morele.net?

isaak

New member
Juz kilka komputerów zlozyłem z części zakupionych u nich w sklepie, raz zrobiłem zwrot bo kupulem za dużo i nie było problemu, ceny maja konkurencyjne i polskie gwarancje.

Wysłane z mojego XT1052 przy użyciu Tapatalka
 

psiaja

Member
Do tej pory, w tym sklepie kupowałem jakieś "pierdułki" komputerowe.. Ostatni zakup to m.in. klawiatura, która po bardzo krótkim użytkowaniu odmówiła współpracy.. Wysłałem, zwrócili mi nową wyrabiając się przy tym w terminach ;)
 

badfader

New member
kupowałem tam cześći do komputera....

dyski twarde zwykły i ssd ...towar dotarł bezproblemowo i zgodny z opisem ..pozdrawiam
 

rott319

Member
Pamiętajcie, że w przypadku zakupu towarów wielkogabarytowych (powyżej 30 kg lub o rozmiarach powyżej 0,1 m3) naliczana jest przez MORELE.NET opłata logistyczna za każdy zamówiony towar:

40 zł - waga do 30 kg - telewizory >= 40"

55 zł - waga 30kg - 50kg lub telewizory >= 43"

65 zł - waga 51kg - 70kg lub telewizory >= 46"

80 zł - waga 71kg - 90kg lub telewizory >= 60"

110 zł - waga powyżej 91kg

Wynika to z większych kosztów transportu towarów wielkogabarytowych za pośrednictwem firm kurierskich (również w przypadku dostarczenia towaru do netpunktu).

Nawet jak wybierzesz odbiór osobisty, to i tak naliczą ci za odbiór TV min. 40 zł.
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Ja miałem dwa razy trochę dziwny przypadek z ceną za produkt. Na stronie była konkurencyjna do innych sklepów i gdy napisałem do Nich w jakim czasie mogę spodziewać się dostawy dziwnym trafem po godzinie cena wzrosła dorównując do ofert pozostałych sprzedawców ( w zeszłym tygodniu była to strzyżarka, a poprzednio Blu Ray). Wiadomość z odpowiedzią owszem otrzymałem ale następnego dnia ;)
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Faktycznie. No, ale może po tym incydencie coś się zmieni.
Polecanie też powinno być podzielona na kategorie.
Kontakt, czas oczekiwania i chyba najważniejsze: zwroty,gwarancje itp.
Moje doświadczenie z tym sklepem, to dobry kontakt i błyskawiczna realizacja. Nic więcej.
Podobnie z Agito, dostawa w ten sam dzień na terenie Warszawy, świetna sprawa.
 

ttmek

New member
kupiłem ebooka doszukałem się drobnych rys na wyświetlaczu przysłali nowego....bez uwag
 
Ostatnia edycja:

omot

Member
Kupowałem u nich dwa tv.
Nie polecam w kontekscie tv,

Tego philipsa co w opisie mam ...
a drugi Toshibe.

Toska miałą stare oprogramowanie. Poradziłem sobie,
ale sorry musialem pisac do niemieckiego supportu.
(Dla mnie to nie problem, szperacac za softem update'owac,
ale dla kogoś kto nie jest biegly w IT to moze byc problem)

Philips, porazka. Najlepiej chyba kupować gdzieś, gdzie
od razu sprawdzają przed wysyłską czy wszystko jest ok.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Pierwsza ich wpadka w moich zakupach.Przyjechał zamówiony Blueray.Opakowanie było dość sfatygowane,w mojej ocenie karton był otwierany i dość nieudolnie zaklejony taśmą.Witaj RTV Euro Agd ;-)
 

ser67

New member
Kupowałem u nich wiele razy, kilka razy z odbiorem osobistym. Ogólnie zauważam, że ten sklep się rozrósł trochę ponad wymiar. Podobnie sprawa się ma z agito, to drugi sklep w którym dużo kupowałem i też jakość obsługi spadła przez te parę lat, a sklep też się rozrósł. Raz dostałem od nich zły produkt, niestety tańszy model :) na szczęście nie było wielkich problemów z wymianą.
 

k@li111

New member
Wiele rzeczy od nich kupiłem od dupereli (słuchawki, peny) po troszkę droższe produkty(dyski, aparaty), zawsze odbierałem w punkcie odbioru, który jest bardzo blisko mnie.
Wszystko jak najbardziej OK.
 

sadbre

New member
Zamawiałem części do komputera płytę główną oraz kartę graficzną , przesyłka dotarła szybko i była dobrze zabezoieczona - żadnych problemów nie było :)
 

.oO0OoO0Oo.

New member
Rzeczy do komputera biorę od lat praktycznie zawsze w morele. Nie dlatego, że mam jakiś sentyment. Po prostu wtedy kiedy wybieram nowy sprzęt mają najlepszą ofertę (albo najtaniej, albo jakieś promocje typu kurier gratis czy pendrive albo karta wifi). Nigdy problemów z nimi nie miałem. Czy to naprawy gwarancyjne, czy prośba o osobne faktury na zakupiony sprzęt (w jednym zamówieniu), zmiana zamówienia w trakcie realizacji - wszystko sprawnie i szybko. Wydałem już w morele kilkanaście tysięcy ale telewizora (i dużych gabarytowo przedmiotów) u nich jeszcze nie brałem, ale pewnie niedługo spróbuję.

Kupowałem u nich dwa tv.
Nie polecam w kontekscie tv,

Tego philipsa co w opisie mam ...
a drugi Toshibe.

Toska miałą stare oprogramowanie. Poradziłem sobie,
ale sorry musialem pisac do niemieckiego supportu.
(Dla mnie to nie problem, szperacac za softem update'owac,
ale dla kogoś kto nie jest biegly w IT to moze byc problem)

Philips, porazka. Najlepiej chyba kupować gdzieś, gdzie
od razu sprawdzają przed wysyłską czy wszystko jest ok.

Nie żartuj. Sieciowy sklep ma ci oprogramowanie wgrywać? Dla mnie to zaleta, że sklep nie "miesza" w telewizorze.
Może wyjmą, wgrają soft... niech sobie miesiąc czy dwa na wystawie pogra, klienci go obmacają, sprawdzą czy wszystko dobrze działa i wysyłają do omota - będzie zadowolony :D
 
Ostatnia edycja:
Do góry