Zakupy u WEGATV na Allegro

general28

New member
Witam, czy ktoś zna tego sprzedawcę WEGATV, to jeden z tych z najlepszymi cenami na Allegro, w aukcjach pisze, że ma sprzęt nowy z gwarancjami i wszystkimi papierami (faktura vat i inne). Mają podobno hurtownię stacjonarną pod Wrocławiem, czy ktoś tam był. Chodzi mi o wiarygodnośc tej firmy. Może ktoś u niego kupował - będę wdzięczny za wszystkie opinie.


edit: CZCIONKA !!! [ar2]
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

k9driver

New member
witam

kupiłem tam tydzień temu sony kdf50a11e,ponieważ bałem sie wysyłac pojechałem osobiście,sprawdziłem sprzet na miejscu i git sprzedawca obnizyl jeszcze cene w stosunku do tej z allegro o 100zł,dostalem gwarancje i paragon. jest to typowa hurtownia nie sklep -czyli duzo sprzetu na malej powierzchni na oko z 40metrów kw.
ceny miał dobre np samsung 40r51b za 6999
 

CasTLe

New member
Witam !
Byłbym ostrożny na twoim miejscu. Jeżeli masz możliwość osobistego odbioru ze sprawdzeniem to skorzystaj z niej.
Wybrałem się do tej hurtowni w związku z wystawieniem na allegro tv PANASONIC TX32PD50, oczywiście z papierami i gwarancją. Na miejscu okazało się że to model TX32PD30. Gwarancja była, ale unijna, wystawiona przed przyłączeniem naszego kraju. Takie gwarancje nie są honorowane w punktach serwisowych w Polsce. Musi być gwarancja ze stroną i rubrykami w języku polskim z naklejonym numerem seryjnym identycznym z naklejonym na pudle telewizora. Po moich "wnikliwych" indagacjach sprzedawca stwierdził, że może mi dać blankiet gwarancji z innego sprzętu. Sprzęt miał być sprawny. Na oko wszystko wyglądało ok! Jednak uparłem się na testowanie. Przy odtwarzaniu filmu z DVD po dłuższej chwili zirientowałem się, że coś jest nie tak. Obcięta była najniższa linijka napisów. Nie można jej było zobaczyć mimo przełączania telewizora na wszystkie dostępne formaty obrazu. Sprzedawca początkowo próbował przesunąć napisy w ustawieniach odtwarzacza DVD - ale przesuwały się tylko w dół. Potem stwierdził, że można je jeszcze przenieść do górnej krawędzi filmu i wtedy ewentualnie obniżyć - co potraktowałem jako ponury żart. Zrezygnowałem z zakupu z dużym żalem, poniważ obraz był naprawdę extra. Kilka dni później kupiłem trochę nowszą wersję tego telewizora - PANASONIC TX32PX30. Jest to w zasadzie identyczny odbiornik, tylko w nowszej obudowie. I wtedy przekonałem się, że wśród dostępnych formatów obrazu jest Panasonic Auto. Formatu tego nie można było wybrać w ustawieniach oglądanego przeze mnie u wegatv telewizora - mimo, że był on opisany w instrukcji. Oczywiście nie muszę już dodawać, że w zakupionym przeze mnie odbiorniku nie ma kłopotu z odczytem napisów. Gwoli sprawiedliwości muszę dodać, że sprzedawca (właściciel) z dużą cierpliwością znosił moją obecność w hurtowni dobrze ponad godzinę i sam próbował regulować sprzęt. Potem jednak zajął się się swoimi sprawami, twierdząc, że wszystko jest ok, a on mnie w końcu nie zmusza do zakupu. I rzeczywiście mnie nie zmusił. Opisuję wszystko dokładnie, żeby nie było niedomówień. Ponieważ mógł to być jednostkowy przypadek - patrz moje zdanie na początku - jeżeli chcesz coś kupić, idź i sprawdź sprzęt i papiery własnoręcznie.
Pozdrawiam
 

RS4

New member
Ja mam całkiem inne doświadczenia z tym gosciem, oszust i przekrętacz, sprzedaje towar niewiadomego pochodzenia, módl sie aby sprzęt okazał sie legalny bo będziesz miał big problem przy jakiejś kontroli i jeśli ci się zepsuje to nie dawaj do serwisu chyba , ze tam kogoś znasz.
 

kukes

New member
ja kupiłem u tego gościa crt , po 2 tyg, zaczał mi fiksować , ( drobnostka ) wysłałem do serwisu , naprawili , teraz czekam aż mi go dostarczą do domu .
 

general28

New member
Na dzisiaj z komentarzy rozumiem, że firma działa legalnie, wystawia paragony i faktury, daje oryginalne gwarancje, sprzęt można sprawdzic na miejscu, jest to hurtownia więc sprzęt jest w kartonach. Na dzisiaj tylko RS4 jest zawiedziony (jeśli mogę prosic RS4 o rozwinięcie wątku i uzasadnienie), reszta osób ogólnie OK.

Teraz moje dotychczasowe odczucia w kontaktach z WEGATV - mają świetne ceny, ale zero profesjonalizmu jeśli chodzi o sprzedaż produktów, jako wieloletni handlowiec wielu różnych produktów stwierdzam , że powinni przejści kilka szkoleń związanych ze sprzedażą, na dzisiaj to klient jest dla nich, a nie oni dla klienta. Na niewygodne pytania przez telefon odpowiadają "można iśc do konkurencji".
No cóż nie wszyscy są profesjonalistami, na dzisiaj ich ceny mnie przekonują, o sprzęcie który chcę kupic dużo się naczytałem więc ich wiedza lub niewiedza nie jest mi potrzebna. W najbliższym czasie zamierzam do nich jechac (mam daleko, ale wysyłki się boję) i kupic sprzet, no chyba, że pojawią się jakieś komentarze, które ten sklep przekreślą.
 

kukes

New member
mimo wszystko proponuję odbiór osobisty i sprawdzenie sprzętu, to bedzie najpewniejsze , sprawdzisz czy jest odpowiednia gwarancja i faktura.
 

RS4

New member
Ten klient oszukał już parę osób miedzy innymi mnie, przy robieniu poważnych zakupów chciałem dokupić tuner i zapłaciłem za niego połowę ceny czyli 1600 a po tunerze ani widu ani słychu, sprawa zgłoszona na policję, tam nie byli tym zdziwieni bo znają tego oszusta, lepiej zrób zakupy w pewnej firmie z gwarancją producenta w polskim serwisie, chyba ,że chcesz ryzykować.Co oznaczają super ceny? jak myslisz sklepy mają takie wysokie marże , że znalazł się ktoś kto sprzedaje z marżą minimalną? nie ten sprzęt pochodzi z niepewnego źródła(można się domyślać z jakich źródeł) i dlatego jest taki tani. A spróbuj dostać fakturę VAT od tego oszusta to sobie poczekasz a nawet jeśli dostaniesz to lepiej jej nie wrzucaj w koszta bo wtedy będziesz miał problem jak ci to dorwie UKS. Jak lubisz ryzyko to sobie sam ją wypisz będzie pewniejsza.
 

general28

New member
witam, dzięki za komentarz, to co napisałeś jak najbardziej nadaje się na policję, ale jeśli tak było to czemu ten sklep jeszcze sprzedaje i działa legalnie jako zarejestrowana firma. Mogę tylko przypuszczać, że byłeś wyjątkiem, widać w czymś się nie dogadaliście. Traktuję twoją wiadomość jako ostrzeżenie i dla tego pojadę osobiście i nie skorzystam z kuriera.
Inne osoby, które kupowały w tym sklepie otrzymały gwarancję, paragon, czy fakturę, co więcej oodały sprzęt do serwisu i było wszystko OK. Na Allegro również jest tylko jeden negatyw na 220 komenarzy (kolejny przypadek). Cóż z mazur do Wrocławia mam daleko, ale pojadę, zobaczę, sprawdzę sprzęt i dokumenty i dopiero wówczas zdecyduję się na zakupy. Moje ryzyko to 300zł na paliwo i cały dzień zgłowy. po zakupach opisze wszystko na forum.

Jeśli są jeszcze osoby, kóre znaja ten sklep, poproszę o opinię.
 

Ricardogo

New member
Pamiętaj i tu i na innych forach a nawet na allegro konkurencja nie śpi i lubi zamącić.:(
Stali bywalcy chwalą, a nowicjusz ?
Ale najlepiej sprawdzać organoleptycznie :p
 
Ostatnia edycja:

RS4

New member
Ricardogo napisał:
Pamiętaj i tu i na innych forach a nawet na allegro konkurencja nie śpi i lubi zamącić.:(
Stali bywalcy chwalą, a nowicjusz ?
Ale najlepiej sprawdzać organoleptycznie :p

edit ar2: KULTURA !!!!!! Jak jeszcze raz coś takiego napiszesz to będzie permanent!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kukes

New member
właśnie serwis przywiózł mi tv do domu , usterkę naprawili i mam nadzieję ,że będzie ok , natomiast proponuje osobisty odbiór sprzętu i sprawdzenie wszystkich dokumentów.Pozdrawiam !
 

solfa

New member
Bez reklam
ja kupilem u niego philipsa 42 9966/10.po dwoch tygodniach byl w naprawie bo wyskoczyly jakies plamy na ekranie.przyslal mi f-re a gwarancje mialem .naprawili mi to bez problemu ale popsuli cos innego i tak zwracalem trzy razy do serwisu i nie bylo klopotu z fachowcami (ale z telewizorem... ):mad:
 

xroma

New member
solfa napisał:
ja kupilem u niego philipsa 42 9966/10.po dwoch tygodniach byl w naprawie bo wyskoczyly jakies plamy na ekranie.przyslal mi f-re a gwarancje mialem .naprawili mi to bez problemu ale popsuli cos innego i tak zwracalem trzy razy do serwisu i nie bylo klopotu z fachowcami (ale z telewizorem... ):mad:

Popieram Ricardogo. Nowy user - negatyw. Stary user - pozytyw.

RS4 napisał:

Z takimi tekstami to moze lepiej na forum dla pseudokibiców?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kukes

New member
po podłaczeniu tv okazało się ,że usterka nadal występuje, czyli serwis jej nie usunął ( chociaż wpisał w papiery że coś niby robili ), w poniedziałek zgłaszam ponownie - pozdrawiam.
 

brat

New member
Kukes a jaka masz ta usterke?Ja tez odalem mojego Philipsa 9520 i tez nic nie naprawili stwierdzili ,ze wszystko jest super:confused: W serwisach nic nie robia reklamuj przez sklep!Albo odbieraj osobiscie z tego serwisu niech ci pokaza ,ze jest naprawione!
 
Do góry