Jaki najlepszy tuner DVB-T do kineskopowego

blaciej

New member
Przeczytałem temat i testy na tunery.tv i jednak prosze o radę. W temacie jestem zupełnym laikiem więc proszę o wyrozumiałość jeśli coś głupio zabrzmi. Mam kineskopowy Philipsa 21 cali. Potrzebuje do niego tunera do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej.

- Priorytetem jest odtwarzanie plików mkv (np plik video o rozmiarze około 450 mb i rozdzielczości 700x400 bo tych mkv co mają po kilka gb raczej nie używam)
- odtwarzanie avi to standard więc nawet o to nie pytam
- Ponadto, żadnych problemów z napisami i plikami txt oraz polskimi znakami. Z tego co czytałem np. polecana Ariva 120 ma z tym problemy (opinie na skapiec.pl)
- oczywiście funkcja nagrywania na pendrive


Jesli tuner jak np. ta Ariva odbiera obraz wysokiej rozdzielczości HD to dla mnie to chyba nie ma żadnego znaczenia skoro mój kineskopowy to przecież nie Full HD i żadnej zmiany w obrazie nie zobaczę, tak?

Na allegro pod względem popularności króluje Cabletech URZ0083 ale tuner może być ciut bardziej zaawansowany skoro to inwestycja na dłużej...
 

latonio

Member
Witam. Wspomniana Ariva, to tuner combo. Czyli do sat i ntc. Nie ma tunera doskonałego. Więcej o tunerach przeczytasz na forum Emitela. Tam użytkownicy piszą o codziennym korzystaniu z różnych urządzeń. Mam nadzieję, że to nakieruje Cię na odpowiedni sprzęt.
 

blaciej

New member
Zmień telewizor - będzie taniej i lepiej.

Telewizor ok 1700zł, tuner ok 130zł. Taniej? Poza tym weźmy mnogość funkcji w dekoderach choćby nagrywanie, które nie jest w każdym nowym tv.

Myślałem o kupnie nowego tv ale chyba się z tego wyleczyłem na razie. Analizuje modele telewizorów LED i LCD za około 2000zł i okazuje się, że płynnością w transmisjach sportowych jest nokautowany przez stary kineskopowy i wiekowy telewizor.
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam