AV_Partner UWAGA!!! Zdecydowanie odradzamy!

Status
Zamknięty.

otan

New member
Bez reklam
ADMIN EDIT: 21 09 2009

Kolejne próby oczerniania konkurencji pod różnymi kontami.

ADMIN EDIT 29 09 2008

TYM RAZEM PRÓBY OCZERNIANIA KONKURENCJI TO ZA MAŁO WIĘC FIRMA ZACZĘŁA SPAMOWAĆ.

INFO KLIK


ADMIN EDIT 06 09 2008




UWAGA!

Użytkownik subaru75 to kolejny już użytkownik podstawiony przez sklep AV_PARTNER (lub po prostu pracownik). Wszelkie posty zostaną skasowane.

Ponieważ sam sklep AV Partner wiele razy łamał już regulamin i był banowany, prosimy o zgłaszanie użytkowników przedstawiąjących linki do owego sklepu administracji/moderacji.

W obec zaistniałej sytuacji ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO SKLEPU, jest to pierwszy przypadek w historii i miejmy nadzieję ostatni gdy tak stanowczo muszę zareagować na powtarzające się nieregulaminowe działania jak spamowanie linkami, linkowanie przez pw, oczernianie innych sklepów internetowych etc..


Witam

Czy ma ktoś doświadczenia handlowe z firmą ********* z Warszawy "sklep RTV online" handlującej sprzętem RTV. Chcę tam dokonać zakupu. Jesli ma ktoś wiedzę na temat tej firmy to proszę o info za co z góry dziękuję.

Pozdrawiam :hmm:
 

sewan

New member
Ja kupowałem u nich w zeszłym roku - amplituner, DVD, nagrywarkę i plazmę.
Mogę polecić z czystym sumieniem.
 

JooP

New member
Moj Szwagier qpowal u nich pare tygodni temu Pioneera (plazme) - bylem przy instalacji. Rzetelnie, szybko - bardzo konkretni Panowie - tez moge polecic z czystym sumieniem.....

Pozdr
 

bildex

New member
Najlepsze ceny na rynku i można sie jeszcze targować.Kupiłem u nich 2 Plazmy Philipsa. 100 % jestem zadowolony .Polecam ich !!!
 

dnc

Moderator
VIP
Dzięki.

Dzieki za opinie. Dołaczam się do postu, bo też mam charpkę na plazme Pioneera i oni mają bardzo ciekawe ceny na modele tej firmy. Pisałem do nich i od razu miałem odpowiedź. Widać, że szanują klienta. Nie to co reklamujący się na tym forum sklep Panasonica.:(
 

dnc

Moderator
VIP
To ciekawe

moris26tarnow napisał:
Bo na stronie z plazmą kora jest do sprzedaży wystawiona jest notka, o tym, ze dystrybutorem sprzętu Pionnera jest DSV i

UWAGA !!!
NIE DAJ SIĘ NABRAĆ
Niektórzy sprzedawcy na allegro na sprzęt firmy PIONEER oferują gwarancję EURO, nie daj się nabrać , taka gwarancja nie jest honorowana przez dystrybutora w Polsce. -- cytat --
"Oficjalny i wyłączny dystrybutor produktów marki Pioneer, firma DSV Trading S.A. nie oferuje żadnej gwarancji na produkty zakupione u kogokolwiek, kto nie znajduje się w autoryzowanej i oficjalnej sieci dystrybucji firmy DSV Trading S.A."
KUPUJĄC U NAS OTRZYMUJECIE PAŃSTWO INSTRUKCJĘ OBSŁUGI W JĘZYKU POLSKIM ORAZ DOŁĄCZONĄ KARTĘ GWARANCYJNĄ FIRMY AVPARTNER NA OKRES 24 MIESIĘCY. WSZELKIEGO RODZAJU NAPRAWY ODBYWAJĄ SIĘ ZA NASZYM POŚREDNICTWEM, O ILE OCZYWIŚCIE TAKIE WYSTĄPIĄ :)

http://www.allegro.pl/item88217651_pioneer_pdp_436_xde_dzis_zamawiasz_dzis_dostawa.html

Także teraz pytanie co jest prawdą? Komu wierzyć?​
 
Ostatnia edycja:

bildex

New member
Myślę że jest to kit ... kupując TV lub uinna rzecz w AVPARTNER dostajesz rachunek który jewst podstawą do rocznej gwarancji euro i gwarancje AVPARTNER która jest gwarancja na 2 lata. Jęsli coś sie stanie z twoim TV po roku, oni wiązą ja do niemiec i tam w ramach gwarancji Euro(niemcy-2 lata) jest tam naprawiana.
Pozdrawiam
 

awujotka

New member
Bez reklam
W przypadku Phlipsa eurogwarancja jest honowana w Polsce. Sprawdzałam to osobiście przed zakupem telewizorka w *********. Potrzebny jest dowód zakupu z nr seryjnym telewizora i eurokarta, również z nr seryjnym tv. Dodatkowo avpatner wystawia swoją kartę gwarancyjną.
 

otan

New member
Bez reklam
Witam.

Dzięki za dotychczasowe informacje. Bardziej interesują mnie jednak sprawy reklamacyjne sprzetu. Podczas reklamacji sprzętu ujawnia się cała prawda o firmie - sprzedawcy. Opisywanie samej tranzakcji (szybko, sprawnie, punktualnie, terminowo, solidnie itp) nie za bardzo ma sens. Dlaczego? A no dlatego ze gdybym podczas kupowania miał jakiekolwiek zastrzeżenia to bym zrezygnował z kupna i tyle. Mam zamiar dokonać zakupu plazmy Pioneera po dostarczeniu towaru do domu. Gwarancję na tv daje AV Partner stąd moje zainteresowanie sprawami zwiazanymi z reklamacjmi sprzetu.
Prosze o opinie i spostrzeżenia pod kątem reklamacji sprzetu w okresie udzielonej przez firme AV Partner 2 letniej gwarancji.

Pozdrawiam. :hmm:
 

pawelr

New member
Pczeczytalem dokladnie na allegro ten tekst. Jest swietny marketingowo, sugeruje ze inni sprzedawcy Pioneera nie sa od DSV i daja gwarancje nie obowiazujaco w Polsce. A pod tym tekstem spokojnie zostalo dopisane ze klient dostaje polska gwarancje i instrukcje od firmy AV Partner a nie od DSV, czyli rowniez od firmy nieautoryzowanej. Zrobili maslo maslane zeby pomieszac w glowach.
 

awujotka

New member
Bez reklam
otan napisał:
Bardziej interesują mnie jednak sprawy reklamacyjne sprzetu. Podczas reklamacji sprzętu ujawnia się cała prawda o firmie - sprzedawcy. Opisywanie samej tranzakcji (szybko, sprawnie, punktualnie, terminowo, solidnie itp) nie za bardzo ma sens.

W takim układzie powinieneś zmienić tytuł wątku na: Czy ktoś reklamował towar w Avpartner z W-wy.
Zadałeś konkretne pytanie - były odpowiedzi na temat.
 

otan

New member
Bez reklam
Witam.

W takim układzie powinieneś zmienić tytuł wątku na: Czy ktoś reklamował towar w Avpartner z W-wy.



Awujotka pisz na temat. Czytaj dokładnie treść. Sens jest jasny i uzasadniony. Czepiasz sie, byle coś nabazgrać. Bez sensu jest ta wypowiedz i nie wnosi nic do tematu.

Pozdrawiam.

To ta wypowiedź nie wnosi nic do tematu. I proszę bez wycieczek osobistych [sewan]
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

awujotka

New member
Bez reklam
otan napisał:
Witam

Czy ma ktoś doświadczenia handlowe z firmą AVPartner z Warszawy "sklep RTV online" handlującej sprzętem RTV. Chcę tam dokonać zakupu. Jesli ma ktoś wiedzę na temat tej firmy to proszę o info za co z góry dziękuję.

Pozdrawiam :hmm:

Otan, tak brzmiał twój pierwszy post. I otrzymałeś odpowiedzi zdecydowanie na temat. Każdy z odpowiadających opisał swoje doświadczenia handlowe z firmą Avpartner. Tak się składa, że zawodowo zajmuję analizowaniem prawidłowości gramatycznej tekstów i umiem czytać ze zrozumieniem (za to mi płacą). A jeśli chciałeś wiedzieć, jak wygląda sprawa ewentualnych reklamacji po zakupach w tej firmie, trzeba było inaczej sformułowac zarówno tytuł, jak i treść wątku. Więc proszę, nie zarzucaj mi, że się czepiam. Po prostu nie spodobał mi się ton twojej odpowiedzi na nasze wypowiedzi. Pozdrawiam, bez urazy...
 

otan

New member
Bez reklam
otan napisał:
Witam.

Dzięki za dotychczasowe informacje. Bardziej interesują mnie jednak sprawy reklamacyjne sprzetu. Podczas reklamacji sprzętu ujawnia się cała prawda o firmie - sprzedawcy. Opisywanie samej tranzakcji (szybko, sprawnie, punktualnie, terminowo, solidnie itp) nie za bardzo ma sens. Dlaczego? A no dlatego ze gdybym podczas kupowania miał jakiekolwiek zastrzeżenia to bym zrezygnował z kupna i tyle. Mam zamiar dokonać zakupu plazmy Pioneera po dostarczeniu towaru do domu. Gwarancję na tv daje AV Partner stąd moje zainteresowanie sprawami zwiazanymi z reklamacjmi sprzetu.
Prosze o opinie i spostrzeżenia pod kątem reklamacji sprzetu w okresie udzielonej przez firme AV Partner 2 letniej gwarancji.

Pozdrawiam. :hmm:

Sorki ale mój drugi post jest jasny i oczywisty i na dodatek z uzasadnieniem. Trudno zebym zakładał nowy wątek w tej samej sprawie!!!
Podziękowałem za dotychczasowe info i uścisliłem co mnie bardziej interesuje z zakresu działalności firmy. Uważam ze szkoda czasu na jałowe dyskusje z których nic nie wynika. A tak na marginesie doświadczenie handlowe to też reklamacje a nie sama transakcja jak sugerujesz w swoim sprostowaniu. Bez urazy.

Pozdrawiam
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
wystarczy zadzwonić i zapytać jak realizują gwarancję na Pioneera.
Ja zadzwoniłem i wiem.
Dokładnie wyjaśniają zasady.
Ten system w przypadku Plazm - mi nie odpowiada.
pozdrawiam
 

otan

New member
Bez reklam
kiki napisał:
witam
wystarczy zadzwonić i zapytać jak realizują gwarancję na Pioneera.
Ja zadzwoniłem i wiem.
Dokładnie wyjaśniają zasady.
Ten system w przypadku Plazm - mi nie odpowiada.
pozdrawiam


Witam.

Ja też wiem. Tylko ciekawi mnie jak to jest w praktyce realizowane.
Czy ktoś już reklamował Pioneera i jak to zostało załatwione przez firme AVPartner? Oto jest godne uwagi pytanie.
Ale ceny na Pioneera mają doskonałe, chyba najlepsze w Polsce.

Pozdrawiam
 

ramzes

New member
Bez obaw FIRMA AV Parter to super solidny sprzedawca

Witam Otan i cała reszta bez obaw kupując u AV Parter nie masz sie absolutnie czego obawiać . Kupilem u niego bardzo dużo sprzętu i nigdy nie bylo żadnego problemu. Plazme Pioneera też oczywiście .I był martwy pixel ale reakcja była natychmiastowa i po paru dniach miałem nową zupełnie idealną plazemke .Takiego czegoś nawet DSV ci nie zapewni bo nikt nie uznaje ze 1 bad pixel to wadliwy towar nawet jest o tym w instrukcji otrzymanej od polskiego dystrybutora . Wieć bez obaw panowie AV parter to najsolidniejsza firma u jakiej kupywałem . Jak na zakupy to tylko do Sławka AVParter.
 
Status
Zamknięty.
Do góry