! UWAGA na zakupy w Digital+ w Łodzi vel OledTV

abart68

New member
Witam
Pragnę ostrzec wszystkich przed zakupami w firmie Digital + w Łodzi .
Kupując sprzęt w tej firmie , jeżeli będziecie mieć szczęście że nic się nie zepsuje i nie będziecie musieli reklamować to zadowolenie sięgnie oceny 5 lub nawet 6 w skali szkolnej.
Nie daj Boże jednak jak traficie na wadliwy sprzęt.
Ja w roku 2017 kupiłem telewizor w Digital + i po 6 miesiącach użytkowania zwróciłem go z tytułu rękojmi z uwagi na trwałe zmiany w obrazie . W wielkich bólach telewizor został wymieniony na nowy ale po 8 miesiącach z powodu identycznej wady zgłosiłem telewizor znowu z tytułu rękojmi , otrzymałem nawet opinię serwisu oraz oświadczenie producenta o nienaprawialności sprzętu . Właściciel sklepu Pan Robert przyjął sprawę ,, pozytywnie’’ kazał dostarczyć wadliwy produkt i obiecał zwrócić kasę w terminie ustawowym.
Telewizor zwróciłem w dniu ! 27 grudnia 2018! I od tego czasu nie ma kasy ani telewizora a sklep nie udziel sensownych odpowiedzi .
Sprawa trafiła już do Rzecznika Praw Konsumenta oraz sądu .
Omijajcie szerokim łukiem bo oszczędność na kasie może wyjść Wam bokiem.
Pozdrawiam:evil:
 

abart68

New member
Po batalii ze sklepem trwającej 56 dni , oraz po interwencji Rzecznika Praw konsumenta oraz złożeniu doniesienia do prokuratury sklep wczoraj zwrócił mi kasę a jeszcze dwa dni temu próbowali wcisnąć mi telewizor pomimo innych ustaleń. O ile sprawa u Rzecznika zostanie zapewne unieważniona o tyle wycofanie jej z prokuratury nie jest możliwe i nie wiem jak się zakończy .
Jak pisałem już parę razy wcześniej sklep Digital + to sklep dla ludzi bardzo cierpliwych i odpornych w przypadku reklamacji towaru , przypominam daty zwrot TV w 27 grudnia 2018 zwrot kasy 20.02.2019 . Może gdyby właściciel sklepu prowadził zemną normalny dialog a nie zwalał przedłużający się czas zwrotu na hurtownię to może czekałbym cierpliwie a niestety korespondencja i informacja ze strony sklepu właściwie była zerowa. Zgodnie z ustaleniami kasa powinna być zwrócona przez sklep w ustawowym terminie a wtedy dopiero sklep występuje do hurtowni o zwrot tej którą sam zapłacił oczywiście bez zysku jaki wypracował na mojej skromnej osobie.
A zwrot miał Digital+ pewny bo oparty o oświadczenie producenta .
Reasumując ja oczywiście nic już nie kupię w tym sklepie a Wy jak chcecie to kupujcie , jak nie będzie reklamacji to zakup będziecie chwalić. Gdyby właściciel prowadził ze mą jakiś szczery dialog to może byśmy się dogadali choć wątpię bo to dwie reklamacje i obie były upierdliwe na maksa.
 
Do góry