Odbiór w sklepie-jak rozwiązać problem

piniu80

New member
Witam
Jeszcze do tej pory nie pisałem na tym forum, ale przytrafiła mi się sytuacja, którą nie wiem za bardzo jak rozwiązać i nie znalazłem również konkretnej odpowiedzi na forum.
Zakupiłem telewizor lcd sharpa w sklepie internetowym. Zamówienie złożyłem przez internet, ale wybrałem taki sklep, żeby móc towar odebrać osobiście. Telewizor w sklepie był juz na drugi dzień i pojechałem po niego. Na miejscu spotkała mnie pierwsza niespodzianka. Na moją prośbę żeby podłączyć telewizor Pan powiedział, że nie mają takiej technicznej możliwości:(, a poza tym mają swoich kurierów i na pewno jest wszystko w porządku. Poprosiłem, żeby chodziaż obejrzeć z zewnątrz, a i to z lekkimi oporami, ale bylo wszystko porządku. Po podłączeniu telewizora w domu okazało się, że jeden głośnik buczy, skrzeczy nie wiem jak to określic(po podłączeniu przez kino domowe wszystko jest ok). Zadzwoniłem na drugi dzień do sklepu i Pan powiedział, żeby wezwac serwis producenta. Po poczytaniu tego forum nie zrobiłem tego tylko poprosiłem o wymiane na drugi egzemplarz. Sprzedawca powidział, że musi sie dowidzieć jak to wygląda. Po 3 dniach mojego wydzwaniania (sprzedawca nie raczył oddzwonić choć się z nim umawiałem) sprzedawca powiedział mi, że musze go reklamować. Ponieważ zależy mi na czasie to zaproponowałem,że skorzsystam z mojego prawa i oddam go po 4 dniach.
Teraz moje pytanie: W sklepie powiedziano mi, że nie moge tego zrobic, bo chociaż zamawialem przez internet to jednak odbierałem i płaciłem w sklepie, wiec wtedy to prawo juz nie działa.
Czy ma racje?, bo pani w federacji konsumentów powiedziała, że ustawa tego nie reguluje za dokładnie, ale chyba nie była do końca zorientowana.
Podpowiedzcie forumowicze jak najlepiej rozwiązać ten problem.
Napisałem do sklepu maila, że chce zwrócic towar, żeby jak coś to mieć na piśmie, że w ciągu 10 dni chciałem, ale minął dzień i nie mam jeszcze żadnej odpowiedzi.
Ps: Może wiecie jak sie wchodzi w menu serwisowe, żeby sprawdzić czy czasem ten tv juz za długo nie chodził? Model to lcd sharp lc32WD1E.
Pozdrawiam
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Wątek o WD1 jest na forum LCD/Sharp. Co do samej sytuacji to zależy, jeśli zawarłeś umowę na odległość to masz prawo zwrócić towar w ciągu 10 dni.

Jeżeli TV jest zepsuty to i tak możesz zwrócić się do sprzedawcy, o niezgodność towaru z umową.
 
Do góry