Kupował ktoś w Ole Ole!?

acha

New member
Ernet napisał :

.Nie sztuka sprzedać, w dzisiejszych czasach, sztuką i wzorem profesjonalizmu jest dbałość o kilienta.
I - w mojej ocenie - sklep internetowy OleOle! te cechy posiada !

Wszystkim zatem z czystym sumieniem polecam OleOle!, bo wiem z autopsji, że w razie kłopotów z zakupionym u nich sprzetem, nie zostaniecie z nim sami i bez pomocy.

obym i ja mogla tak napisać...
przykro mi że jak do tej pory pomimo mych próśb nikt nie chce przyjechać i popatrzeć na uszkodzenia zamrażarki (powinnam je była zauważyć przy odbiorze,ale przecież dokładnie widać że są od wózka widłowego)
oczywiście wszystko to opisałam dokładnie w mailu do działu reklamacji......
 

acha

New member
Panowie z działu reklamacji oleole mój nr reklamacji to 2012080910000366 .Polecam się waszej uwadze.
Przyszli klienci sklepu oleole,oglądajcie z całą rodziną dostarczony towar,bo jak już podpiszecie odbiór,a okaże się że coś przeoczyliście,to zacznie się droga pod górkę.
 

acha

New member
No i koniec mojej pouczającej dla mnie(zanim podpiszę odbiór czegokolwiek,będę dokładnie,bez pośpiechu oglądać)historii z zamrażarką.
Reklamacji nie uznano,bo cyt."podstawą do uznania roszczeń za zasadne jest potwierdzenie uszkodzeń na protokole dostawy" i cyt." zebrane przez nas informacje i wyjaśnienia nie potwierdzają istnienia uszkodzenia mechanicznego towaru w chwili jego wydania ".
Wiem,wszystko zgodnie z prawem.
Niemniej jednak szkoda ,że nikt nie pofatygował się żeby oglądnąć uszkodzenia,które niemożliwe żebym sama zrobiła,bo są prawdopodobnie od wózka widłowego,a takowego nie posiadam w mieszkaniu w bloku.Poza tym - informacje i wyjaśnienia -? wydaje się że najlepszym wyjaśnieniem byłoby zobaczyć na własne oczy .Tylko wtedy mogłoby się okazać że to ja mówię prawdę.
 

maciek1422

New member
Ale jak jest ta akcja nie kupuj kota w worku to warto kupić nie? Przyniosą, rozpakują i jak wszystko będzie ok to im zapłacę, więc nie powinno być problemu.
 

acha

New member
Sklep oleole ma na swojej stronie w dziale-reklamacje napisane :cyt." Niestety, mimo największej staranności, sprzęt może posiadać wady, a ludzie - popełniać błędy"

info ze strony: Reklamacje

Czyli ja też mogłam popełnić błąd i nie zauważyć uszkodzeń,a sklep oleole powinien wykazać się dbałością o klienta i sprawdzić czy to uszkodzenie mogło powstać z mojej winy.Jak pisałam kontakt z oleole w przypadku reklamacji fatalny.
 

Ellia

New member
Bardzo nie polecam. Dostalam czytnik na swieta, jako prezent. Po rozpakowaniu, okazalo sie, ze czytnik nie dziala. Zglosilismy reklamacje (wyslalismy kurierem czytnik+ pismo wyjasniajace reklamacje). minely 3 tygodnie nikt sie nie odezwal. Ani czytnika nie ma, ani pieniedzy, nic.

W umowie maja ze jak sie nie odezwa w ciagu 14 dni, to znaczy, ze zwracaja pieniadze. Napisalismy pismo mailem, ze prosimy o zwrot pieniedzy skoro sie nie odezwali.

Minelo kilka dni, zero odezwu. Czytnik kosztowal prawie 600zl.
Teraz wlasnie bedziemy prosic o pomoc rzecznika. Oczywiscie jesli i to nie nie pomoze od razu wkraczamy na droge sadowa.
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzwonilas z zapytaniem? Moze maja balagan, ale po interwencji telefonicznej ktos sie zaraz tym zajmie. Wiem jak to wygladalo to u mnie, maile nic nie dawaly, za to rozmowa z kierownikiem i zaraz pieniadze byly na koncie.
 

Ellia

New member
Dzwonilas z zapytaniem? Moze maja balagan, ale po interwencji telefonicznej ktos sie zaraz tym zajmie. Wiem jak to wygladalo to u mnie, maile nic nie dawaly, za to rozmowa z kierownikiem i zaraz pieniadze byly na koncie.

tylko gdzie dzwonic? Nie ma telefonu do dzialu reklamacji, a jak zadzwonisz pod podany numer to jesr regulka "prosze wyslac formularz", tylko kurna oni na niego nie reaguja.
Jak sie dostac do kierownika? :>
 

ali69

New member
Nie rozumiem niektórych narzekań, np: pralka chodzi głośno! Przecież to nie Ole Ole ją zrobiło tylko dostarczyło więc pretensje do producenta nie sprzedawcy.
Z tym aparatem też zabawne - odebrałeś w punkcie odbioru więc sam sobie jesteś winien że nie sprawdziłeś dokładnie towaru. Zakup przez internet ale odbiór w "punkcie" uniemożliwia zwrot w przeciągu 10 dni i zostaje tylko gwarancja. To taki sprytny sposób sklepów internetowych na udupienie klienta, więc odradzam odbiór w "punkcie"
Ktoś zobaczył uszkodzenie po wyjściu kuriera- podpowiem rozwiązanie: spakować i odesłać na własny koszt z pisemkiem "odstąpienie od zakupu przez internet" poszukać gotowców w internecie, mogę podesłać na PW i nie pisać o żadnych uszkodzeniach. Sprawdzona metoda i działa, nie trzeba dzwonić, pisać, denerwować się.
Ja kupiłem w "Ole" telewizor i coś tam jeszcze- było OK! Niedawno kupowałem drugi i ponieważ był tańszy gdzieś indziej to skorzystałem i się wkopałem :sad: pisaniny dużo ale pieniądze odzyskałem choć nie całe bo jeszcze na zwrot ubezpieczenia czekam . Więc nie ma idealnych sklepów. Ze swojej strony polecam oprócz OLeOle jeszcze Electro.pl gdzie kupowałem sprzęt kuchenny i z dodatkową przedłużona gwarancją naprawę dobre ceny mają, drugi tv w końcu,też u nich kupiłem I wszystko OK.
 

Ellia

New member
A ja juz nie bede sie z nikim ze sklepu kontaktowac. Wyslalam im pismo zobowiazujace ich do zaplaty ( jak polecil rzecznik), jesli sie nie dostosują, sam rzecznik tu wkroczy,a jak dalej zadnych pieniedzy nie zobacze, to wkroczymy sobie na sprawe sadowa.
 

lewele

New member
Ale to sprzedawca powinien nam pośredniczyć pomiędzy producentem a klientem, bo to on sprzedaje dany produkt.
 

Nerx

New member
Ja kupowałem u nich parę tygodni temu i nie było problemu. Przesyłka dość szybka, cena dobra... mogę polecić..
 

lesiux

New member
też kupiłem od nich tv w sobotę, firma ta sama co rtv euro agd tylko oni bardziej na sprzedaż internetową nastawieni, więc ceny nieco niższe za sprzęt za to za wysyłkę trochę drożej. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić.
 

A102

New member
Tuner zamawiany w niedzielę ,wpłata na konto w poniedziałek i dostawa w czwartek.Wszystko sprawnie i bez problemów.Polecam.
 
Ostatnia edycja:

konio666

New member
Nie polecam. Konsultant jakby robił łaskę,***że towar sprzedaje i przy zamówieniu 4 szt towaru na ponad 6000 zł zażądano dodatkowo głupie 20 zł za powiadomienie, kiedy pojawi się u mnie kurier! Standardy nie do przyjęcia! Zrobiłam zakupy w innym sklepie, zwłaszcza że na forach przeczytałam wiele niepochlebnych opinii na ich temat, głównie w sprawie załatwiania reklamacji.
 

Althais

New member
Dzwoniłem do nich na infolinię aby zaczerpnąć kilka informacji.
Na pytanie czy będę mógł sprawdzić czy sprzęt działa (przy towarze opcja "nie kupuj kota...") konsultant wielce oburzony stwierdził, że przecież kierowca nie będzie czekał aż sprzęt zostanie sprawdzony. Dostałem informację, że przy tej opcji jeśli chcę sprawdzić sprzęt to i tak muszę dodatkowo dopłacić. Jakaś paranoja. Przecież zadowolenie klienta w dzisiejszych czasach to standard o który powinien dbać sprzedawca. A to czy zaczeka kilka minut dłużej przecież go nie zbawi, tym bardziej, że kupując TV robimy zakupy za kilka tysiaków.
Odniosłem wrażenie, że konsultant/konsultanci robią wielką łaskę, że w ogóle chcą udzielić jakiejkolwiek informacji.

Ktoś wie jak u nich z gwarancją? Czy pośredniczą w razie czego w przekazaniu sprzętu do producenta ?
 
Do góry