RTVmax

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
niestety chyba nikt się z nim nie spotkał. Ale podaj jakie masz zapotrzebowanie? Może uda się coś podpowiedzieć.
 

birko2

New member
witam
ja tez jestem ciekawy opini o tym sklepie, chce zakupic u nich plasme hitachi
pozdr
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

franeek

New member
Widze że ktos posprzątał wpis Evuni reklamujące gorliwie sklep w pierwszym poście.

JA mimo wszystko zapytam o doznania z zakupów podbijając wątek.
Asortyment dosć bogaty i ceny bardzo konkurencyjne- Ktoś ma doświadczenia?

SKLEP
 

uczciwyklien

New member
Witam!
Ostatnio miałem przejścia ze sklepem RTVmax. Kupiłem sprzęt stereo Yamahy (Pianocraft), jak się okazało, wadliwy. Problem polegał na przydźwięku w jednym z głośników na częstotliwościach kilku tysięcy Hz. Udało mi się to ustalić generatorem częstotliwości.

Panowie w sklepie najpierw wmawiali mi, że wady nie ma i wszystko jest w najlepszym porządku, a zasłyszane jest normalną cechą sprzętu. Byłem jednak przekonany, że chcę serwisować (zwrócić nie pozwolili, bo nie podobały im się ślady palców na lakierze kolumn i rozdarta folia opakowania).

W nerwowej atmosferze spisali świstek, na którym nie chcieli sprecyzować wady. Postanowiłem zadzwonić do serwisu, żeby doprecyzować problem i pomóc serwisowi w jego lokalizacji. Okazało się, że w jedynym autoryzowanym serwisie w Polsce - serwisie AudioKlanu, o moim sprzęcie nigdy nie słyszeli.
Pan stwierdził, że zna sklep w którym kupowałem i zmartwił mnie. Dowiedziałem się, że mogą w ogóle nie wysłać sprzętu na gwarancję, a jedynie odpakować go w sklepie i sprawdzić, że gra. W opakowaniu sprzętu znalazłem też rosyjski świstek (chyba?) gwarancyjny.

Sytuacja obiła się o Rzecznika Praw Konsumenta. Sprzedawcy w RTVmax, byli naprawdę, na MAXa niemili i chamscy. To co uprawiają, to karygodne praktyki! Jakim cudem jeszcze ktoś u nich kupuje ?!Pozdrawiam Wszystkich miłośników muzyki!

Napisałem stronę opisującą praktyki w tym sklepie, których stałem się częścią. Jako, że "młodzi" użytkownicy, nie mogą linkować, napiszę adres w innej formie.

www sklepyklamia republika pl

Uczciwy Klient.

PS. Żeby było śmieszniej, producenci sprzętu ostrzegali przed tymi Panami na swoich stronach. Gdybym tylko wiedział w porę. Zostawiam ten post z nadzieją, że nikt się już tak nie pomyli...
 
Ostatnia edycja:

gebolek

Banned
witam jakie macie zdanie o tym sklepie http://www.rtvmax.pl/shop/main.php



Omijaj ten sklep szerokim łukiem.
Sklep jest w Łodzi. Kupowałem tam swego czasu Toshibę 42Z3030.
Telewizor okazał się wadliwy. Przy pełnej rozdzielczości wyskakiwał pasek przez środek ekranu.
Pierwsza odpowiedź była taka, że mam wadliwy skaner w DVD. Sprawdziłem DVD na innym sprzęcie i było ok.
Zawiozłem telewizor do sklepu gdzie pan rzeczywiście przyznał, że sprzęt jest wadliwy.
Po kilku dniach pojechałem po nowy egzemplarz. Pan chciał go rozpakować i zabrać z niego wszystkie zapakowane oryginalnie akcesoria. Po moim sprzeciwie stwierdził, że nie dostanę ani telewizora ani pieniędzy.
Był przy tym bardzo chamski i opryskliwy.
Przyznam szerze,że po mojej stanowczej i dość mocnej reakcji wydał telewizor.
Nie polecam tego sklepu, co więcej swego czasu był na czarnej liście kilku polskich dystrybutorów.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
No i to właśnie powinno być przestrogą dla ludzi wychwalających wirtualne sklepy. Nie liczy sie tylko i wyłącznie niska cena ale też to to dostajemy w razie problemów po zakupie.
A co do tych czarnych list.... Skoro nie sprawdziłeś wcześniej to później na pewno już będziesz ostrożniejszy.
 

Robek1

New member
Chciałem kupić miniwieżę w związku z tym że mieszkam w Łodzi zadzwoniłem do RTVMAX. W końcu podane są numery telefonów do specjalisty od audio. Moja wizja dzwonie do pana specjalisty mówię ile mam pieniążków czego potrzebuje i pan specjalista dobiera - w końcu ja chcę kupić pan specjalista - sprzedawca chce sprzedać obaj dążymy do szczęścia. Powiedziałem że mam 2000, czego oczekuję. Odczułem że klient z dwoma tysiakami na wieżę jest g.... wart powiedział że tak naprawdę to sprzęt można kupić od 3000 w górę. Zapytałem o kilka modeli - powiedział że ceny są na stronie o doradztwo to sprawa zupełnie obca dla tego specjalsty jeżeli nie masz powyżej 3000. Więc jak masz poniżej 3000 nie jesteś kliencie wart uwagi. Myślę trzeba być dzielnym jadę mam blisko obejrze posłucham może kupię. Widziałem denona f109 słucham widzę że są podkręcone basy. Mówię że wyświetla się informacja o tym że podbite sa basy i chciałbym zrobić na 0 żeby wiedzieć jak rzeczywiście sprzet gra. Pan się upierał że jest 0 i koniec jak poprosiłem o pilota to najpierw mówi że nie ma, dopiero jak nalegałem przyniósł. Na allegro piszą numer do specjalisty a jak sie okazuje pan nie ma czasu dla klienta. Ogólnie nie polecam. Ceny mają dobre ale obsługa masakra, może mają za dużo klientów. Obawiam się że jakbym musiał zgłosić reklamację, pewnie miałbym duże problemy.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Klientow maja na prawe sporo, bo klienci się nabierają na ceny. Norma, ale sa jeszcze inne kryteria ;) tak jak dla Ciebie, mnie i wielu innych sa nieakceptowalne.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Podstawowa sprawa że nie mają gwarancji dystrybutora, więc pewnie dlatego zaniżają ceny żeby złapać leszcza. Druga kwestia to że chyba jako jedyny salon z tych co dzwoniłem chciał pobrać opłatę za odsłuchy, więc na starcie sobie odpuściłem. Cenowo również nie jest jakoś super tanio, bo z powodzeniem da się znaleźć sklepy co dostaniemy podobną cenę lub niższą z pełnym profesjonalizmem obsługi. Nie polecam. Co do kolegi Robek1, miniwieżę za 2k to już można niezłą kupić, bo za 3k to da radę złożyć system dzielony. Ciekawę czy jak ktoś zapyta o odtwarzacz BD, to też dopiero udzielają informacji od 3k w górę.
 
Ostatnia edycja:

slavcio89

New member
Ja kupiłem u nich TV samsunga przez sklep internetowy w bardzo atrakcyjnej cenie bo kilka stówek taniej. Wtorek złozone zamówienie w czwartek telewizorek u mnie. Wszystko ok. Gwarancja samsunga
 

kr16

New member
Ja kupowałem u nich wzmacniacz który się zepsuł po kilku dniach i bez problemu mi wymienili na nowy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Moze to tez kwestia szczescia :) tak jak z samochodem jeden kupi i jezdzi bez awarii, a drugi taki sam samochod kupi i bedzie jedzil co 3 miechy do serwisu..
 

jaco.37

Member
Bez reklam
Ceny jak na Łódź mają dobre/na niektóre rzeczy gwarancja sklepowa/,ale obsługa to do dupy /jaki pan taki kram/.
Normalnie jak za komuny.
 
Do góry