Witam Wszystkich Użytkowników
Proszę o pomoc, ewentualnie o przydatne informacje.
Zamówiłem PS4 PRO ze sklepu OleOle 10 rat 0%. Bardzo przyjemna i szybka obsługa. W środę 18.10 złożyłem zamówienie, w piątek 20.10 konsolę miałem już w domu. Przy kurierze otworzyłem przesyłkę wszystko było w porządku, sprzęt nie był obity. Po uruchomieniu konsoli standardowo pobrałem aktualizacje i po restarcie .... konsola już się nie uruchomiła. Wada nazywa się Blue Light of Dead, miga niebieskie światło konsoli, ale w żaden sposób nie łączy się z tv.
Po zaznajomieniu się ze swoimi prawami napisałem maila na
sklep@oleole.pl z informacją, że odstępuję od umowy oraz, że wysłałem dnia 25.10 sprzęt wraz ze skanem potwierdzenia wysyłki, z dokumentem odstąpienia ze strony OleOle, z dodatkowym dokumentem odstąpienia na polecenie rzecznika praw konsumenta powołując się na możliwość zwrotu sprzętu niezgodnego z umową w ciągu 14 dni, z zaznaczeniem także, zaakceptuję wymianę sprzętu na nowy (oczywiście napisałem, że żądam korekty faktury lub wystawienie nowej).
Okazało się, że OleOle ma 2 druki do pobrania na stronie i oba z innym adresem wysyłki ! Pan z infolinii był zdziwiony i przyjął zgłoszenie, natomiast nie był***w stanie stwierdzić czy przesyłka zostanie przekazana z magazynu na który wysłałem do tego właściwego czy wróci do mnie z powrotem (koszt wysyłki 42 zł, gdyż zadbałem by była w pełni ubezpieczona). Masakra.
Pytanie w jakiej sytuacji jestem ? Czy coś jeszcze powinienem zrobić i jak zachowa się w tym przypadku OleOle ? Miał ktoś z nimi do czynienia w takiej sytuacji w ostatnim czasie. Liczę, że dostanę nową konsolę, niech to będzie choćby miesiąc, ale boję się, że będą kombinować.