kupno sprzętu w USA

pooh

New member
Czy jeżeli kupię TV LCD w USA z opcją HD Ready i będę chciał przywieźć go do Polski, to będzie ok? Czy będzie miał jakieś tam inne ustawienia/parametry (nie znam się na tym) i w Europie nie będzie dobrze działał. A tak w ogóle to jakich rzeczy w USA nie kupować, bo nie będą dostosowane do europejskich ustawień?

pozdrawiam
 

torsen

New member
Kupno Tv w USA to troche ryzykowna sprawa.
Pierwszy problem to zasilanie 110v i 60Hz w PL 230v i 50Hz.
Trzeba tu dokladnie sprawdzic czy zasilacze TV sa przystosowane do parametrow naszej sieci energetycznej. Nie polecam stosowania konwerterow napiecia i innych "sztuszek" z zasilaniem.
Jezeli chodzi o system tranmisji programow to obecnie raczej wszystkie TV sa multisystemowe (secam/pal/ntsc). Ale trudno przewidziec jak TV z USA dzialac moze w naszych warunkach. Mysle ze lepiej jednak kupic sprzet w PL nawet jezeli wychodzi troche drozej ale jest pewnosc ze bedzie to dzialalo, a jak sie cos posypie to serwis jest w kraju a nie za "wielka woda". Wiem ze w stanach ceny sprzetu sa rewelacyjne, ja przywiozlem notebook'a i aparat cyfrowy. Wydaje mi sie ze zakup Tv w stanach to wieksze ryzyko.
 

aztec

New member
=> Pooh
Też czytałem ten artykuł :D
Przykład:
SONY KDL-46S2000
Sony Polska 12kzł
Polski net 9,8kzł
USA net 6,6kzł+koszt (wg mnie) ok max. 500zł
 

apollo32

New member