zakupy u KIKI'ego

greg18

New member
Witam stałych i nowych bywalców.:) Proszę o uwagi, krytyczne też, na temat pokazów organizowanych przez pana Kikiego i jego sklep. Z tego co czytałem paru ludzi zostało już przez niego uszczęśliwionych, ale nikt nie podaje szczegółów transakcji.
Interesują mnie - i innych forumowiczów mam nadzieję też- szczególy: legalność sprzetu, pochodzenie dystrybutora, warunki gwarncji (czy honorowana jest w naszym smutnym kraju ), dowody zakupu- paragony, czy faktury, czy wystawiane w dniu zakupu itd. Będę wdzięczny za wszystkie szczegóły. Zamierzam zaprosić Kikiego do siebie, ale chcę być absolutnie pewny, szkoda byłoby fatygować faceta. pozdrawiam:bober:
 

tezet47

New member
do greg18!!

Chyba niezbyt uważnie czytasz to forum. Opisy transakcji i prezentacji robionych przez kikiego sam czytałem kilka. A tak prawdę mówiąc to nizbyt elegancki jest twój post. Z takimi pytaniami to powinieneś zwrócić sie do kikiego bezpośrednio a nie rozważać publicznie o wiarygodności firmy. To jest nie fair w biznesie. Na miejscu kikiego twoją ewentualną ofertę prezentacji w domu bym odrzucił, po tym co, a zwłaszcza jak napisałeś. Powiem ci, że ja też chciałem się upewnić w podnoszonych przez ciebie sprawach, ale po prostu napisałem maila do kikiego i otrzymałem satysfakcjonującą odpowiedź o fakturze, warunkach prezentacji, gwarancji itp. I zamierzam zaprosić go do domu na prezentację sprzętu w marcu.
Pozdrawiam.
 

greg18

New member
Przepraszam, jesli ktoś poczuł się urażony, ale staram sie tylko dowiedzieć paru szczegółów, a nie podważać czyjąś wiarygodność. Lubię mieć pewne informacje z kilku źródeł, a jeśli komuś sie to nie podoba to trudno. To forum nie jest własnością Kikiego (bez urazy), a istnieje po to aby ludzie mogli dzielić się wiedzą na różne tematy.
 

aras1

New member
Facet w pełni odpowiedzialny, oby wszyscy byli tacy. Sprzęt nowy, z polską gwarancją.
Ja mogę o Nim mówić w samych superlatywach.:)
 

HSV

New member
Chyba sam Kiki się nie obrazi, ponieważ postępuje fair i zdobył sobie już pewną renomę i markę - ja potwierdzam jego wysoką wiedzę i fachowość której sam doświadczyłem.

Brawo dla Kikiego !!! W sklepach on-line coraz więcej pojawia się naprawdę sumiennych sprzedawców i zakupy u nich nie są już ryzykiem.


Pozdrawiam samego Kikiego mimo tego że nie dałem mu jeszcze zarobić ale tylko mi doradzał.
 

SISCOM

Klub HDTV.com.pl
VIP
Zakupy u Kikiego

Jedynie co można powiedzieć so same pozytywy, jak w zeszłym tygodniu kupowałem Plazmę Pioneera 436XDE, tranzakcja przebiegła bez najmniejszych problemów, jako pierwszy wysłałem pieniążki na konto:confused: , a następnego dnia towar dostarczył mi kurier pod same drzwi. Oczywiście wystawiona FV w dniu zakupu, i dostarczona karta gwarancyjna Polskiego dystrybutora no i oczywiście instrukcja w języku polskim. Tak że jednym słowem jaknajbardziej polecam kikiego rzetelny, słowny, terminowy i wytrzymał moje dziesiątki pytań:;) .
Pozdrawiam
 

castor

New member
witam
również same pozytywy. kupowałem kino domowe panasonica ht885 /cena bardzo dobra/ u mnie znacznie drożej. Pudło solidnie zapakowane. w środku gwarancja i podpięty paragon , także ok / dostawa trochę się przedłużyła, / ale za to dodatkowo i prezent dostałem :). na dniach zakupię pewnie i tv lcd panasonica / na razie negocjuję cenę :)/ polecam.
 

dnc

Moderator
VIP
Ja nie kupiłem i nie kupię bo...

A było to tak.
W styczniu zaplanowałem urlop. I wymysliłem sobie, że ktos ze sklpeu Panasonika (kiki) mógłby do mnie przyjechac i zaprezentowac mi kilka modeli TV LCD i plazm. Jakoś mnie zacmiło i zamówiłem sobie tą prezentację na 1 dzień urlopu. Niestety ekipa nie dojechała. No cóż, pomyślałem, moze mieli cos wazniejszego od umowy z ewentualnym klientem i zarobienia troche kasy. Coś tam mi przysłali, że nie mogli bo...bla bla bla.. ponoć się im nie chciało. No to proponuje drugi termin kilka dni później i... znowu mnie olali. Nikt nawet nie był łaskaw zadzwonić, wysłać maila, że sorry bo nie mogą bo np. babcia chora i muszą się opiekować. Przecież nie sprawdzę czy mówią prawdę, więc mogą pisac co tylko sobie wymyslą. No to proponuje trzeci termin i... no oczywiście tez nie przyjechali. Najgorsze to to, że brakuje mi totalnego szacunku dla klienta, którego stracili w tym momencie. W tydzień po tym jak skończył mi się urlop otrzymuje sms, nie telelefon, nie maila, smsa jak w audiotele, że jednak moga przyjachać, że mi zrobia pokaz za free. "A ch...j Wam w d..e" pomyślałem sobie będąc 350 km od domu w delegacji. Teraz to mnie mozecie pocałować w ...kazdy wie jakie to miejsce... Specjalnie dla nich na urlopie w umówione dni czekałem cały dzień, musiałem zmieniać swoje prywatne plany, bo myślałem o ich przyjeździe. Sądziłem, że trzeba szanować ich czas, zwłaszcza jeśli pracują i są w terenie i być gotowym na ich przyjazd. Jednak srogo się na nich zawiodłem. Dlatego nie zamówię u nich nic ani nic nie kupię choćby plazmy Pioneera po złótowce rozdawali.
Ci wszyscy, którym się udało zobaczyć prezentację i potem kupić w domu powiem tylko tyle: SZCZĘŚCIARZE!!!:mad:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
tak - było
szczera prawda- choć nie do końca.
w mailach - były przeprosiny - nie zadne bla bla
- pierwszy raz byłem na urlopie i -pracownicy próbowali rządzić pokazami na swój sposób / już pracują gdzie indziej/
- drugi raz - była śnieżyca i nie każdy to jest w stanie zrozumieć/ odległość w śnieżycę 600 km - to duza odległość/

innych razów nie było
był sms - ponieważ pisałem wieczorem nie wiedząc - czy pora jest własciwa .
przeprosiłem - sugerując jedyny mozliwy sposób przeprosin - pokaz i dojazd gratis

jeszcze raz moge tylko powiedzieć - przepraszam

Niestety na klikaset -pokazów był to drugi przypadek .
Pierwszy mimo podobnych kłopotów - został załatwiony z wzajemną zgodą.
Nie usprawiedliwia to nas w oczach klienta - ale nic wiecej jak widać z tonu przedmówcy zrobić się nie da.
pozdrawiam
 

dnc

Moderator
VIP
kiki napisał:
witam
tak - było
szczera prawda- choć nie do końca.
w mailach - były przeprosiny - nie zadne bla bla
- pierwszy raz byłem na urlopie i -pracownicy próbowali rządzić pokazami na swój sposób / już pracują gdzie indziej/
- drugi raz - była śnieżyca i nie każdy to jest w stanie zrozumieć/ odległość w śnieżycę 600 km - to duza odległość/

innych razów nie było
był sms - ponieważ pisałem wieczorem nie wiedząc - czy pora jest własciwa .
przeprosiłem - sugerując jedyny mozliwy sposób przeprosin - pokaz i dojazd gratis

jeszcze raz moge tylko powiedzieć - przepraszam

Niestety na klikaset -pokazów był to drugi przypadek .
Pierwszy mimo podobnych kłopotów - został załatwiony z wzajemną zgodą.
Nie usprawiedliwia to nas w oczach klienta - ale nic wiecej jak widać z tonu przedmówcy zrobić się nie da.
pozdrawiam

Nie lubię się uskarżać, bo to nie jest forum, dla histeryków i warchołów (mniemam, ze taki nie jestem), rzeczywiście, trzecia oferta nie została przeze mnie przyjeta, bo już było po urlopie. Ostatni sms, jesli sie nie mylę, był wysłany około godz. 14-15, to raczej nie jest późna pora.
Rozumiem, że była śniezyca. Sam jeźdżę duzo samochodem służbowym po Polsce (robie po 5-6 tyś km miesięcznie) i wiem co to jest zima. Nie wszędzie można dojechać i zdążyć na czas, a zwłaszcza w Polsce. Jednak po to są telefony, żeby zadzwonić. Nie o pierwszej w nocy, jak za pierwszym razem, ale w godzinach południowych, popołudniowych.
Osobiscie nie lubie smssów wysyłać w celach przeprosin, czy ustalenia nowego terminu. Wolę rozmowę. Nie gryzę, nie przeklinam przez telefon (chyba, że się wkurzę na swojego szefa ;-) ). Raczej jestem kulturalny. Niestety, jak już pisałem, wtedy miałem czas, teraz już nie, a nastepny urlop na prawie pół roku. Nie bedę się już rozpisywał bo to nie jest temat o moich problemach.

P.S.
Tak czy siak. Dzięki dla Kikiego, że dał znać i za przeprosiny. Wtedy byłem wkurzony, dziś wspominam to jako kolejną "przygodę życia" :rolleyes:
 

sewan

New member
Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna.
Zakupów u kiki'ego co prawda nie zrobiłem, bo okazał się zadziwiająco nieatrakcyjny cenowo i nieskory do negocjacji, ale za fachowość, podejście do klienta, organizację pokazów (dwukrotnie - zobaczyłem to, co chciałem i miałem na to tyle czasu ile potrzebowałem) - mogę tylko pochwalić.
 

greg18

New member
Dzięki wszystkim za cenne uwagi. W zasadzie utwierdziły mnie one w tym,że warto z Kikim robić interesy, a że nie jest bez wad.... No cóż takie jest życie, pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że będę następnym zadowolonym klientem.:)
Pozdrawiam
 

greg18

New member
Witam ponownie. Pokaz, pokaz i po pokazie.... Wczoraj kuoiłem po wyczerpujacym pokazie :) . Wybór padł w końcu na 32" LG LP1R. Na dzień dzisiejszy zadowolenie z zakupu- 100 % i z pokazu również. Gościłem bardzo miłego i kompetentnego pracownika od Kikiego prawie 3 godz. TA FORMA ZAKUPU JEST JEDYNIE SŁUSZNĄ- nie kupujcie lcd przed jego obejrzeniem na własnym kablu ! Powód ? Np. mój faworyt JVC 37" s60 zupełnie się nie sprawdził w moich domowych warunkach- pikseloza pomimo odległosci od ekranu ok 4 m. Tv dopracowany ale wymagający dobrego sygnału - a szkoda.
Jesli są jakieś pytania chętnie odpowiem.
PS.
Podziękowania dla Kikiego i jego ludzi. Pomysł z pokazami trafiony w 100 %:
 

orange

New member
Czekam na swój wymarzony jak na razie tv zakupiony u Kikiego.
Bardzo fajne podejscie do tematu profesjonalizm i ... niskie ceny.
MOj Sharp 46 cali został zakupioy za 6100zł.
Cena w sklepie nie dla idiotów i u "lidera" rynku bla bla bla... - 7 699 zł.

Komentarz - zbędny.
 

apiatek

New member
przedłużenie gwarancji

Kiki,

czy można u Ciebie przedłużyć gwarancję? np. z 2 lat do 5ciu; np. dla Sharpów lub Samsungów?

Czy polecałbyś to rozwiązanie?
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
orange napisał:
Czekam na swój wymarzony jak na razie tv zakupiony u Kikiego.
Bardzo fajne podejscie do tematu profesjonalizm i ... niskie ceny.
MOj Sharp 46 cali został zakupioy za 6100zł.
Cena w sklepie nie dla idiotów i u "lidera" rynku bla bla bla... - 7 699 zł.

Komentarz - zbędny.

co to za porownanie, tam wszystko drogie, jesli mamy porownywac to inaczej !
 

wasylhh

New member
Bez reklam
Co do cen to nie moge sie zgodzic. Nie kupowalem nigdy u KIKIego, ale zajrzalem na strone i to co zobaczylem wprawilo mnie w oslupienie. Konsola PS3 za 2399,00PLN!!!!!! WTF? W sklepach juz od poltora roku mozemy kupic po 1400...Nie wiem jaki to model, bo jesli to nowa 60Gb to jeszcze probowalbym sporo utargowac, ale KIKI jesli to 40, 80, 160 czy SLIM no to wypadalo by troche obnizyc cene.....
 
Do góry