W przeszłości kupiłem lapka poprzez alle.... z odbiorem osobistym w sklepie. Transakcja przebiegła sprawnie więc nie dawno powtórzyłem zakup. Wszystko ładnie pięknie , ale popełniłem błąd , a mianowicie wierząc że laptop ( jak poprzednik) nówka pobieżnie przy sprzedawcy sprawdziłem matrycę , zapłaciłem i wróciłem do domku. Idąc na nockę nie uruchomiałem ( brak czasu) lapka , a rodzince której jednak mój zakup pod względem ; funkcjonalności i firmy; przyjeła nie zbyt przychylnie zapowiedziałem że następnego dnia dokładnie jeszcze raz przemyślę zakup. Po tym jak poczytałem na temat firmy i wykonaniu tego modelu zadzwoniłem do X-kom i zapytałem o możliwość wymiany na inny model innej firmy i po pozytywnej odpowiedzi pojechałem do sklepu.
Tu przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów SPRAWDZAJCIE dokładnie każdy centymetr sprzętu ponieważ możecie mieć trudności z oddaniem czy jak w moim przypadku próbą wymiany. Sprzedawca najpierw sprawdził czy był instalowany W8 , a następnie poszukał ;szmatki; którą zaczął perfekcyjnie centymetr po centymetrze przecierać obudowę i ....znalazł dwie ryski które zadecydowały o nie możliwości wymiany. Na nic moje tłumaczenie o nie możliwości uszkodzenia przez moją osobę ( jak również rodzinę) i że ryski pewnie były w chwili sprzedaży . Jedyną możliwością zamiany była najpierw ekspertyza ich serwisu (bez daty wykonania ekspertyzy) i ewentualna przyjęcie ale po obniżonej cenie. Pomyślałem ...i podziękowałem , ale oni ........stracili we mnie klienta. Wiem że mogę mieć pretensje do siebie dlatego przestrzegam sprawdzajcie zakupywane sprzęty.
Na marginesie to nie do końca jestem pewien o całkowitej ;nowości ; zakupionego laptopa ponieważ bateria jakoś dziwnie ma ;luzy ; mimo dokładnie zamkniętych zabezpieczeń.