RTVpixelAGD

Rafsnake

New member
Witam. Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z pozostałymi użytkownikami forum, szczególnie że są to doświadczenia bardzo dobre.
Kupiłem u nich najpierw lodówkę - dużego Samsunga z kostkarką - dostawa szybko, o uzgodnionej godzinie i super wygodnie (transport sklepu z wniesieniem 50PLN - Warszawa). Potem przyszedł czas na telewizor - wybrałem Panasa TX-P50G20 i zamówiłem.

1. Zamówienie 2.04
2. Dostawa obiecana w 2 dni robocze, standardowo transport sklepu z wniesieniem - super.
2. Telewizor dojechał jak mnie nie było w mieście, żona obejrzała karton, zerknęła do środka czy nic nie grzechocze :) - środa, czyli terminowo.
3. czwartek wieczorem wracam, zdejmujemy karton i... panel jest uszkodzony. Godzina 20.00, możecie sobie wyobrazić, jak było mi "ciepło". Dzwonię na telefon komórkowy ze strony sklepu i... DODZWONIŁEM SIĘ. Pierwszy szok. :shock:
4. piątek rano telefon, że odbiorą TV i załatwią reklamację - no problem. Drugi szok. :shock:
5. Poniewaz w sobotę wieczorem miałem gości, poprosiłem o jakiś szybszy wariant, i... miałem inny egzemplarz w sobotę przed południem !!! - TRZECI SZOK - GIGANT. :shock:

Wszystko spokojnie i kulturalnie, co biorąc pod uwagę okoliczności, było również bardzo ważne.

Z ogromną przyjemnością polecam Wam zakupy w tym sklepie. :eek:k:
 

Martam900

New member
Bardzo ciekawe co Pan pisze, ponieważ w moim przypadku była to całkowicie odwrotna sytuacja. W momencie złożenia zamówienia pracownicy sklepu samo dzwonili i potwierdzali możliwość odbioru tv. Po kilka razy z różnych telefonów. W momencie odbioru Pani również bardzo miła. Szkoda tylko ze tutaj kończy sie ich profesjonalne podejście do klientów. Tv rozpakowany w domu okazuje się wadliwy. Po telefonicznej konsultacji pracownik zapewnia o możliwości zwrotu pieniędzy. Niestety na miejscu okazuje sie że to my popsulismy tv i nie będą z nami dyskutowac. Totalna olewka, bo przecież oni są stratni bo juz tego tv nie sprzedadzą. W ostateczności zostajemy bez sprzętu i pieniędzy. Sklep na maile nie odpowiada, telefonów nie odbiera. Po prostu pełna profeska.
Radzę szerokim łukiem omijać i stronę i sklep. Nie jesteśmy pierwszymi których tak zrobili.
 
Do góry