż skuteczna i jeżeli towar rzeczywiście jest wadliwy, wyślemy go do naprawy i zwrócimy klientowi koszt przesyłki - zapewnia Michał Stołowski".
Źródło: Nie chcą naprawić telewizora, bo...nie jest dostępny w Polsce. Samsung oskarża sklep, a cierpi klient
 

rafix01

Member
Bez reklam
Ich naprawy, jak i 99,99% sklepów co dają gwarancję producenta polega na naprawie uszkodzonych elementów przez wymiane na jakieś chińskie zamienniki, bo skąd mają mieć dostęp do oryginalnych części jak nie kupują u polskiego dystrybutora.
PL dystrybutor na swój serwis albo polecany serwis, któremu udostępnia oryginalne części.

Czyli nowy sprzęt z takiego prywatnego importu - ok, oryginalny, ale po ich naprawie gwarancyjnej to już nie wiadomo, co tam siedzi w środku.
Niestety tak jest !

Lepiej dołożyć 100-200zł i mieć PL gwarancję z możliwością przedłużenia nawet do 5 lat po rejestracji sprzętu na stronie PL dystrybutora, tym bardziej teraz, kiedy to sprzęty chodzą ledwie kilka lat bez usterki ;) ...

sorka za długi post, ale musiałem go napisać ku przestrodze (w ogóle)
 

sabcio_2

New member
Ich naprawy, jak i 99,99% sklepów co dają gwarancję producenta polega na naprawie uszkodzonych elementów przez wymiane na jakieś chińskie zamienniki, bo skąd mają mieć dostęp do oryginalnych części jak nie kupują u polskiego dystrybutora.
PL dystrybutor na swój serwis albo polecany serwis, któremu udostępnia oryginalne części.

Czyli nowy sprzęt z takiego prywatnego importu - ok, oryginalny, ale po ich naprawie gwarancyjnej to już nie wiadomo, co tam siedzi w środku.
Niestety tak jest !

Lepiej dołożyć 100-200zł i mieć PL gwarancję z możliwością przedłużenia nawet do 5 lat po rejestracji sprzętu na stronie PL dystrybutora, tym bardziej teraz, kiedy to sprzęty chodzą ledwie kilka lat bez usterki ;) ...

sorka za długi post, ale musiałem go napisać ku przestrodze (w ogóle)
Przestrzegam przed firmą rtvmax. To parada oszustów i cwaniaków. Tą firmę dyskwalifikuje z rynku przede wszystkim jedno. Otóż nie odpowiadają na maile!! Najprawdopodobniej przyczyną jest to, iż wtedy potencjalny klient nie ma dowodów na ich nieuczciwość i nie można wystąpić na drogę prawną!

Ponadto mam zastrzeżenia do jegomościa jaśnie pana Michała (tel. 601257259) celowo podaję nr. Kontakt z klientem: facet musi stanąć do ponownego egzaminu. Chamski i agorancki. Jeszcze nie skończyłem rozmawiać, a on mi już przerywa. Nie polecam tego sklepu. Najprawdopodobniej cała ta klika jest na takim samym poziomie intelektualnym i bez wykształcenia. Żenujące.
 

sierota

New member
Hejka, odgrzewam kotleta, ponieważ chciałbym kupić u nich TV

LG OLED55C7V

Czy ktoś ostatnimi czasu miał coś z nimi wspólnego? jak wygląda teraz obsługa no i gwarancja?

I czy ktoś może korzystał kiedyś z wydłużonej gwarancji EasyProtect®? Jest to wiarygodne i warte zakupu?a
Pozdrawiam
 
Do góry